Citat:
Ursprungligen postat av
Alex P. Keaton
Absolut. Jag är självklart medveten om det. Nog önskar jag vissa spelare landslagsframgång men personligen rankar jag framgång för Liverpool bra mycket högre än framgång för Englands landslag. Vore skillnad om det gällde Sverige. På tiden jag satt klistrad över varenda fotbollsmatch jag hade tillgång till hade jag också önskat att se de bästa spelarna spela hela tiden. Den tiden är dock förbi. Jag lär inte se majoriteten av matcherna i EM. Förmodligen lär jag inte ens se alla Englands matcher.
Att fotbollsspelare ser landslagsspel bland det största som finns finns i fotbollsvärlden ser jag som positivt. Mina prioriteringar är annorlunda och bryr mig knappt längre om kvalmatcher, för att inte tala om träningsmatcher.
Hear hear. Ja tyvärr är man väl inte lika ''glad'' i landslaget längre, vet inte riktigt vad det är. Kanske mästerskapen som har blivit meh. EM och VM efter 2014 tyckte jag inte var i närheten utav det som var 2014.
från det ena till det andra.
Citat:
Antonio Conte is not convinced about the #Tottenham job as he cannot win anything immediately. A decision is expected by Monday.
-Sky sport.
Fan vad fult, måste kunna vinna något på direkten.
// PoK