Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Vad jag har hört/läst, så var det Conte som inte ville vidareförhandla med spurs - eftersom att de inte var på hans ambitionsnivå, och Conte ska tydligen ha sagt ”fuck you” till Daniel Levy. Att Tottenham sedan går ut och säger att de var som tackade nej till Conte är som sagt bara ett spel för galleriet.
Alla kan ”prata” om att de ska hämta in den eller den managern, men händer det inget så framstår klubbledningen enbart som fools.
Hur många managers är det som har avvisat Arsenal nu igen?
Eftersom du hatar Spurs så är det klart du säger/tror på detta. Varför skulle det inte kunna vara Tottenham som tackade nej eftersom man vet att Conte kräver så jävla mycket? Är nog ett spel för galleriet....
Sedan vet jag inte hur seriöst det varit mellan Conte och Tottenham, media kan ju skriva lite som dom själva vill utan några större källor, framställer sig klubbledningen fortfarande som fools då? Eller gäller det bara din ''kyckling'' klubb?
Jag vet inte hur många mangers som avisat arsenal men det verkar ju inte vara något vidare hett jobb att söka efter. Pengar tränare blir lovade hela tiden som aldrig händer.
// PoK