2021-06-15, 06:46
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoatPunk
Jag har jobbat länge på ett demensboende och skulle våra brukare vara i klass med Biden så hade det varit en dröm.
Vet du vad demens är för det första?
Det är inte samma sak som att vara 78 och lite virrig mellanåt.

Du tror att begynnande demens tar sig samma uttryck som hos de som har hamnat på hem? Det tog närmare 10 år mellan att min mormor började visa allvarliga tecken på Alzheimer till att hon fick flytta till ett hem. Gud vet hur många år hon lyckades dölja det i början. Demens förvärras successivt, det är inte något som råkar blomma ut en vacker dag.
Senast redigerad av Europe 2021-06-15 kl. 06:49.
Citera
2021-06-15, 06:48
Medlem
Tarrous avatar
Om någon utifrån denna video påstår att JB ”går vilse” är republikaner, Trumpianer och QAnon tomtar verkligen at the bottom of the barrel
Citera
2021-06-15, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det är väl mest i drogforumet det där gäller.

Tycker du att det är lämpligt med en dement 78-åring som ledare för landet med den största ekonomin och den största krigsmakten?

Om jag måste välja mellan en dement person och Trump så tar jag hellre den dementa. Vi ser nu att den transatlantiska länken återupprättas i snabb takt. Vi behöver en hyfsat enig västvärld för att kunna stå upp mot kinesernas maktambitioner. Trump brände alla broar.
Citera
2021-06-15, 07:04
Medlem
Den berusade ledaren för EU, junker, förvarades också trots att alla visste att han var full.
Apatiska barnen försvarades trots larmet om fusk.
Invandringspolitiken försvarades trots att samhället sänktes.

Nu försvaras biden.

Vad hände med de andra 3? Vad kommer hända med Biden? Varför ifrågasätter inte media Biden som de gjorde med Trump?
Citera
2021-06-15, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitilites
Det är nog lugnt. Tror nog inte på riktigt att Kamala Harris eller någon annan i styret skulle låta snubben vara president om han är dement. Det är inte Nordkorea precis

Det är ju just det som hänt
Citera
2021-06-15, 07:38
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Varför har vi ens Trump supportrar i Sverige? Det är inte ens erat land

Lägg ner

Hur skulle ni ens klara av livet som president?

Majoriteten av folk här inne pundar och gnäller på att Biden är virrig

Vad menar du?
Under dom fyra föregående åren var ju Trumps presidentskap ifrågasatt på exakt samma sätt?
Citera
2021-06-15, 07:42
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Du tror att begynnande demens tar sig samma uttryck som hos de som har hamnat på hem? Det tog närmare 10 år mellan att min mormor började visa allvarliga tecken på Alzheimer till att hon fick flytta till ett hem. Gud vet hur många år hon lyckades dölja det i början. Demens förvärras successivt, det är inte något som råkar blomma ut en vacker dag.
Exakt, det går dessutom i skov, dvs stunder av förvirring följs av helt klara perioder. Så visst kan Biden vara i ett tidigt skede av demens.
Citera
2021-06-15, 07:44
Medlem
REWalls avatar
Nja, just denna video-sekvens visar en man som lika gärna kan ha känt sig lite bortkommen i situationen som dement. Däremot har det rent allmänt varit uppenbart för mig länge att Biden inte har hälsa nog för att vara USA:s president.
Citera
2021-06-15, 07:51
Medlem
Intressant att om man ifrågasätter Biden är man höger, Trumpfanatiker, samhällsstörtare eller något annat otäckt. Men om man ifrågasätter Trump då är man lika gullig som Greta. Dubbla måttstockar verkligen och ett väldigt obehagligt samhälle vi lever i.
Citera
2021-06-15, 07:55
Medlem
pedrens avatar
Men vänta nu, han ser väl inte vilsen ut? Står ju bakom en stol med handen på ryggstödet som om han pratat med dom som satt där, sen går han åt det håll han ska åt sen. Knappast något konstigt beteende.
Citera
2021-06-15, 08:00
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Varför har vi ens Trump supportrar i Sverige? Det är inte ens erat land

Lägg ner

Hur skulle ni ens klara av livet som president?

Majoriteten av folk här inne pundar och gnäller på att Biden är virrig

”Hur skulle vi ens klara av livet som president”.

Du är efterbliven.

Biden var ju helt lost redan innan valet. Detta är tecknet på civilisationens kollaps.
Citera
2021-06-15, 08:04
Medlem
varfors avatar
Varför ska Trump alltid dras in när Bidens mentala hälsa diskuteras? Han har ingenting att göra med Bidens kognitiva svårigheter. Förövrigt är jag rätt säker på att han någon gång under sin tid som president fick en stroke så han var inte heller helt hundra i huvudet hela sin mandatperiod. Nog med OT nu...

Nej, det är verkligen dags att Biden kliver ned och släpper fram den rabiata vänsterdåren oavsett om det är orsakat av demens, ett blandmissbruk eller en kombination.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in