Citat:
Ursprungligen postat av
Firesnake
Okej, vet du om bråket och anledningen till att den här manlige figuren inte ville ha med LW till Norge var att han inte ville vänta en extra dag?
Eller hade han någon annan anledning att inte vilja ha med henne? Att han inte trivdes ihop med henne eller inte gillade henne av någon anledning kanske?
Det måste ha känts konstigt och otäckt för de övriga att hon bara försvann sådär innan de skulle resa.
Ja verkligen !
Ja den mannen typ ogillade henne väldigt mycket .Han ville inte ens åka med om hon skulle med .
Han blev förbannad för att hon typ tjatat med sig .
Han är en sådan där "känd" geocachare (skriver inte hans nick..) som SD ansåg sig vara..
En som INTE spelar i Korpen ,om du förstår mig bildligt talat.
Har träffat på honom på många Event.
Ett tag fick jag för mig att det kanske var han som gjorde det som hände .Tokigt utav mig men på något sätt fick jag för mig det ...
Kan inte skriva mer om detta för då outar jag både mig själv och den personen .
Vet inte varför ett par personer inom geocachingen kände sådan avsky mot henne ?
Kan hon ha varit för bra -ett hot inom tävlingen -att hon påvisade sin förträfflighet i både att kunna klättra bra ,smidig som hon var ,att kunna ge sig iväg på FTF:er snabbt osv, Hon var smart och duktig och visste inte att sådant ogillades?
Eller om det var det som de retade sig på ; att hon var så pass bra OCH att hon var fullt medveten om det !!?
Och typ retades tillbaka ?
Jag tycker det är konstigt att folk blir förbannade på att folk är duktiga ,och till och med duktigare än dem ?
Det sporrar ju bara och är väl hedersvärt kan jag tycka .
Det är väl kul att kompisar lyckas ,visst !?