Citat:
Ursprungligen postat av
AztecCrystal
Eric Dubay och DIRTH brukar hosta en snubbe som kallar sig själv Flat Earth Dave som påstår att aliens härjar lite här och var. Snöa inte in dig på e-personligheter, dessa är planterade för att vilseleda folk som vet att jorden är platt. En tumregel är att om de finns på youtube (alltså har en egen kanal) är de inte legetima, de aktörer.
Mvh
Hur menar du "hosta"? Jag har tittat på det mesta från eric och är osäker på vem flat earth Dave ens är.
Vet att många är falska, men eric är den minst falska vad jag sett. Och det finns självklart vanliga platt jordare på youtube med, även om jag förstår vart du kommer ifrån med det så är det uppenbarligen en överdrift.
Han ger folk sanningen som du själv säger, och dina argument emot han är absolut inte hundraprocentiga. Låt han sprida sanningen utan att anklaga han för något du har svaga bevis för är mitt förslag. Det finns dom som är mycket tydliga kontrollerad opposition, som mark sargent osv. Vi ska akta oss lite med att överanvända orden som shills och kontrollerad opposition om det inte är tydligt. Tråkigt om man råkar attackera vanligt folk som bara vill väl.
Han sprider sanning, det är upp till dig om du vill stå i hans väg eller hjälpa han framåt, visar han sig senare vara kontrollerad så kan vi sparka han åt sidan då. Han har den bästa informationen på ämnet vad jag vet, släpp fram han.