2021-06-08, 06:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Här har du ju helt rätt! Men påminn mig är du snäll, vem är det som är president i USA nu och hur gick det med alla de där rättfallen som Rudy och Jenna och Powell la fram?
Dom fallen var så undermåliga byggda så att domarna slängde ut dom genom fönstret och skällde ut de som kom med "valfusket".
Och sen efter detta så har man inte ens vågat gå till en domstol med sina fantasier.

Och allt de gör nu är att prata om något som inte existerar, och ingen vet varför. de pratar om nått som inte finns.
Dåliga förlorare verkar en, och då inte lätt dålig förlorare, utan så dåliga förlorare att man vill istället fuska och ljuga för dölja faktumet man förlorade klart och att precis inte ens en snudd av systematiskt valfusk är påvisat.

Och det komiska i sammanhanget, det är trumpens FAKTISKA försök till systematisk valfusk och "hitta" röster i delstater.
Men tydligen upprör inte systematiskt valfusk när dear supreme leader vill fuska.
Ett kriterium för fascism och en betydande en.
Och enbart för de berättar att bevis om rumpen inte gäller, så är den given samma sekund.(Vilket vi i och för sig vetat om länge, men nu är det så övertydligt.(Och bra att de exponerar sig.))

Jag börjar också ställa mig frågan hur länge vi ska vänta tills detta är avhandlat som en konspirationsteori, som man inte ens längre försöker bevisa det allra minsta.
2021-06-08, 07:06
Medlem
Nixters avatar
Arizona uppdatering

Idag har Arizonaaudit besök av Georgias senatorer för en genomgång likt den som skedde till Pennsylvanias senatorer. Stalltips är att audits påbörjas så snart Arizona fusket redovisas. Som någon nämnde är 25% av varje kartong felaktigt räknad. De röstsedlar som är felaktiga på någotvis skall enligt lag tas ur och bort.

Här följer en bra sammanfattning kring Arizona.

Tidigare armékapten för militär intelligens, Seth Keshel https://twitter.com/SKeshel, bryter ner valdata i Maricopa County för alla att förstå:

Arizona har historiskt varit en republikansk stat.

Sedan andra världskriget har staten enbart röstat demokratiskt två gånger, 1948 och 1996. Maricopa County har inte röstat demokratiskt sedan 1948.

John Kerry adderade 118 166 röster i Maricopa 2004 (Not: detta till den skillnad som varit "bruklig" mellan Demokraterna och Republikaner i Maricopa)

Barack Obama adderade till 97 677 röster i Maricopa 2008.

Hillary Clinton adderade till 100 619 röster i Maricopa 2016.

Joe Biden adderade till 337 867 röster i Maricopa 2020.

Biden vann alltså staten Arizona med 10 457 röster. Om 0,5% av de 2,1 miljoner omröstningarna i Maricopa är ogiltiga röstsedlar för Biden, har du för första gången i USA: s historia en stat som felaktigt skulle ha tilldelats i elektorsrösterna.

En fullständig intervju (AZ, GA, NV):
https://rumble.com/vi6u2t-the-right-side-with-doug-billings-june-7-2021.html
2021-06-08, 07:37
Medlem
Two Maricopa rallies and the "96-Mile Trump Train" that circled Phoenix

https://www.bitchute.com/video/SMjKoZOqnhWS/

Och ni (valpar) tror att Biden med sina 13 supportrar på sina icke existerande rallys skulle ha vunnit?

Snacka om konspirationsteorier
2021-06-08, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona uppdatering

Idag har Arizonaaudit besök av Georgias senatorer för en genomgång likt den som skedde till Pennsylvanias senatorer. Stalltips är att audits påbörjas så snart Arizona fusket redovisas. Som någon nämnde är 25% av varje kartong felaktigt räknad. De röstsedlar som är felaktiga på någotvis skall enligt lag tas ur och bort.

Tidigare armékapten för militär intelligens, Seth Keshel https://twitter.com/SKeshel, bryter ner valdata i Maricopa County för alla att förstå:

Sedan andra världskriget har staten enbart röstat demokratiskt två gånger, 1948 och 1996. Maricopa County har inte röstat demokratiskt sedan 1948.

John Kerry adderade 118 166 röster i Maricopa 2004 (Not: detta till den skillnad som varit "bruklig" mellan Demokraterna och Republikaner i Maricopa)

Biden vann alltså staten Arizona med 10 457 röster. Om 0,5% av de 2,1 miljoner omröstningarna i Maricopa är ogiltiga röstsedlar för Biden, har du för första gången i USA: s historia en stat som felaktigt skulle ha tilldelats i elektorsrösterna.

Bäste Nixter, kan du förklara vad "adderade" betyder i detta sammanhang? Enligt min mattelärare handlar addition om att man ökar någonting (1 + 1 = 2, t ex). Så vad adderades dina siffror till för något? 0? Eller nåt annat?
2021-06-08, 09:10
Medlem
Citat:
Japp. Du ställer frågor kring huruvida en firma är certifierade eller inte. Jag svarar. Du frågar mig vem det är som sköter certifieringen när svaret står i din egen länk något inlägg tidigare och är helt centralt i ditt argument. Du förutsätter saker (att dominion är involverade) som såklart är helt fel då din egen källa sa att det var EAC.

Vi kan ta det igen, vi kom fram till och du gav med dig att firman i slutändan var certifierade men du blev blåst för du förstod inte vad som stod i artikeln du länkade till. Du blev förstås sur på EAC för att Gatewaypundit medvetet var otydliga och nu verkar du bli sur på mig för att jag hjälper dig tyda såna här saker och påminner dig om det nu lite senare.
Umm... om din förvridna hjärna får något av det jag sa till att jag "ber dig om hjälp" så lider du av allvarliga delusioner och bör söka hjälp snarast!

Kan dessutom upplysa om att det varit fuffens med s.k. "Federal Only voters" i Arizona.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/arizona-2x-undocumented-federal-voters-biden-won
2021-06-08, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Bäste Nixter, kan du förklara vad "adderade" betyder i detta sammanhang? Enligt min mattelärare handlar addition om att man ökar någonting (1 + 1 = 2, t ex). Så vad adderades dina siffror till för något? 0? Eller nåt annat?
Nixter beskriver väl en uppåtgående trend för demokraterna i Arizona, vilket ökar rimligheten i att det inte var fråga om något valfusk.
2021-06-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Nixter beskriver väl en uppåtgående trend för demokraterna i Arizona, vilket ökar rimligheten i att det inte var fråga om något valfusk.

Jo, att det var en uppåtgående trend det syftade på anade jag. Men jag hade hoppats att Nixter, som ju är något av expert på kontroll av rösträkningen i Arizona, skulle kunna ge en lite utförligare och tydligare förklaring.
2021-06-08, 12:01
Medlem
Citat:
Det är otroligt hur dåliga ni protrumpers är på att läsa era egna citat! Men jag hjälper till nemas problems vännen!

Jag citerade ju dig, men du kanske inte förstod det. Om du trycker på citatet ser du citatet i sin kontext, alltså vad du svarade på. Men ingen fara, jag ställer upp åt dig:

Och då svarar du - min fetmarkering:

Så Jo, du skrev att Trump planerat det här, att valfuskarna nu gått i fällan. Jag fick känslan av att du trodde fällan skulle slås igen kanske innan Biden varit president ett halvår men du kanske fortfarande tänker att vi är "enligt plan" alltså? När kan vi förvänta oss att vslfuskarna Ted Cruz är i fängelse, enligt dig? Ge mig ett datum så kan vi kolla då hur den förutsägelsen gick om det nu börjar brännas till!

Älskar förresten att du kallar din egen teori för dravel, minns att allt jag gjorde i posten var att påminna dig om vad du sagt tidigare haha

Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Som sagt, du är helt lost och får fortsätta yla under ett annat träd.

Vinkelhak har gått i Nixter's och Scrollock's skola - all saklig kritik ska man bara vifta bort med några förolämpningar.

Varför deltar du i ett diskussionsforum om du inte vill svara på enkla frågor, Vinkelhak? Anser du att Ted Cruz fuskade till sig sin valseger 2016, som Trump hävdade? Eller hade Trump fel?
2021-06-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Och vilka postar att de hittat valfusk men inte kan prestera när det kommer till kritan men försöker få det till röstfusk om och om igen?

För att just fuska med valresultatet!

Gissar på Republikaner och då blir det de andra(demokrater/sekten) som fuskat.
2021-06-08, 13:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona uppdatering

Återkom gärna när det sker, eller är det på fredag igen?

Ingen adderar nått som du tror ens, det berättar att du inte ens har bevis som påvisa detta eller ens en snudd på det.
Utan det är bara nonsens du skriver just nu.

Frågan som är mer viktig för tråden, varför är ni inte upprörda över trumpens försök till systematiskt valfusk.
Eller är det så enkelt att man kör facism och att det är okey när ens egna politik gör det?

Väldigt skumt att vi nu är uppe i 31 veckor av inte ett enda bevis, utan alla hamnar i papperskorgen efter översyn och var lördag i många många veckor.(Jag förutstpådde denna nonsens diskussion redan innan den startade och nu står vi här fortfarande utan några bevis för ens nått som ens snuddar på att påvisa att Joe Biden inte vann.)

Hur länge till ska vi vänta?
2021-06-08, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Umm... om din förvridna hjärna får något av det jag sa till att jag "ber dig om hjälp" så lider du av allvarliga delusioner och bör söka hjälp snarast!

Kan dessutom upplysa om att det varit fuffens med s.k. "Federal Only voters" i Arizona.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/arizona-2x-undocumented-federal-voters-biden-won
Absolut. Du klagar på certifiering, och länkar till en källa du inte förstått och när jag pushar tillbaka frågar du vem som ligger bakom certifieringen trots att det står i den källan du själv länkade till och inte är de du själv verkar fått för dig att det var. Du har stenkoll på läget, det är vi alla överens om.
2021-06-08, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Dom fallen var så undermåliga byggda så att domarna slängde ut dom genom fönstret och skällde ut de som kom med "valfusket".
Och sen efter detta så har man inte ens vågat gå till en domstol med sina fantasier.

Och allt de gör nu är att prata om något som inte existerar, och ingen vet varför. de pratar om nått som inte finns.
Dåliga förlorare verkar en, och då inte lätt dålig förlorare, utan så dåliga förlorare att man vill istället fuska och ljuga för dölja faktumet man förlorade klart och att precis inte ens en snudd av systematiskt valfusk är påvisat.

Och det komiska i sammanhanget, det är trumpens FAKTISKA försök till systematisk valfusk och "hitta" röster i delstater.
Men tydligen upprör inte systematiskt valfusk när dear supreme leader vill fuska.
Ett kriterium för fascism och en betydande en.
Och enbart för de berättar att bevis om rumpen inte gäller, så är den given samma sekund.(Vilket vi i och för sig vetat om länge, men nu är det så övertydligt.(Och bra att de exponerar sig.))

Jag börjar också ställa mig frågan hur länge vi ska vänta tills detta är avhandlat som en konspirationsteori, som man inte ens längre försöker bevisa det allra minsta.
Ja, hållet med dig på allt - dock tycker jag att tråden kan leva kvar i det här forumet av den enkla anledningen att GOP och stora delar av den amerikanska befolkningen tyvärr köper/säljer teorin just nu. Det är en fråga som kommer påverka amerikanska politiken väldigt länge framöver, trots att den i alla avseenden är debunkad. GOP låtsas ju inte heller längre att det hela handlar om några postlådor som hade öppet längre än de borde haft (vilket var frågan som Rudy, Ted Cruz och de andra drev i rättssystemen på slutet, även om de ylade om galnare teorier framför kamerorna). Extremt obehagligt faktiskt, och ärligt tror jag att de flesta inblandade, inklusive några av protrumparna här inne vet att Biden är legitim men de ser det som en för stor förlust att erkänna så därför fortsätter de blåsa in rök i diskussionerna. De har ju slutat våga ge några som helst tidsramar trots att allt det här ska vara enligt trumps grandiosa plan..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in