Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Tror det är bortkastad tid att snacka med Generalen om Arsenal då han lever i en bubbla att Arsenal fortfarande är på samma nivå som övriga toppklubbar och är 1-2 värvningar ifrån att vinna PL igen.
Du tycker så enbart för att du egentligen vet att jag har rätt i det mesta som jag skriver. Till skillnad från en massa andra, så skriver inte jag ngt utan att jag har fakta på bordet. Klarar inte ens av att räkna hur många ggr jag har varit tvungen att korrigera flera sk Liverpool, Man United, City, spurs osv fans med fakta.
Vi får se vem av oss 2 det är som lever i en bubbla om några år när Arsenal is back at the top again. Men vart har jag hävdat att Arsenal bara är 1-2 nysigneringar från att vinna titeln igen? Huh?
Din lilla åsna.
Citat:
Ursprungligen postat av
justinsane420
Känner du inte till Generalen? Finns inga källor i hans patetiska lilla bubbla.
Som sagt, jag lägger inte längre ut div källor på FB. Eftersom att det bara är bortkastad tid, och det är inte mitt ansvar att lära upp en massa arbetslösa och/eller sönderknarkade snorungar på FB.
Att du skriver att jag lever i en ”patetisk liten bubbla” är bara ett tecken på att du i själva verket vet att du har tagit fel i varje ”diskussion” som vi har haft.
Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Precis. När man ber om källor till hans svammel så kommer han alltid med försvaret att han inte sagt något och att vi hittar på.

Vart fan har jag påstått att jag inte har hävdat det som jag skriver? (Förutom när jag trollade med Liverpool-maffian om 4:e platsen).
Höll dig åtminstonde till fakta.