2021-06-10, 10:09
Medlem
MILF=Mother I Like to Fuck
Citera
2021-06-10, 10:11
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Mrs Robinson i Mandomsprovet (1967) med en ung Dustin Hofman är tidigare exempel på denna ”anti-Lolita” sexuella dragning till i hans fall fästmöns mamma.

Själva ordet kan mycket väl vara från American Pie.
I samma kategori men utan krav på barn blir cougar/puma.

Mvh en som har plan att räknas som silverräv vid 55 år fyllda. 😁
Citera
2021-06-10, 10:24
Medlem
Hamsterbolls avatar
Som flera skrivit så är ju en Milf en mamma man vill ligga med. Så det är väl snarare tvärtom att milfar gör att även mammor känner sig attraktiva.

Jag är en milf utan tvekan! Men ligger bara med min man såklart.
Citera
2021-06-10, 10:31
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
De flesta har ingen aning om vad en milf är för något. En 20-30 åring är aldrig en milf. Det är något som porren infört.

En milf är en kvinna i medelåldern, 40+ som är såpass galet het att alla hennes barns vänner, skolkamrater, kollegor, mfl tänker på henne då och då om kvällarna.

Mammor i 20-30 spannet förväntas vara heta och därmed är det inget wow om de råkar vara snygga. 40+ däremot! Därav ej milfstatus på unga kvinnor.
Citera
2021-06-10, 10:38
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Deodorant
Mrs Robinson i Mandomsprovet (1967) med en ung Dustin Hofman är tidigare exempel på denna ”anti-Lolita” sexuella dragning till i hans fall fästmöns mamma.

Själva ordet kan mycket väl vara från American Pie.
I samma kategori men utan krav på barn blir cougar/puma.

Mvh en som har plan att räknas som silverräv vid 55 år fyllda. 😁
Scenerna i American Pie var väl en referens till just mrs Robinson, dock länge sedan jag såg den så jag kan minnas lite vingligt.
Citera
2021-06-10, 11:40
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Alltså att det skulle vara sexigt med äldre kvinnor. Detta har resulterat i att kvinnor tror att de kan vänta med att skaffa barn. Sen upptäcker de att ingen vettig man vill ha en 35-40åring och att även om så vore fallet kan det vara svårt att få barn överhuvudtaget.
Personligen anser jag att kvinnor i denna ålder som agerat madrasser hela livet är det äckligaste som finns.
Det konstigaste är att folk gått på att barn är någonting man skaffar.

Hund, bil, hus och man är någonting man skaffar. Barn får man, om man har "tur" (om Gud vill).
Citera
2021-06-10, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Men en milf är ju en mamma, en kvinna med barn

Är du inte läskunnig? Jag skrev i första meningen äldre kvinnor.
Citera
2021-06-10, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Mjo det är en del i "Sex and the City"-mentaliteten som går ut på att kvinnor ska göra och bete sig som män, dejta och "ha kul" och fokusera på karriären, precis som män, tills de själva kanske väljer att skaffa familj. Vad de inte inser att det är för sent då...

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7295837/Sex-City-writer-admits-regrets-choosing-career-having-children.html

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2263518/I-left-love-life-I-thought-I-better-Now-Im-childless-42.html

Exakt.
Tyvärr befolkas ju detta forum av autister och osäkra nollor som försöker vara smarta. Dessa kretiner skriker direkt ”Vad ska diskuteras?”. Tänk själv för en gångs skull jävla Asperger-mupp!
Men för personerna ovan så handlar alltså tråden om det absurda faktum att kvinnor i medelåldern skulle vara attraktiva.
Citera
2021-06-10, 12:06
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Alltså att det skulle vara sexigt med äldre kvinnor. Detta har resulterat i att kvinnor tror att de kan vänta med att skaffa barn. Sen upptäcker de att ingen vettig man vill ha en 35-40åring och att även om så vore fallet kan det vara svårt att få barn överhuvudtaget.
Personligen anser jag att kvinnor i denna ålder som agerat madrasser hela livet är det äckligaste som finns.

Citat:
Exakt.
Tyvärr befolkas ju detta forum av autister och osäkra nollor som försöker vara smarta. Dessa kretiner skriker direkt ”Vad ska diskuteras?”. Tänk själv för en gångs skull jävla Asperger-mupp!
Men för personerna ovan så handlar alltså tråden om det absurda faktum att kvinnor i medelåldern skulle vara attraktiva.
Du låter väldigt ung om du inte kan tro att en vettig man kan gilla 35-40åringar. Du får vänta tills du själv blir äldre så ska du nog se att du ändrar dig.

För att svara på trådstarten så tror jag inte att ordet milf skulle göra skillnad på när kvinnor träffar en man och får barn. Det är väl bara trevligt om kvinnor efter barnafödandet ändå kan ses som attraktiva av sina män och omgivning?
Citera
2021-06-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
"Lanserades" inte MILF i American Pie? Stifler's mom var den första urmilfen, drygt 20 år gammalt uttryck. Jag minns iaf inte att jag hade hört det innan. Jag tror inte producenterna till American Pie hade i åtanke att minska barnafödandet bland vita kvinnor.

Vad tror du att de hade i åtanke?
Citera
2021-06-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Du låter väldigt ung om du inte kan tro att en vettig man kan gilla 35-40åringar. Du får vänta tills du själv blir äldre så ska du nog se att du ändrar dig.

För att svara på trådstarten så tror jag inte att ordet milf skulle göra skillnad på när kvinnor träffar en man och får barn. Det är väl bara trevligt om kvinnor efter barnafödandet ändå kan ses som attraktiva av sina män och omgivning?

Idiot. Jag befinner mig i det åldersspannet.

Dessa kvinnor har noll status. De är endast intressanta som töm och glöm. Ingen normal man inleder en relation frivilligt med en så gammal kvinna då möjligheterna till barn är så begränsade.
Citera
2021-06-10, 12:35
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Idiot. Jag befinner mig i det åldersspannet.

Dessa kvinnor har noll status. De är endast intressanta som töm och glöm. Ingen normal man inleder en relation frivilligt med en så gammal kvinna då möjligheterna till barn är så begränsade.
Så du är en bitter singel som fortfarande jagar tonåringar? Ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in