Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Här har du ju helt rätt! Men påminn mig är du snäll, vem är det som är president i USA nu och hur gick det med alla de där rättfallen som Rudy och Jenna och Powell la fram?
Dom fallen var så undermåliga byggda så att domarna slängde ut dom genom fönstret och skällde ut de som kom med "valfusket".
Och sen efter detta så har man inte ens vågat gå till en domstol med sina fantasier.
Och allt de gör nu är att prata om något som inte existerar, och ingen vet varför. de pratar om nått som inte finns.
Dåliga förlorare verkar en, och då inte lätt dålig förlorare, utan så dåliga förlorare att man vill istället fuska och ljuga för dölja faktumet man förlorade klart och att precis inte ens en snudd av systematiskt valfusk är påvisat.
Och det komiska i sammanhanget, det är trumpens FAKTISKA försök till systematisk valfusk och "hitta" röster i delstater.
Men tydligen upprör inte systematiskt valfusk när dear supreme leader vill fuska.
Ett kriterium för fascism och en betydande en.
Och enbart för de berättar att bevis om rumpen inte gäller, så är den given samma sekund.(Vilket vi i och för sig vetat om länge, men nu är det så övertydligt.(Och bra att de exponerar sig.))
Jag börjar också ställa mig frågan hur länge vi ska vänta tills detta är avhandlat som en konspirationsteori,
som man inte ens längre försöker bevisa det allra minsta.