2021-06-10, 12:39
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Idiot. Jag befinner mig i det åldersspannet.

Dessa kvinnor har noll status. De är endast intressanta som töm och glöm. Ingen normal man inleder en relation frivilligt med en så gammal kvinna då möjligheterna till barn är så begränsade.
Det bästa med Flashback är att jag lär mig uppskatta min man ännu mer.

Hur det nu än är med attraktion skulle ingen normal kvinna inleda en relation med en man som uttrycker sig som en åsna.
Citera
2021-06-10, 12:40
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Alltså att det skulle vara sexigt med äldre kvinnor. Detta har resulterat i att kvinnor tror att de kan vänta med att skaffa barn. Sen upptäcker de att ingen vettig man vill ha en 35-40åring och att även om så vore fallet kan det vara svårt att få barn överhuvudtaget.
Personligen anser jag att kvinnor i denna ålder som agerat madrasser hela livet är det äckligaste som finns.

Jag gillar en massa tjejer mellan 35 och 40 och jag tycker inte att det är så gammalt. Förövrigt är milfar kvinnor som är runt 60 och äldre för mig och jag är inte jätteintresserad av dessa men det finns undantag.
Citera
2021-06-10, 12:42
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Alltså att det skulle vara sexigt med äldre kvinnor. Detta har resulterat i att kvinnor tror att de kan vänta med att skaffa barn. Sen upptäcker de att ingen vettig man vill ha en 35-40åring och att även om så vore fallet kan det vara svårt att få barn överhuvudtaget.
Personligen anser jag att kvinnor i denna ålder som agerat madrasser hela livet är det äckligaste som finns.
Tror du helt missförstått konceptet. MILF är svårt (för att ej säga omöjligt) att vara utan att ah fått barn. Sedan vad du tycker är äckligt eller inte får ju stå för dig (antar du fortfarande väntar på den rätte och håller händerna ovan på täcker i din väntan).
Citera
2021-06-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Uttrycket MILF kommer ju dock från filmen American Pie. Svaret på frågan är nej.

Hollywood viktigaste uppdrag är att liberalisera människor och ändra på vad som är normalt i samhället så varför skulle det betyda att det inte skulle vara sant?
Citera
2021-06-10, 13:44
Medlem
Citat:

Här själv länge ansett att ordet MILF är någon form av idéplantering, kanske inte minska barnafödandet men mer att man vill sexualisera kvinnan och splittra familjer.
Citera
2021-06-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Du låter väldigt ung om du inte kan tro att en vettig man kan gilla 35-40åringar. Du får vänta tills du själv blir äldre så ska du nog se att du ändrar dig.

För att svara på trådstarten så tror jag inte att ordet milf skulle göra skillnad på när kvinnor träffar en man och får barn. Det är väl bara trevligt om kvinnor efter barnafödandet ändå kan ses som attraktiva av sina män och omgivning?

Struntprat och copium.

Naturligaste är att män skaffar en ung fru, gifter sig, skapar en familj och det är bandet han skapar till sin familj, vad som kallas "kärlek", håller han kvar när hans fru passerar "bäst före datumet" och inte dumpar henne för en yngre snyggare kvinna.
Citera
2021-06-10, 14:38
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Kanske lite långsökt, men absolut att man medvetet har bekämpat kärnfamiljen för att destabilisera samhället.
Citera
2021-06-10, 17:09
Medlem
Frågan är ju om detta är ett vanligt fenomen? Att vänta så länge.. det tror inte jag. De borde väl ha koll på att risken för komplikationer ökar kraftigt efter 25 och att de kanske inte längre kan få barn när de börjar närma sig 40-snåret.
Citera
2021-06-10, 20:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Frågan är ju om detta är ett vanligt fenomen? Att vänta så länge.. det tror inte jag. De borde väl ha koll på att risken för komplikationer ökar kraftigt efter 25 och att de kanske inte längre kan få barn när de börjar närma sig 40-snåret.

Snittåldern för barnaföderskor i Sverige är 30,8 år, och för förstföderskor är det 29 år.

Intressant dock att antalet 40-plussare som får barn har ökat sedan år 2000 - men det är fortfarande inte i närheten av hur vanligt det var innan industrialiseringen. Ännu på 1880-talet var det 10 gånger vanligare att 40-plussare fick barn än idag - och hela 20 ggr vanligare att kvinnor över 45 fick barn. Så nog skulle fler äldre kvinnor kunna få barn om de ville - dock knappast med TS men det är nog lika bra…
Citera
2021-06-10, 23:53
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Uttrycket MILF kommer ju dock från filmen American Pie. Svaret på frågan är nej.

Nä det gör det inte, MILF har funnits som uttryck länge. Vet ni ens vad det betyder? Mother I would Like to Fuck…..
Citera
2021-06-11, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Snittåldern för barnaföderskor i Sverige är 30,8 år, och för förstföderskor är det 29 år.

Intressant dock att antalet 40-plussare som får barn har ökat sedan år 2000 - men det är fortfarande inte i närheten av hur vanligt det var innan industrialiseringen. Ännu på 1880-talet var det 10 gånger vanligare att 40-plussare fick barn än idag - och hela 20 ggr vanligare att kvinnor över 45 fick barn. Så nog skulle fler äldre kvinnor kunna få barn om de ville - dock knappast med TS men det är nog lika bra…
Det är inte alls säkert, vi är t.ex. mycket mer belastade av miljögifter i dag så det är fullt möjligt att det är mycket svårare för en äldre kvinna att få barn i dag än år 1880.
Citera
2021-06-11, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
"Lanserades" inte MILF i American Pie? Stifler's mom var den första urmilfen, drygt 20 år gammalt uttryck. Jag minns iaf inte att jag hade hört det innan. Jag tror inte producenterna till American Pie hade i åtanke att minska barnafödandet bland vita kvinnor.

första rimliga inlägget i denna tråden....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in