2021-06-12, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Jeg er usikker, fordi TH er en manipulator. TH kan ha skrevet det på bakgrunn av samtaler med datteren, om innholdet i avhøret. TH kan jo selvsagt ikke vite hva hun har sagt i avhøret uten å ha snakket med henne. Jeg tror ikke at de tror at han er uskyldig.
Har du tenkt på hvorfor THs svigersønn stakk til Australia oppi det hele? Burde ikke han vært hjemme i KJ.veien og støttet sin kone, og tatt seg av barna?

Tror du ærlig talt at TH har skrevet brevet selv, etter samtaler med dattera? Det er umulig å få til, og hadde blitt gjennomskuet med en gang.

Svigersønnen kan reise akkurat der han ønsker for min del.
Citera
2021-06-12, 20:36
Medlem
Citat:
Med det så mente jeg at det er advokaten som sier at barna støtter TH, og ikke noe som de sier selv på TV. Altså er det bare han, og ikke barna. Skulle vel ikke være så vanskelig å forstå noe så enkelt. Og om Kihle sier det samme, så spiller det ingen rolle. Dette er advokatene til familien. Hvor vil du med dette? Det har ingen ting å si om barna tror at TH er uskyldig, når alle bevisene og indisiene er der. I alle drapssaker er det vanlig at noen i familien sier at de tror at vedkommende er uskyldig, eller på annet vis prøver å forsvare vedkommende.

Den løgnen du kom med, klarer du ikke å ro deg ut av. Du skrev at det er bare Holden som sier at barna støtter han.
Citera
2021-06-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Du skrev nylig "Husk at det er bare Holden som sier at barna støtter han". Det du skriver er ren løgn.

I tillegg til brevet, og det barna sier gjennom deres bistandsadvokat, så kom det også fram i dette debattinnlegget som nylig ble publisert i Avisa Oslo:

Hagens eldste datter er farens sterke forsvarer om hans uskyld i likhet med de to andre søsknene.
Jeg har også sett Hagen stråle opp når han forteller om sitt yngste barnebarn. I vennekretsen bistås han av gode hjelpere langt utover det man kan forvente av et godt vennskap. Hagen er ingen ensom ulv som har turet fram på måter som har støtt familie, venner og forretningsforbindelser bort slik jeg her sett andre drapsmenn te seg.
De skriver at de har stor forståelse for at politiet er nødt til å se nærmere på alle personer i morens nærmeste krets. Samtidig mener de å vite at faren er uskyldig, og at politiet er på villspor. https://www.tv2.no/nyheter/11744569/
Citera
2021-06-12, 20:43
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Den løgnen du kom med, klarer du ikke å ro deg ut av. Du skrev at det er bare Holden som sier at barna støtter han.

At jeg glemte av at også Kihle hadde sagt det, er ikke det samme som en løgn. Og som sagt, det spiller ingen rolle hva advokatene sier. Alt peker mot TH uansett hva TT sier.
Citera
2021-06-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
De skriver at de har stor forståelse for at politiet er nødt til å se nærmere på alle personer i morens nærmeste krets. Samtidig mener de å vite at faren er uskyldig, og at politiet er på villspor. https://www.tv2.no/nyheter/11744569/

Ja, det høres fornuftig ut.
Citera
2021-06-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz

Artikkelen er snart ett år gammel så de kan ha endret mening etter det, eller mener de den dag i dag at de får AE hjem igjen levende?
Citera
2021-06-12, 20:45
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Tror du ærlig talt at TH har skrevet brevet selv, etter samtaler med dattera? Det er umulig å få til, og hadde blitt gjennomskuet med en gang.

Svigersønnen kan reise akkurat der han ønsker for min del.

Jeg tenker at det er et ledende spørsmål. Det jeg sa er at jeg er usikker på om at det er datteren som har skrevet brevet sånn helt alene.

Selvfølgelig kan han reise dit han vil. Men tidspunktet han reiste på forteller endel.
Citera
2021-06-12, 20:51
Medlem
Citat:
At jeg glemte av at også Kihle hadde sagt det, er ikke det samme som en løgn. Og som sagt, det spiller ingen rolle hva advokatene sier. Alt peker mot TH uansett hva TT sier.

Kihle formidler selvsagt det barna ønsker han skal formidle. Å prøve å gi inntrykk av at barna ikke støtter faren, blir direkte feil.
Citera
2021-06-12, 20:56
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Kihle formidler selvsagt det barna ønsker han skal formidle. Å prøve å gi inntrykk av at barna ikke støtter faren, blir direkte feil.

Hvis sønnen hadde støttet han, så hadde han ikke sagt at "han må ha sett det slepesporet". Med det så sier han jo samtidig at TH lyver.
Kanskje er det den ene datteren sammen med TH som har bedt advokaten om å si dette.
Ihvertfall ikke alle tre.
Citera
2021-06-12, 20:58
Medlem
Citat:
Hvis sønnen hadde støttet han, så hadde han ikke sagt at "han må ha sett det slepesporet". Med det så sier han jo samtidig at TH lyver.
Kanskje er det den ene datteren sammen med TH som har bedt advokaten om å si dette.
Ihvertfall ikke alle tre.

Jo, det er fullt mulig å si "han må ha sett det slepesporet", samtidig som han mener TH er uskyldig. Men hvilke kilder har du på at det er sønnen som har sagt dette?
Citera
2021-06-12, 20:58
Medlem
Citat:

Det er ikke sikkert. Et av barna kan med tiden ha fått en annen oppfatning ettersom det har kommet mer informasjon i saken, men kan av naturlige grunner ikke gå ut med dette. Her er det snakk om lojalitet flere veier. Den muligheten skal man ikke se bort i fra.

Hva som formidles offentlig kan være noe helt annet enn det som pågår internt i familien.
Citera
2021-06-12, 20:59
Medlem
Citat:

Dette er selvfølgeligheter at de støtter faren sin, de håper selvsagt på at han er uskyldig så advokaten trenger neppe en signert kontrakt med to vitner for å formidle det.

Om de tror at han er uskyldig vet de nok bare selv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in