Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
lite berusad på lättöl? Öh....nej. Går ej bli minsta full på lättöl. Försök om du inte tror mig. Mitt absolut bästa tips är att vill du fortsätta partaja men du märker att du börjar göra bort dig...byt drog ett tag. Kör lite maja.
Folköl då... Det går inte att byta alkohol mot maja. Inte alls samma receptorer.
Pregabalin är medicinen mot alkoholsug och avtändning. Jag gav lyrica till en hård heroinist på avtändning. Hon reste sig från badrummet och gick upp själv frisk. Men nu har jag aldrig varit rädd för att ge rejäla doser.
Jag har själv varit extremt illa ute. Bortom all räddning trodde jag. Så illa att jag tog höjd för psyket och tom döden. Lyrica räddade mig.
Sen var det till att trappa ut lyrican, vilket var plågsamt. Men det är bra för man kan sänka dosen långsamt. Ett mått som man delar i två delar, sen fyra, åtta osv. 1 till 2 veckor på samma dos innan man minskar.
Felet man gör med droger är att man tar dom varje dag mer och mer. Det ska maximalt bara vara till helgen. Inte mer än så. I veckorna måste man var ren, annars ska man inte syssla varken med alkohol eller annat.