2021-06-11, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

I takt med att Biden tappar sina elektorer och Trump behåller sina (de flesta Swingstates skickade ju för Trump) kommer Biden uppfattas som den tjuv han är. Ingen vill ha en tjuv som President.

En kommentar om detta. Nej, du har fel. Inga, förutom Trumpsupportrarna, kommer att uppfatta Biden som "tjuv" om man hittar ett valfusk i nån enskild delstat som skulle påverka resultatet där. Det enda som skulle kunna få folket i stort att bli upprörda över Biden i Vita Huset är om fusket skulle vara så stort att det är flera miljoner röster det handlar om. Skulle det visa sig att Trump fick 75 miljoner medan Biden bara fick, säg, 60 miljoner då skulle det bli storm. Absolut. Men så länge Biden har fler röster bland folket än Trump så kan Biden sitta lugnt i Vita Huset, då struntar folk i om det var någon oegentlighet nånstans. Den breda allmänheten kommer att bli mycket mer upprörd om man börjar trixa med elektorsrösterna och certifieringarna för att kunna återinsätta Trump samtidigt som Biden har flera miljoner väljarröster mer. Skulle det ske blir det nog stökigt i USA.
2021-06-11, 11:20
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
2023
R kongress och senat kan nu impeacha Biden/Harris och man kommer efter att dessa tjuvar avsatts hävda att valet skall återgå till den verklige vinnaren som nu har över 270 elektorer från USAs stater (behövs dock ej 270 här utan de Trump har idag räcker enligt konstitutionen) HD bestämmer om detta kommer ske. Med tanke på det oerhörda tryck från folket tror jag att det är möjligt, det återstår dock att se.

Trump kan då köra 1-2år innan han vinner 4 nya. Totalt 10-år.

Även om man bortser från dina andra missuppfattningar med hur staterna skulle kunna decertifiera valet och byta ut sina senatorer osv, så är det värt att notera att för en fällande dom i riksrätten krävs 67 röster i senaten. Då bara en tredjedel av senatorerna byts ut varje val så är det noll chans att republikanerna kommer upp i 67 röster efter valet 2022. Det är också värt att notera att även i den hypotetiska situationen där Biden/Harris avsätts/dör, så är det inte Trump som blir president utan representanthusets talman.
2021-06-11, 11:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Även om man bortser från dina andra missuppfattningar med hur staterna skulle kunna decertifiera valet och byta ut sina senatorer osv, så är det värt att notera att för en fällande dom i riksrätten krävs 67 röster i senaten. Då bara en tredjedel av senatorerna byts ut varje val så är det noll chans att republikanerna kommer upp i 67 röster efter valet 2022. Det är också värt att notera att även i den hypotetiska situationen där Biden/Harris avsätts/dör, så är det inte Trump som blir president utan representanthusets talman.
Och värt och notera OCKSÅ, det är att trumpen existerar inte ens på successionsordningen.
Nizter kan man räkna med att ha fel til 100% i de flesta inläggen, det säger vår erfarenhet om att bevisen ska komma varje vecka och, sen låtsas om att det aldrig sades.

Jag tycker det är galet komiskt att man säger att trumpens ska sväras in igen, och med detta man att man har glömt bort successionsordningen och bevisen som påvisar Joe inte vann.
Och saken är ju efter 31 veckor, så står vi här med med NOLL bevis för ett systematiskt valfusk.

Att rumpen ska tillträda som president är 0% denna mandatperiod, och det är så övertydligt att man börjar fundera på varför vi diskuterar konspirationer i politik USA och inte i forumdelen konspirationer.

Och diskutera sakliga saker som tex trumpens försök att få delstater att "hitta" röster, det vill inte trumnissarna göra av någon anledning längre.
De kommenterar inte ens trumpens försök till systematiskt valfusk längre och pga de skäms nått så in i helvete för det.

Jag tycker Nizter den som mest tydligt berättar att inget systematiskt valfusk skett, och detta pga 100% i all som Nizter skriver om systematiskt valfusk, det är en bedrift att ha så galet fel.
Det är nästan som man tror personen är helt ointresserad av ämnet.
2021-06-11, 12:01
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nizter kan man räkna med att ha fel til 100% i de flesta inläggen, det säger vår erfarenhet om att bevisen ska komma varje vecka och, sen låtsas om att det aldrig sades.

Nixter har haft 100% fel sedan november. Respekt faktiskt för att han fortsätter att mata på. Kan bero på att det är en konspirationsteori utan koppling till verkligheten. En gång har han haft rätt men det var när han erkände att inga bevis för valfusk finns. Det är därför auditten I AZ görs, för att hitta bevis för fusk att gå vidare med. Tipset vi fått från Nixter är att fusket består av att det saknas röster. Forensic Audit - Golden Standard. Imponerande.

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
2021-06-11, 12:08
Medlem
Hundvisslarens avatar
Spännande tråd. Det framträder en bild av att fler och fler inom förnekarsidan börjar acceptera att det faktiskt skett ett gigantiskt valfusk, men att de anser att det inte spelar någon roll, att Biden såklart ska sitta kvar även när/om det bevisas valfusk och att han är en legitim president baserat på privatägda och partiska opinionsbolag som hävdar att Demente-Joe är "populär".

Ganska intressant att den mörka sidan inte ens förnekar sitt folkförakt och hat mot demokratin och tanken: en man - en röst. Men det är ny tider och eftersom Orange Man Bad så jag antar att sån där rasistisk, unken och fascistisk demokrati bara är sånt som white supremacists sysslar med.
2021-06-11, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Spännande tråd. Det framträder en bild av att fler och fler inom förnekarsidan börjar acceptera att det faktiskt skett ett gigantiskt valfusk, men att de anser att det inte spelar någon roll, att Biden såklart ska sitta kvar även när/om det bevisas valfusk och att han är en legitim president baserat på privatägda och partiska opinionsbolag som hävdar att Demente-Joe är "populär".

Ganska intressant att den mörka sidan inte ens förnekar sitt folkförakt och hat mot demokratin och tanken: en man - en röst. Men det är ny tider och eftersom Orange Man Bad så jag antar att sån där rasistisk, unken och fascistisk demokrati bara är sånt som white supremacists sysslar med.

Dags för nya glasögon ser jag.
2021-06-11, 12:12
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Nixter har haft 100% fel sedan november. Respekt faktiskt för att han fortsätter att mata på. Kan bero på att det är en konspirationsteori utan koppling till verkligheten. En gång har han haft rätt men det var när han erkände att inga bevis för valfusk finns. Det är därför auditten I AZ görs, för att hitta bevis för fusk att gå vidare med. Tipset vi fått från Nixter är att fusket består av att det saknas röster. Forensic Audit - Golden Standard. Imponerande.

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
Man kan säga att det är en konspirationsteori att Wuhan-labbet tillverkade Covid, att apatiska flyktingbarn inte spelar apatiska för att få uppehållstillstånd och att massmigration är en ekonomisk börda. På samma sätt kan man avfärda de allt mer frekventa auditsen som "onödiga" och man kan hävda att det bara är fejk hela vägen.

Men det är ju bara maniskt käbbel som tyder på en alltmer tilltagande desperation.
2021-06-11, 12:34
Medlem
klybans avatar
Citat:

Nu blir jag perpelxad, hur skulle det bli fler och fler och HELT UTAN BEVIS för sin sak.
Det du skriver där är vad man kallar osakligt, och man inser att du inte har intresse att diskutera sakfrågor.
Och väl där, så lär vi oss att det enda bevis man hittat, är trumpens försök att få delstater att hitta röster.
Men tydligen så har det betydelse vem som fuskar, där man berättar att det är okey om vi fuskar.
Men och andra sidan, den fascismen har vi vetat om länge.

Dock står vi den punkten fortfarande, inga bevis för er åsikt, det betyder att att er åsikt är inte lätt fel, utan totalfel har vi lärt oss av dessa 31 veckor av inga bevis givna.

Så hur länge ska vi vänta på dessa bevis, och varför byter man valfusk varje vecka?
ÄR det så att man inte ens tror på sig själva?
Eller vad är orsaken man låtsas om att det man sade veckan före inte existerar längre?
Citat:
Man kan säga att det är en konspirationsteori att Wuhan-labbet tillverkade Covid, att apatiska flyktingbarn inte spelar apatiska för att få uppehållstillstånd och att massmigration är en ekonomisk börda. På samma sätt kan man avfärda de allt mer frekventa auditsen som "onödiga" och man kan hävda att det bara är fejk hela vägen.

Men det är ju bara maniskt käbbel som tyder på en alltmer tilltagande desperation.
Fakta upprepas jag gärna tills ögonen blöder.

Men desperation är den som ingen substans har, och se ovan.
kanske bevisen kommer 32 veckor senare och nästa fredag, för idag är det som vanligt att man ljög att bevisen skulle komma idag.(Suprise , för samma sak sker varje vecka ingen substans )

Prata om annat är inte till din hjälp, utan bara berättar att du är medveten att du har fel.
Samma gäller den ad hominem som nu är på väg, den berättar bara att du vet att du har fel.
Citat:

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
Det är imponerande att ha så mycket fel som nizter, man kan tro det är medvetet.
För ha så fel och tro man skriver sakligt, så kan det inte vara annat än medvetet.
Man kan tycka att man låååångt över ett ½ år senare skulle inse att det spelar ingen roll vad de fantiserar ihop, det kommer inte till rätten ändå.
Och pga de inte vill bli av med sin advokatlicens.

Quacknon quackar om systematiskt valfusk, men upp till bevis blir det aldrig.
Vi lärt oss att kejsaren har inga kläder....
Senast redigerad av klyban 2021-06-11 kl. 12:37.
2021-06-11, 12:36
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Jag tror att Covid-19 kom från ett labb. Jag tror att föräldrarna påverkade de apatiska barnen. Jag tror att flyktinvandring är en ekonomisk börda. Jag tror inte på omfattande valfusk I USA 2020. Jag tror tråden handlar om valfusk.

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
2021-06-11, 12:45
Medlem
Citat:

I stället för att kasta ur dig en massa ostyrkta saker om, det du kallar, förnekarsidan, som skulle ha börjat acceptera att det skett valfusk, så kanske du skulle kunna ge exempel på sådana trådskrivare och inlägg från någon som så att säga bytt sida.

Min uppfattningen är tvärtom, dvs ju längre denna tråd pågått ju mer desperata börjar konspirationsivrarna bli. Nu går man igång på UV ljus som skall mäta icke existerande vattenmärken, bambupapper som är helt obefintligt eller 25% röster, av 2,1 M, som är försvunna där alla har avlagt sin röst på Trump.

Det pågår en enda utredning om omfattande och systematiskt valfusk, detta är den som i Georgia undersöker Trumps försök till valfusk med de 11 780 rösterna som skulle hittas.

Inga domstolar har konstaterat (omfattande och systematiskt) valfusk, Trumps egna myndigheter Justitiedepartementet och Homeland Security har konstaterat att det var fritt från omfattade och systematiskt fusk (man kallade det till och med det säkraste valet någonsin), de bägge internationella valobservatörsorganisationerns riktade kritik mot hur Trump använde sitt ämbete i valkampanjen, men menade i övrigt att valet var fritt från fusk.

Dessutom blir Biden populärare och populärare bland amerikanarna och når nu 60% i approval och hans lägsta siffror är betydligt högre än vad Trumps högsta approval siffror var.

USA älskar din President Biden.
Senast redigerad av Master.Palm 2021-06-11 kl. 13:14.
2021-06-11, 12:57
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Jag tror att Covid-19 kom från ett labb. Jag tror att föräldrarna påverkade de apatiska barnen. Jag tror att flyktinvandring är en ekonomisk börda. Jag tror inte på omfattande valfusk I USA 2020. Jag tror tråden handlar om valfusk.

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
Innan samtligt ovanstående blev allmänna sanningar avfärdades de som "konspirationsteorier" av samma vänsterblivna gäng som du ännu allierar dig med. Jag förstår att det är jobbigt att reflektera över dina och dina meningsfränders tidigare misstag. Misstag som ni utan eftertanke upprepar gång på gång. Det är därför tokstollar som Klyban och Organet sällar sig till dig och andra godtrogna mediaslavar. Men oroa dig inte - det finns en framtid även för dig.

Du förstår, inom en ganska kort tid, är auditen avklarad och resultaten kommer då presenteras. Då kommer du genast sätta igång med att avfärda resultatet, gnälla över användares felstavningar, svamla om annat och kalla resultatet opålitligt av diverse menlösa skäl, posta mängder med smileys och så vidare. Ungefär som packet gjorde under Russia Haox - du kommer säkert ihåg konspirationsteorin som du och din lilla Kabal köpte med hull och hår - eftersom ni är så lättledda och enkla att förleda och manipulera.

Men sedan går tiden och du blir gradvis tvungen att accpetera att det du avfärdat som "konspirationsteori" som så många gånger tidigare, blir en sanning. Då, just då, kommer du med största sannolikhet hitta något nytt som du inte vill tro på. Kanske blir det nåt om höjda skatter, att fängelsestraff inte leder till minskad brottslighet eller vad som nu månde vara på tapeten bland de vänsterblivna.

Men till dess att auditesen är avklarade får nog du och resten av de tröttsamma tramsarna hålla sig till tåls.

Det är ju lite väl löjligt att sitta och gnälla på avsaknad av "bevis" innan udnersökningarna är avklarade. Men jag förstår att såna distinktioner är tråkiga. Man kan ju hellre sitta och raljera i brist på annnat att syssla med.

Nåja, tiden hinner ifatt er. Snart står du där med byxan nere. Bara att logga ut och gå vidare med livet, utan att reflektera över att allt du hållt för sant de senaste fem åren visat sig vara fake news:

Trump kommer inte vinna valet
Russia Hoax
Trump är dement
Mellania kommer skilja sig efter valet
Mer Russia Hoax
Trump kommer avsättas
Han kommer bli dömd för dittan och dattan

och så vidare i all evighet.

Vad är syftet? Finns det något syfte?
2021-06-11, 13:02
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
I stället för att kasta ur dig en massa ostyrkta saker om, det du kallar, förnekarsidan, som skulle ha börjat acceptera att det skett valfusk, så kanske du skulle kunna ge exempel på sådana trådskrivare och inlägg från någon som så att säga bytt sida.

Min uppfattningen är tvärtom, dvs ju längre denna tråd pågått ju mer desperata börjar konspirationsivrarna bli. Nu går man igång på UV ljus dom skall möta icke existerande vattenmärken, bambupapper dom är helt obefintligt eller 25% röster, av 2,1 M, som är försvunna där alla har avlagt sin röst på Trump.

Det pågår en enda utredning om omfattande och systematiskt valfusk, detta är den som i Georgia undersöker Trumps försök till valfusk med de 11 780 rösterna som skulle hittas.

Inga domstolar har konstaterat valfusk, Trymps egna myndigheter Justitiedepartementet och Homeland Security har konstaterat att det var ett val fritt från o fattande fusk, de bägge internationella valobservatörsorganisationerns riktade kritik mot hur Trump använde sitt ämbete i valkampanjen, men menade i övrigt att valet var fritt från fusk.

Dessutom blir Bidrn populärare och populärare bland amerikanarna och når nu 60% i approval och hans lägsta siffror är betydligt högre än vad Trumps högsta approach siffror var.

USA älskar din President Biden.
Fantastiskt! Precis samtliga av dina ovanstående argument bemötte jag i inlägget du fulciterade. Du bara gick vidare med PRECIS samma argumentation. Helt jävla otroligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in