2021-06-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Wow!

Kul att de hittat 382,600 röster sedan mars i Georgia! och det påverkade inte resultatet men dessa sista 17.400 kommer nog göra det!!

Mars och GWP: https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/four-months-2020-election-georgia-400000-absentee-ballots-missing-legally-required-chain-custody-doc umentation-yet-biden-given-state-12000-votes/?utm_source=Twitter&utm_medium=PostTopSharingButto ns&utm_campaign=websitesharingbuttons

Men vänta bara, Kraken kommer nog på fredag!
2021-06-07, 23:01
Medlem
Nixters avatar
Georgia uppdatering

Georgias senatorer Burt Jones och Brandon Beach leder imorgon en delegation från Georgia till Arizona för att där träffa audit teamet och Arizona senatorer och påbörja skapa en plan till en forensic audit i Georgia.

https://gab.com/disclosetv/posts/106371250577165434
2021-06-07, 23:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Georgia uppdatering

Georgias senatorer Burt Jones och Brandon Beach leder imorgon en delegation från Georgia till Arizona för att där träffa audit teamet och Arizona senatorer och påbörja skapa en plan till en forensic audit i Georgia.

Senatorerna Burt Jones och Brandon Beach har blivit svartlistade av GOP Georgia tidigare..

2021-06-07, 23:11
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Georgia uppdatering

Uppskattar dina uppdateringar!
2021-06-07, 23:32
Medlem
Det bokstavligt kvittrar i magen varjegång det kommer en uppdatering och följande mothugg. Efter ett halvår... Och då vet jag inte på vilken sida jag är. Liksom följer strömmen.

Riktigt skönt att någon simmar mot strömmen. Hela tiden. Är Trump borta? Nix. Terrorn fortsätter. Vilket val.
2021-06-08, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Senatorerna Burt Jones och Brandon Beach har blivit svartlistade av GOP Georgia tidigare..

Ha ha, då känner du inte till vem som buades ut på det senaste konventet?

Det blåser nya vindar nu, du får allt sälla dig till valpflocken och yla under ett annat träd.
2021-06-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Det är otroligt hur dåliga ni protrumpers är på att läsa era egna citat! Men jag hjälper till nemas problems vännen!

Jag citerade ju dig, men du kanske inte förstod det. Om du trycker på citatet ser du citatet i sin kontext, alltså vad du svarade på. Men ingen fara, jag ställer upp åt dig:

Och då svarar du - min fetmarkering:

Så Jo, du skrev att Trump planerat det här, att valfuskarna nu gått i fällan. Jag fick känslan av att du trodde fällan skulle slås igen kanske innan Biden varit president ett halvår men du kanske fortfarande tänker att vi är "enligt plan" alltså? När kan vi förvänta oss att vslfuskarna Ted Cruz är i fängelse, enligt dig? Ge mig ett datum så kan vi kolla då hur den förutsägelsen gick om det nu börjar brännas till!

Älskar förresten att du kallar din egen teori för dravel, minns att allt jag gjorde i posten var att påminna dig om vad du sagt tidigare haha

Som sagt, du är helt lost och får fortsätta yla under ett annat träd.
2021-06-08, 00:43
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak

Ja det är fortfarande många som tror att Biden är president men det är väl bara Lin Wood som skrivit rakt upp och ner vad som gäller. Kämpa på Guiliani och Powell och Wood och Lindell, vilket gott gäng.

Stop The VoterFraud

Mike Pensé
2021-06-08, 01:08
Medlem
Epshteyn: 25% of Ballot Boxes in Maricopa Do Not Match

https://rumble.com/vi76iv-epshteyn-25-of-ballot-boxes-in-maricopa-do-not-match.html

Å så verkar det som att dom kommer att ha räknat färdigt redan 14 juni. Sen tillkommer förstås den djupare granskningen av maskiner och valsedlar, det resultatet kanske dröjer ytterligare någon/några veckor.

Det drar ihop sig.

Och hörrni valpslynglar, ni får allt fortsätta yla under ett annat träd. Jag kan tyvärr inte hjälpa er i ert panikslagna famlande efter förklaringar. Har ni inte hittills förstått vartåt det lutar, då lär ni inte hinna med tåget nu heller.
2021-06-08, 01:50
Medlem
Citat:
Jag hör dig: "Sluta citera mig när jag haft fel tidigare, jag måste fokusera på att ha fel nu". Tycker det är lite fegt av dig att inte kunna ge en deadline på när din plan ska gå i lås bara. Jag har ju t ex inga problem med att säga att Biden kommer vara preisdent både i Augusti och September, och hela 2022. Du vågar uppenbarligen inte göra samma sak för du vet att din förutsägelse än en gång inte kommer hålla.
Citat:
Men det är nu har dom bevisen och vittnena. Då var det nog svårare. Nu har dom gått i fällan. Jag tror detta var planerat innan. Det här är mycket större än 2016 och 2018.
2021-06-08, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ööh.... har JAG någonsin bett DIG om hjälp?? Nä, stick och brinn hörrö!!
Japp. Du ställer frågor kring huruvida en firma är certifierade eller inte. Jag svarar. Du frågar mig vem det är som sköter certifieringen när svaret står i din egen länk något inlägg tidigare och är helt centralt i ditt argument. Du förutsätter saker (att dominion är involverade) som såklart är helt fel då din egen källa sa att det var EAC.
Citat:
Certifierade enligt vem menar du? Dominion själva? Klart som fan att de bara certifierar folk som ger dem frisedel!
Vi kan ta det igen, vi kom fram till och du gav med dig att firman i slutändan var certifierade men du blev blåst för du förstod inte vad som stod i artikeln du länkade till. Du blev förstås sur på EAC för att Gatewaypundit medvetet var otydliga och nu verkar du bli sur på mig för att jag hjälper dig tyda såna här saker och påminner dig om det nu lite senare.
Citat:
Då kanske man inte skulle ha varit så otydligt och intransparent.
2021-06-08, 02:13
Medlem
Citat:
Du får nog sälla dig till din flock och fortsätta yla under ett annat träd du också. Tåget har redan gått och tyvärr så går det inte att bromsa längre.
Här har du ju helt rätt! Men påminn mig är du snäll, vem är det som är president i USA nu och hur gick det med alla de där rättfallen som Rudy och Jenna och Powell la fram?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in