2021-06-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktietips2121
Jag hänger på WIPOS tips om AAC Clyde Space, du brukar vara väldigt påläst tar rygg på dig här och tror och att AAC Clyde Space kommer lyftas

Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Veckans aktie kommet bli AAC clyde space
De är ett grymt bolag som vänder till vinst när som..
Andea liknande bolag miljardvärderas

Pissluffare båda två, håll er någonstans där någon är intresserad av att läsa era inlägg.
Eventuellt där någon faktiskt vill köpa och gå med förlust eller för dum för att förstå att ni enbart skriker efter hjälp till er förlust.
Spyr fan på er ordentligt.

Just fan glömde att ni inte kan läsa. My bad.
Citera
2021-06-07, 19:16
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Aros Bostad noterar stamaktier på Nasdaq First North. Det går att ansöka på Avanza och lite andra ställen. Någon som kollat igenom erbjudandet och bestämt sig?

Någon som äger aktier sedan tidigare?
Citera
2021-06-08, 22:02
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piesco
I Meltron börjar det bubbla ordentligt, dom har varit över 1krona flera gånger innan vid dessa plötsliga uppgångar - har själv förövrigt gjort en ordentlig analys av bolaget och det ser ut att vara ett seriöst bolag utan skulder - intressanta produkter i övrigt, såg dom på www.Meltronusa.com också läste jag att det hade ett sammarbete med ISAP i USA för militär kameraövervakning - dom intergrerar alltså kamerateknik i deras gatubelysning

läs länken själva så förstår ni:

https://7163747f-baca-4713-b0aa-4cea7dcd94cd.filesusr.com/ugd/298d4a_4c2ea4b5a6624e96bf2934df97ade73c.pdf

kursen står idag på 0,17kr/aktie trotts att flera stora insiderköp gjordes vid 0,25kr/aktien

länk:

https://marknadssok.fi.se/Publiceringsklient/sv-SE/Search/Search?SearchFunctionType=Insyn&Utgivare=meltron&P ersonILedandeSt%C3%A4llningNamn=&Transaktionsdatum .From=&Transaktionsdatum.To=&Publiceringsdatum.Fro m=&Publiceringsdatum.To=&button=search&Page=1

haha elerhur, jag köpte in mig i denna på peaken , får nog sitta på den en stund nu korkad man är
Citera
2021-06-09, 12:02
Medlem
maxatdunders avatar
Aegirbio som utvecklat ett Covid snabbtest via saliv är översåld nu, det finns många närliggande triggers från bl.a myndigheter och läkemedelsvärket som göra att rewarden väger tyngre än risken då vi övergår till en fas med kontinuerlig testning, har man ett bra test kommer det bli uppköpt.
Citera
2021-06-09, 12:50
Medlem
Otroligt mycket fina PMs från Sivers nu. Imorgon börjar den dessutom handlas från nya listan. Det här bolaget kommer växa så det knakar kommande åren.
Citera
2021-06-09, 13:41
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Aegirbio som utvecklat ett Covid snabbtest via saliv är översåld nu, det finns många närliggande triggers från bl.a myndigheter och läkemedelsvärket som göra att rewarden väger tyngre än risken då vi övergår till en fas med kontinuerlig testning, har man ett bra test kommer det bli uppköpt.

Ja, kursen har dumpats. Kan vara bra läge in nu.

Aegirbios Covid 19-tester är mycket fördelaktiga då dessa enbart kräver saliv, samt att ett resultat kan avläsas inom 5 minuter. Men vår korrupta regering vill nog hellre köpa in bristfälliga tester ifrån Kina.
Citera
2021-06-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock

Aegirbios Covid 19-tester är mycket fördelaktiga då dessa enbart kräver saliv, samt att ett resultat kan avläsas inom 5 minuter. Men vår korrupta regering vill nog hellre köpa in bristfälliga tester ifrån Kina.

Äntligen är du tillbaka
Citera
2021-06-09, 17:22
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P0ffy
Äntligen är du tillbaka

Är ju lite överallt här och ställer till oreda!
Citera
2021-06-09, 17:24
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:

Precis, region Skåne hade köpt upp 400k snabbtester från Wuhan för att sedan kasta allting. Att stötta ett inhemskt svenskt bolag som har CE-märkning, användarvänligt och till synes bra resultat jämfört mot andra konkurrenter tycker jag detta bolag är undervärderat just nu. Det kan bli svängigt kortsiktigt men börjar matta av nu och vi befinner oss i en period där det görs många avtal mellan regioner, myndigheter och olika sektorer. VD'n Martin Linde sa själv att det har kommit på tal om avtal uppemot 3-4 år.

Om ni vill följa Aegirbio cord, finns en massa skräp och en del vettiga person som skriver så ta mycket med en nypa salt.
https://discord.gg/U5Tx7pJb
Citera
2021-06-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjertsheriff
Pissluffare båda två, håll er någonstans där någon är intresserad av att läsa era inlägg.
Eventuellt där någon faktiskt vill köpa och gå med förlust eller för dum för att förstå att ni enbart skriker efter hjälp till er förlust.
Spyr fan på er ordentligt.

Just fan glömde att ni inte kan läsa. My bad.

Vem fan är luffare ?
Fina procent kunde du gjort om du lyssnat.
Jag håller kvar mina aac. Har rikligt med aktier nu och många triggers.

Gått dåligt för dig på börsen sista tiden ?
Citera
2021-06-09, 19:54
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Är ju lite överallt här och ställer till oreda!
We like the stock.

In other news har cp-tardsen på wsb satt klorna i CLF som jag tipsade om härförleden. Trade at your own risk.
Citera
2021-06-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Vem fan är luffare ?
Fina procent kunde du gjort om du lyssnat.
Jag håller kvar mina aac. Har rikligt med aktier nu och många triggers.

Gått dåligt för dig på börsen sista tiden ?

Om det gått dåligt, Nae kan jag inte påstå.
För en dryg månad sen gjorde det, men vinden har vänt.
+0.58 på en vecka, kan förstå att du är stolt över resultat. Blir det årsbästa för dig tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in