Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
Det tänker jag absolut inte göra! Så som ni burit er åt mot hen i tråden så är det rätt åt er att ni inte får någon info nu. Så går det när man behandlar folk som skit.
Kanske samma sak med HD? Om ni inte bar er åt som skit mot henne så kanske hon kunde tänka sig att berätta något i någon av sina GC-loggar om vad som hänt. Men p.g.a. lynchmobben här så håller hon säkert väldigt tyst om vad hon vet.
Bra jobbat!

Får jag lägga mig i debatten?
Känner du någon av personerna i denna "smutsiga såpa?"
Skulle du inte vilja att det blir slut med alla rykten och konspirationsteorier?
För de efterlevandes skull, för barnens bästa, så vore det att gå ut med sanningen, hur motbjudande hemsk den än må vara, för då tar det slut.
När "mobben" fått sitt köttben, efter en krävande jakt, är hen nöjd sen och kan pusta ut. Jobbet slutfört.
På det här viset kommer det tjaffsas i all oändlighet om vem som sa si eller så, då gjorde han det och sen ringde hen till hon om dem.
Bara massa käbbel.
Vill inte HD själv gå ut med info, så låt åklagaren framföra det som "mobben" vill få svar på, upplösningen.
*glömdes det bort att meddela om häktning?
*hur fick Stefan reda på sin dom?
*hur dog Stefan?
*Vem ringde polisen?
*kommer domen slå laga fast
*kommer barnen få sina skadestånd?
Sen kan HD och döttrarna leva ifred, om ingenting kommer fram, så växer trådsanningar, till men för de efterlevande med smutskastning om vem som var dummast.
Dummast av dem alla var ändå Stefan.