2021-06-14, 20:00
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Du anser heller inte att "chain of costody" är så viktigt.
Du får mig att skratta.

Varför finns en sådan?
(Chain of costody)
Det har jag aldrig sagt, sluta ljug. Jag kommer inte låte er komma undan med att ljuga om vad era källor säger, eller ljuga om vad jag säger.
2021-06-14, 20:00
Medlem
Detta massiva försök av en före detta president att ogiltigförklara valet med rent pinsamma och rättsligt ohållbara argument gör ju att om denna Trumpfars fortsätter kan snart inte USA kritisera valen i varken Kina eller Nordkorea utan att få "sopa framför egen dörr först skit" tillbaka.
Skrämmande att en föredetting till president fortfarande kan skada USA internationellt genom sitt huvudlösa agerande. Är det ren panik eller åldersrelaterad sjukdom som formar Trumps opatriotiska agerande. USA first är ju definitivt inte i alla fall.
2021-06-14, 20:01
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Jag provar igen eftersom du verkar vara efterbliven, har du polisanmält det? Eftersom det är så uppenbart som du påstår?

Caset ligger ju i domstol, det är en audit på väg. Domaren har beslutat den.

Något annat du funderar på vad gäller Georgia ?
2021-06-14, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Caset ligger ju i domstol, det är en audit på väg. Domaren har beslutat den.

Något annat du funderar på vad gäller Georgia ?

Varför ljuger du igen? Var är polisanmälan? Varför rövknullade Sidney dig med Frankfurtserven? Eller släpper ni den på fredag?

Spännande!!
2021-06-14, 20:03
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Observatörer och press har rätt att vara med, men det finns ingen lag som säger att de måste vara med eller att rösterna blir ogiltiga om de inte är det.

Jo.

Men gör så här, lita inte på mig utan gå tillbaka till platsen du brukar hitta din information, på baksidan av helgens korvpapper och läs texten som inte stod i versaler.
2021-06-14, 20:04
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ingen har bett någon "hitta" rösterna och detta har Washington Post bett om ursäkt för att de felaktigt skapat. https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/opinions/2021/03/16/washington-post-correction-trump-call-georgia-investigator/%3foutputType=amp

...Detta var en av de punkter som "alla" nu ger Trump rätt på tillsammans med att Hydroxchloriquiene funkade, att vaccinet skulle finnas inom ett år, viruset kommer från labbet, att han inte kallade nazister "Fine People" osv.

Valfusket kommer också exponeras och läggas till listan.

On Jan. 9, The Post reported that then-President Donald Trump, in a call with Georgia’s lead elections investigator, Frances Watson, had instructed her to “find the fraud.” He mentioned that she could become a “national hero,” reported the newspaper.
2021-06-14, 20:05
Avslutad
Citat:
Jo.

Men gör så här, lita inte på mig utan gå tillbaka till platsen du brukar hitta din information, på baksidan av helgens korvpapper och läs texten som inte stod i versaler.

Ska väl inte vara svårt för dig att länka till den lagen eller hur? Men är man en efterbliven pajas som du så kan det vara lite svårt att backa upp sina lögner
2021-06-14, 20:06
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Jo.

Det är fritt fram för dig att länka till den här lagen. Samtliga lagar i USA finns tillgängliga någonstans på internet. Tills sess så förblir dina ostyrkta påståenden lögner.
2021-06-14, 20:07
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Varför ljuger du igen? Var är polisanmälan? Varför rövknullade Sidney dig med Frankfurtserven? Eller släpper ni den på fredag?

Spännande!!

Älskar vänsterblivna som tappar sin argumentation. Du min gode man har absolut ingen kunskap i vad som hänt, vad som pågår nu, eller vad som är på väg att hända. Förstår att du inte kan förklara hur detta känns, då du har uppenbara svårigheter att uttrycka dig
2021-06-14, 20:08
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Det är fritt fram för dig att länka till den här lagen. Samtliga lagar i USA finns tillgängliga någonstans på internet. Tills sess så förblir dina ostyrkta påståenden lögner.

Länk till lagarna https://www.ncsl.org/research/elections-and-campaigns/policies-for-election-observers.aspx

Poff.
2021-06-14, 20:09
Avslutad
Citat:
Älskar vänsterblivna som tappar sin argumentation. Du min gode man har absolut ingen kunskap i vad som hänt, vad som pågår nu, eller vad som är på väg att hända. Förstår att du inte kan förklara hur detta känns, då du har uppenbara svårigheter att uttrycka dig

Som vanligt massa efterblivet ordbajseri från någon som inte haft ett enda rätt i snart 8 månader
Samt blev rejält rövknullad av Sidney med Frankfurtservern...har du problem med att få ut den?
2021-06-14, 20:10
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Släpper ni Frankfurtservern nu på fredag? Du vet, bevis av bibliska proportioner.

Jag har nog aldrig riktigt trott på de här med servern, men du verkar besatt av den.
Sök hjälp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in