2021-06-09, 13:24
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Bruno Lage är ny tränare för Wolverhampton.

// PoK
Citera
2021-06-10, 16:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Eftersom du hatar Spurs så är det klart du säger/tror på detta. Varför skulle det inte kunna vara Tottenham som tackade nej eftersom man vet att Conte kräver så jävla mycket? Är nog ett spel för galleriet....

Sedan vet jag inte hur seriöst det varit mellan Conte och Tottenham, media kan ju skriva lite som dom själva vill utan några större källor, framställer sig klubbledningen fortfarande som fools då? Eller gäller det bara din ''kyckling'' klubb?

Jag vet inte hur många mangers som avisat arsenal men det verkar ju inte vara något vidare hett jobb att söka efter. Pengar tränare blir lovade hela tiden som aldrig händer.

// PoK
Därför att Conte blev Tottenhams förstaval som deras nya manager efter att det blev klart att han skulle lämna Inter, dessutom så säger de flesta källor (iaf de mest trovärdiga) att det var Conte som sa nope till Tottenham - eftersom att de inte kunde möta hans ambitionsnivå. Att klubbar sen går ut och säger att det var de som avvisade den eller den managern/spelaren när det själva verket var de som fick nobben är inte direkt nytt fenomen.

Men lycka till med Fonseca Det var ju trots allt bara Nagelsmann, Ten Hag, Allegri, Rodgers och Conte som tackade nej till att ta över kycklingarna. Lol!

Vad jag vet, så har inte en enda manager tackat nej till Arsenal i klubbens 135 år långa historia. Till skillnad från Tottenham, så är Arsenal FC ett av de allra tyngsta namnen i fotbollsvärlden.
Citera
2021-06-10, 17:55
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Därför att Conte blev Tottenhams förstaval som deras nya manager efter att det blev klart att han skulle lämna Inter, dessutom så säger de flesta källor (iaf de mest trovärdiga) att det var Conte som sa nope till Tottenham - eftersom att de inte kunde möta hans ambitionsnivå. Att klubbar sen går ut och säger att det var de som avvisade den eller den managern/spelaren när det själva verket var de som fick nobben är inte direkt nytt fenomen.

Men lycka till med Fonseca Det var ju trots allt bara Nagelsmann, Ten Hag, Allegri, Rodgers och Conte som tackade nej till att ta över kycklingarna. Lol!

Vad jag vet, så har inte en enda manager tackat nej till Arsenal i klubbens 135 år långa historia. Till skillnad från Tottenham, så är Arsenal FC ett av de allra tyngsta namnen i fotbollsvärlden.

kan du länka till dom källorna då?

e: synd att ni inte frågat flera större namn då, om ni nu har 100% på att ingen tränare aldrig sagt nej till er. Fanns ju några att fråga efter wenger och good ebning men vad hände där?

// PoK
Citera
2021-06-10, 19:36
Moderator
zanteras avatar
Citat:

e: synd att ni inte frågat flera större namn då, om ni nu har 100% på att ingen tränare aldrig sagt nej till er. Fanns ju några att fråga efter wenger och good ebning men vad hände där?

// PoK

Tror det är bortkastad tid att snacka med Generalen om Arsenal då han lever i en bubbla att Arsenal fortfarande är på samma nivå som övriga toppklubbar och är 1-2 värvningar ifrån att vinna PL igen.
Citera
2021-06-10, 20:56
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:

// PoK

Känner du inte till Generalen? Finns inga källor i hans patetiska lilla bubbla.
Citera
2021-06-10, 21:36
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Precis. När man ber om källor till hans svammel så kommer han alltid med försvaret att han inte sagt något och att vi hittar på.
Citera
2021-06-10, 21:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

// PoK
Finns plenty med tillgängliga källor runt o kring på nätet, av princip så visar inte jag till källor. Det kan varenda begåvande människa klara av att hitta själv.

I 2018 blev bl.a. Luis Enrique avvisad av Arsenal. Men hade det blivit klart lite tidigare att Wenger skulle lämna posten som Arsenal boss efter 17/18, så hade garanterat Tuchel blivit AWs ersättare.

Går inte ens att jämföra Tottenham mot The Gunners.
Citera
2021-06-10, 22:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tror det är bortkastad tid att snacka med Generalen om Arsenal då han lever i en bubbla att Arsenal fortfarande är på samma nivå som övriga toppklubbar och är 1-2 värvningar ifrån att vinna PL igen.
Du tycker så enbart för att du egentligen vet att jag har rätt i det mesta som jag skriver. Till skillnad från en massa andra, så skriver inte jag ngt utan att jag har fakta på bordet. Klarar inte ens av att räkna hur många ggr jag har varit tvungen att korrigera flera sk Liverpool, Man United, City, spurs osv fans med fakta.

Vi får se vem av oss 2 det är som lever i en bubbla om några år när Arsenal is back at the top again. Men vart har jag hävdat att Arsenal bara är 1-2 nysigneringar från att vinna titeln igen? Huh?

Din lilla åsna.
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Som sagt, jag lägger inte längre ut div källor på FB. Eftersom att det bara är bortkastad tid, och det är inte mitt ansvar att lära upp en massa arbetslösa och/eller sönderknarkade snorungar på FB.

Att du skriver att jag lever i en ”patetisk liten bubbla” är bara ett tecken på att du i själva verket vet att du har tagit fel i varje ”diskussion” som vi har haft.
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Precis. När man ber om källor till hans svammel så kommer han alltid med försvaret att han inte sagt något och att vi hittar på.
Vart fan har jag påstått att jag inte har hävdat det som jag skriver? (Förutom när jag trollade med Liverpool-maffian om 4:e platsen).

Höll dig åtminstonde till fakta.
Citera
2021-06-10, 22:31
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Finns plenty med tillgängliga källor runt o kring på nätet, av princip så visar inte jag till källor. Det kan varenda begåvande människa klara av att hitta själv.

Oj oväntat.
Citera
2021-06-11, 00:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Oj oväntat.
Kanske inte för dig, men det var länge sen jag insåg att du är en mindre begåvad person.
Citera
2021-06-11, 04:03
Medlem
TilhelmWells avatar
Del tre och fyra med Keane och Richards och deras roadtrip från Manchester till London.

Episode 3
https://www.youtube.com/watch?v=PTXz52_wmDE

Episode 4
https://www.youtube.com/watch?v=MFpe94UI348

Det äts baconmackor och pratas om bästa spelare de spelat med, samt vilket lag de skulle velat ha spelat i. Roy Keane hade velat spelat i Brasiliens VM-lag från 1982 med Zico och Sokrates. Keane nämner också att hela hans karriär var baserad på rädslan att misslyckas och att inte vinna titlar, inte färga i England och att det var det som var motorn.

Samt en kort epilog.
https://www.youtube.com/watch?v=oQ6PALp1IZs
Senast redigerad av TilhelmWell 2021-06-11 kl. 04:23.
Citera
2021-06-11, 08:34
Medlem
justinsane420s avatar
Gini Wijnaldum till PSG.
Vad tror ni om det?
Jag tror han kommer ha en startplats där och fortsätta leverera kvalitet i 2-3 år.

Önskar honom all lycka till efter lång och trogen tjänst i den finaste av fina tröjor.

Ynwa Gini
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in