Citat:
Ja, att sk progressiva och liberala värderingar idag har ett ganska starkt grepp om det kollektiva medvetandet är ett faktum. Vad jag dock ställer mig tvivlande till är att en majoritet svenskar mer än några andra i djupare mening verkligen gillar bögeri, feminism och annat avgrundsdjupt vansinne. Även om det såklart är vad man vill propagera på TV, i radio och i tidningar dagarna i ända. Det är inte utan orsak man måste göra så. Utan det sker med en mycket diabolisk och utstuderad medvetenhet att demoralisera. Det är inte så svårt att se.Jo man ska ju tydligt poängtera att det är dessa värderingar som är dåliga. Många svenskar gillar kulturmarxism, bögeri och feminism osv. som du beskriver har inte bara dessa värderingar utan känner sig extra bra, duktiga, moderna och i "framkanten av utvecklingen" just pga av värderingarna de har. Om någon påpekar att deras värderingar är dåliga, usla föraktfulla så är det stor risk att de får sig en aha upplevelse.
Svenskar hade en gång en relativt god kollektiv moral och det har tagit lång tid att dekonstruera den till det moraliskt bakvända samhälle vi har idag. Om något är ju det ett tecken på att det trots allt krävs enormt mycket tid och resurser att orsaka förändringar som ändå samtidigt måste kvarhållas med makt och manipulation. Ser man det från den vinkeln så finns det ett ljus i tunneln eftersom när den makten antagligen blir mer öppet tyrannisk eller mindre kraftig kommer den naturliga ordningen återta förlorad mark. Med det inte menat att allt kommer bli bra automatiskt bara det liberala samhällsbygget kollapsar av sig självt. Det är ett naivt och korkat tankesätt.
Man bör däremot ingalunda tro eller påstå att vi svenskar inte har en direkt skuld till vårt nationella förfall, för det har vi absolut. Vår överlevnad beror på att vi blir ödmjuka nog att se kritiskt på oss själva. Det kommer aldrig räcka att skylla på vår främsta fiende, den antikristna juden. Den främsta insikten måste främst handla om vår egen skuld. Gud och naturen är på vår sida om vi är villiga att ta detta ansvar.
Känner igen mig så himla mycket.
Mår bara dåligt.