Citat:
Ursprungligen postat av
Dendummasillen
Han påstår att planeterna ser ut som stjärnor vid kraftig inzoomning, dvs vibrerande ljus (typ) som ej går att få i fokus, vilket inte stämmer. En rätt enkel sak att undersöka själv. Känns orimligt att han inte skulle ha koll på det.
Kan du utveckla vad du menar? Med en p900 gör dom väl det, och det är väl det han har använt?
Citat:
Ursprungligen postat av
AztecCrystal
Eric Dubay säger sanningen men han jobbar för CIA. Han har nyligen börjat underblåsa New Age och hans kontaktnät påstår att det finns aliens. Varför tror du Eric Dubay är den enda personen kvar på youtube som tillåts sprida information om platt jord?
Om han säger sanningen så är din kommentar till personen du svaret till fel, hans problem är inte att han stött på eric.
Vad menar du med underblåsa new age? Vem påstår att det finns aliens? Eric själv säger att aliens är fake.
Hans kanal på youtube har stängts ner flera ggr och han är verkligen inte den enda platt jordaren på youtube, och han finns inte med i sökresultaten, så att ha tillåts sprida stämmer inte.
Jag har ingen aning om han jobbar för CIA, men jag vet att hans information är värd att gå igenom, och jag tycker era argument mot han är lite svaga. Jag har inte sett han bete sig oärligt, därmed tänker jag inte anklaga han, och oavsett om han jobbar för nån så är hans info mycket värd att sprida.