2021-06-14, 20:10
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Länk till lagarna https://www.ncsl.org/research/elections-and-campaigns/policies-for-election-observers.aspx

Poff.
Ingenstans där står det att valobservatörer måste vara närvarande eller att rösterna blir ogiltiga om de inte var det.
2021-06-14, 20:11
Avslutad
Citat:
Länk till lagarna https://www.ncsl.org/research/elections-and-campaigns/policies-for-election-observers.aspx

Poff.

Det räcker med att läsa de första meningarna från din länk så förstår man att du är efterbliven ...

Parties, candidates, citizen groups or independent organizations can deploy observers to witness the electoral process, both to learn from and improve the process. State policies vary considerably on who can observe and what they can observe.
2021-06-14, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag har nog aldrig riktigt trott på de här med servern, men du verkar besatt av den.
Sök hjälp.

Du kan nog söka hjälp själv för du trodde på det. Du lurar ingen lilla vän
2021-06-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ha ha du kan inte sluta. Du menar på fullaste allvar att observatörer och medlemmar av pressen inte skall vara närvarande när röster räknas i USA ?

Är du full ?

Dumheter. Självklart får röster räknas utan att observatörer närvarar. Däremot får röster inte räknas när observatörer inte har (rätt till) tillträde, men det är något helt annat. Är fullständigt orimligt med krav på att observatörer måste närvara. Vad gör man om ena partiet vägrar skicka observatörer? Fundera över det.
Senast redigerad av Auric 2021-06-14 kl. 20:20.
2021-06-14, 20:13
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
3. Att chain of custody saknas gör inte rösterna ogiltiga.

Citat:
Det har jag aldrig sagt, sluta ljug. Jag kommer inte låte er komma undan med att ljuga om vad era källor säger, eller ljuga om vad jag säger.

Okey. 🙄
2021-06-14, 20:14
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ingen har bett någon "hitta" rösterna och detta har Washington Post bett om ursäkt för att de felaktigt skapat. https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/opinions/2021/03/16/washington-post-correction-trump-call-georgia-investigator/%3foutputType=amp

...Detta var en av de punkter som "alla" nu ger Trump rätt på tillsammans med att Hydroxchloriquiene funkade, att vaccinet skulle finnas inom ett år, viruset kommer från labbet, att han inte kallade nazister "Fine People" osv.

Valfusket kommer också exponeras och läggas till listan.

Hittar ingen rättelse på samtalet (ljudupptagning finns) som Donald hade med Brad Raffensperger om att HITTA 11,780 röster.

Detta hör ALLA Donald säga:
“So look. All I want to do is this. I just want to find 11,780 votes, which is one more than we have. Because we won the state.”

“So what are we going to do here, folks? I only need 11,000 votes. Fellas, I need 11,000 votes. Give me a break.”
2021-06-14, 20:15
Medlem
Citat:
Det har jag aldrig sagt, sluta ljug. Jag kommer inte låte er komma undan med att ljuga om vad era källor säger, eller ljuga om vad jag säger.
Det hedrar dig att du med oftast så sakliga argument smular sönder så alla dessa för det mesta enbart propagandistiska orealistiska dröminlägg inlägg från proTrumpare.
Och att argumentera för den vinnande Bidensidan känns säkert inte fel heller, särskilt som argumenten är så pinsamt tunna som dom ju är från den förlorande Trumpsidan.
2021-06-14, 20:15
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Okey. 🙄
I det du citerar säger jag att avsaknaden av chain of custody-dokumentation inte gör rösterna ogiltiga.

Du påstår att jag har sagt att det inte är viktigt, vilket inte stämmer. Det är såklart viktigt, och om det visar sig att de är permanent borttappade så motiverar det en undersökning, men det gör inte rösterna ogiltiga.
2021-06-14, 20:18
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jag har nog aldrig riktigt trott på de här med servern, men du verkar besatt av den.
Sök hjälp.

Men Sidney Powell själv bekräftade saken. Varför väljer du att tro att hon ljuger om just den saken?
2021-06-14, 20:19
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Hittar ingen rättelse på samtalet (ljudupptagning finns) som Donald hade med Brad Raffensperger om att HITTA 11,780 röster.

Detta hör ALLA Donald säga:
“So look. All I want to do is this. I just want to find 11,780 votes, which is one more than we have. Because we won the state.”

“So what are we going to do here, folks? I only need 11,000 votes. Fellas, I need 11,000 votes. Give me a break.”

Vem är ytterst ansvarig om inte Chain of costody varit i ordning vid certifierade?
Senast redigerad av Tok-Frans 2021-06-14 kl. 20:34.
2021-06-14, 20:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
I det du citerar säger jag att avsaknaden av chain of custody-dokumentation inte gör rösterna ogiltiga.

Du påstår att jag har sagt att det inte är viktigt, vilket inte stämmer. Det är såklart viktigt, och om det visar sig att de är permanent borttappade så motiverar det en undersökning, men det gör inte rösterna ogiltiga.

Ska röster som saknar Chain of custody räknas i ett val?
2021-06-14, 20:25
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Vem är ytterst ansvarig om inte Chain of costody inte varit i ordning vid certifierade?

Varför drar du in saker du inte förstår och som var HELT ointressant när Kejsaren försökte fuska i valet med att hota Brad Raffensperger?

Du är verkligen ansiktet för begåvningsreserven!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in