Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Jeg er usikker, fordi TH er en manipulator. TH kan ha skrevet det på bakgrunn av samtaler med datteren, om innholdet i avhøret. TH kan jo selvsagt ikke vite hva hun har sagt i avhøret uten å ha snakket med henne. Jeg tror ikke at de tror at han er uskyldig.
Har du tenkt på hvorfor THs svigersønn stakk til Australia oppi det hele? Burde ikke han vært hjemme i KJ.veien og støttet sin kone, og tatt seg av barna?
Dette syns jeg er veldig spesielt også, men så har det blitt sagt at han stakk av "andre, uavhengige årsaker".
Det må være noe meget spesielt. for at det skal ta presedens over det som unektelig er en krise som rammer hardt og bredt i hele familien, spesielt hans egen kone og barn.
Teorien jeg har forkjærlighet for er at han ikke selv kunne stille seg bak den unisone støtten barna ønsker å fremstå som de gir sin far, jeg tror han ikke er fremmed for at TH har noe med dette å gjøre.
Han er i en unik posisjon på den måten at han har et godt innblikk i familien og dynamikken, men uten å ha vokst opp i den og blitt "indoktrinert" fra barnsben av.