Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Du övertolkar och tjatar som en aspie.
Jag övertolkar sannerligen ingenting. Jag pekade enbart på ett faktafel i din utläggning, och tillät mig även att kalla dig "tönt" för att förmedla att du borde vara medveten om en sådan sak. Igen, detta skrev du:
Från klippet: "MR President..."
Är GOP medvetna om att tRump inte är president längre?
Men som jag förklarade för dig är det kutym att titulera även en före detta president Mr. President. Så du hade fel. Det handlar inte om att GOP inte är "medvetna" om att Trump inte längre är president, utan att sedvänjan är sån (och igen, det är löjligt talande för din intellektuella nivå att du inte kan skriva hans namn korrekt, trots att ingen här ens drar i smilbanden åt dina trötta försök att vara rolig).
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Du VET att tRump har talat om att bli återinsatt som president i Augusti. Du VET att GOP bara spelar med i alla hans dumheter och t ex har kickat Cheney bara för att hon inte gjorde det.
Det där har jag aldrig berört. Det är bara ditt försök att flytta målstolparna för att kunna undgå att behöva erkänna att du hade fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Min gliring är m a o helt berättigad. Både tRump själv och synbarligen större delen av GOP betraktar ju fortfarande honom som den rättmätige presidenten. Lismandet med "Mr president" kan bara förvärra den gamla stackarens psykiska hälsa. Det är dags för ett slut på det.
Igen, att kalla honom "Mr. President" är kutym. Så fungerar USA. Att det skulle stärka honom i hans övertygelse om att han är kallad att återvinna Vita huset är möjligt, men det har ingenting med den bitchslap -- eller förlåt, smäll på fingrarna -- jag gav dig för ett faktafel.
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Angående medvetna lögner, varför ljuger tRump så infernaliskt mycket?
Så när frågan är varför
du framhärdar i att ljuga, eller åtminstone vägrar att erkänna ditt misstag, så svarar du med att fråga varför
Trump ljuger? Ja du. Jag brukar inte ge mycket för termen "whataboutery", men här passar den ju rätt solklart. Visst, mycket möjligt Trump har ljugit en del. Eller in fact, han har
helt klart snackat en hel del skit (vilket dock inte per se gör honom till en dålig president). Men det var inte frågan här. Frågan är varför
du vägrar att medge
ditt misstag.
Rätt fascinerande: den här tråden hade legat död i mer än två månader.
Jag, tex, skiter fullständigt i den. Sen postar nån tjomme en klassisk piece of
fake news:
Trump ska ha haft byxorna på sig bak och fram!!!!

Du och några andra TDS-are som HepHep, Klyban, DaEzz hoppar omedelbums in och skriker om
haha, vilken pajas han är, och fan vad han ljuger! Jag och några andra påpekar då lite diskret (med källa) att detta givetvis inte stämmer, och att ni säkert egentligen förstod det redan från början. Men istället för att medge detta börjar ni tugga fradga och skrika som småbarn man snott deras favoritleksak från. Det är löjligt genomskinligt.