• 1
  • 2
2021-06-10, 07:03
Medlem
Alltså att det skulle vara sexigt med äldre kvinnor. Detta har resulterat i att kvinnor tror att de kan vänta med att skaffa barn. Sen upptäcker de att ingen vettig man vill ha en 35-40åring och att även om så vore fallet kan det vara svårt att få barn överhuvudtaget.
Personligen anser jag att kvinnor i denna ålder som agerat madrasser hela livet är det äckligaste som finns.
Citera
2021-06-10, 07:22
Nej, jag tror inte att det har någon medveten koppling. Däremot är nästan all porr judisk och det är väl känt att judar är perversa. Det är därför porren har urartat. Vanlig sex etiketteras numera som ”vanilj”. Fotfetisher, shemales, grannys och interracial är mainstream. Västvärlden går med raska steg mot att legalisera barnporr, kraftigt understödd av bögrörelsen och judiska aktivister. MILF-trenden var nog bara ett steg på vägen mot ”fat grannys”, som i sin tur är ett steg på vägen mot zoofili som är ett steg på vägen till fullblown barnporr.
Citera
2021-06-10, 07:42
Medlem
Men en milf är ju en mamma, en kvinna med barn
Citera
2021-06-10, 07:49
Medlem
scoremaxs avatar
Ja jag vet ju inte hur Har det TS, men när man närmar sig 50 så blir det ganska naturligt med det ni kallar Milfs.
Citera
2021-06-10, 07:51
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Skylla allt på judarna när japanerna bara för något år sedan gjorde barnporr formellt olagligt ?

Jag brukar ta fram och visa omslag m m på min amerikanska laserpistol-box med OVA 1-5 av Uritsukidoji - Rise of Overfiend.
Regissör Takayama anses ofta vara den gjorde s k tentakelporr känd utanför de japanska öarna.

Angående MILF ser jag det som en fördel tydlig för hormonstinna 18 åring att spana in en viss väderpresentatör på TV4 och tänka att henne borde mindre risk att göra gravid.
Citera
2021-06-10, 07:52
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Skylla allt på judarna när japanerna bara för något år sedan gjorde barnporr formellt olagligt ?

Jag brukar ta fram och visa omslag m m på min amerikanska laserdisc -box med OVA 1-5 av Uritsukidoji - Rise of Overfiend.
Regissör Takayama anses ofta vara den gjorde s k tentakelporr känd utanför de japanska öarna.

Angående MILF ser jag det som en fördel tydlig för hormonstinna 18 åring att spana in en viss väderpresentatör på TV4 och tänka att henne borde mindre risk att göra gravid.
Citera
2021-06-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Men en milf är ju en mamma, en kvinna med barn
Skönt att jag inte är den enda som ser det märkliga i milfar som väntar med att skaffa barn.
Citera
2021-06-10, 08:37
Medlem
VoktorDodkas avatar
"Lanserades" inte MILF i American Pie? Stifler's mom var den första urmilfen, drygt 20 år gammalt uttryck. Jag minns iaf inte att jag hade hört det innan. Jag tror inte producenterna till American Pie hade i åtanke att minska barnafödandet bland vita kvinnor.
Citera
2021-06-10, 08:44
Medlem
Bankdosas avatar
En MILF är väl någon som skulle kunna vara ens egen mamma, åldersmässigt? Inte någon 20-årig jänta med unge? Det är så jag fattat det som.
Citera
2021-06-10, 08:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Så judarna har ”hittat på” att även kvinnor över 30 och kvinnor som redan har fött barn kan vara sexiga för att vi ska skaffa färre barn??

Jag tror TS får tänka igenom det där en gång till..
Citera
2021-06-10, 09:33
Medlem
over9ks avatar
Mjo det är en del i "Sex and the City"-mentaliteten som går ut på att kvinnor ska göra och bete sig som män, dejta och "ha kul" och fokusera på karriären, precis som män, tills de själva kanske väljer att skaffa familj. Vad de inte inser att det är för sent då...

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...-children.html

https://www.dailymail.co.uk/femail/a...ldless-42.html
Citera
2021-06-10, 09:34
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Uttrycket MILF kommer ju dock från filmen American Pie. Svaret på frågan är nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in