2021-06-13, 15:16
Medlem
Man får en känsla av att Runar hyser vissa politiska ambitioner.
Blir det i så fall KD eller SD som blir hans politiska hemvist?
Som en kristen förespråkare borde ju KD vara givet men hans attityd verkar ligga mer åt SD.
Citera
2021-06-13, 15:17
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackelhus
Mycket riktigt, det skottet satte Runar. Lika professionellt som vid Palme. Du äter väl inte kött?
Vad vill du ha sagt med det?
Nu var det ju Carolas kisse och jag tror nog att hon skulle föredra att vara med när det är dags för hennes husdjur att somna in.
För övrigt älskar jag kött men äter helst inte upp någons katt eller hund. 😋
Citera
2021-06-13, 15:34
Medlem
Flashsmashs avatar
Inget skvaller, men det känns som att att Runar skulle känna igen sig här: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sol-och-v%C3%A5rande
Citera
2021-06-13, 15:58
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vad vill du ha sagt med det?
Nu var det ju Carolas kisse och jag tror nog att hon skulle föredra att vara med när det är dags för hennes husdjur att somna in.
För övrigt älskar jag kött men äter helst inte upp någons katt eller hund. 😋
Beskrivningen ger antydan om att katten led, och att både Carola och Runar hade svårt att låta den få somna in. Till sist tog Runar tag i saken och avlivade katten.
Citera
2021-06-13, 16:43
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Beskrivningen ger antydan om att katten led, och att både Carola och Runar hade svårt att låta den få somna in. Till sist tog Runar tag i saken och avlivade katten.
"– Det var värre för mig när han sköt min katt, han gillade den inte så bra. Det var väldigt länge sedan det hände och det får stå för honom, sa ”Främling”-stjärnan till Metro 2011. "
Citera
2021-06-13, 17:10
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Har svårt att tro att C skulle låta sin kisse gå runt och lida istället..
Citera
2021-06-13, 18:08
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Man får en känsla av att Runar hyser vissa politiska ambitioner.
Blir det i så fall KD eller SD som blir hans politiska hemvist?
Som en kristen förespråkare borde ju KD vara givet men hans attityd verkar ligga mer åt SD.

Han ör Sverigedemokrat och Trumpanhängare. Han skriver svammel på sin Facebook om sin politiska syn.
Citera
2021-06-13, 20:36
Medlem
Citat:
Om du läser Runars bok så kan du läsa att han sköt kattjäveln för att den pissat på Runars skjorta.
Citera
2021-06-13, 22:29
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Och vad är det med det då? Jag hade en jägare här en gång som sköt min katt ( på begäran) den var sjuk, det var lagligt..

Jag franförde ingen åsikt om det inträffade utan bekräftade bara att det stämde, du notetade inte det?
Citera
2021-06-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jag franförde ingen åsikt om det inträffade utan bekräftade bara att det stämde, du notetade inte det?
OK, sorry.
Citera
2021-06-14, 00:00
Medlem
Intressant spaning är att både Runar och Paolo handlade på samma ICA Maxi och varje gång man såg dem betedde de båda som de var förföljda - konstant tittandes runt om och mötte man deras blickar såg de arga/aggressiva ut...helt olika viktklasser samt längd men samma ”stil”.
Runar parkerade så klart på antingen parkeringsförbud eller barnfamiljsparkering med sitt ex Maserati för böterna lär han väl inte betalat än heller - skulle vara lite intressant om någon kan kolla med kronofogden hur mycket hans skuld där är uppe i samt hur många fordringsägare det är på kö!
Citera
2021-06-14, 02:39
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
OK, sorry.

Ja, varsågod!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto