2021-06-04, 00:51
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Liverpool fans: OMG Southgate you MUST call up Trent to the national team he is the best player in the squad and the second coming of David Beckham, he HAS to play

Trent plays a match

Liverpool fans: WOOOOOW why would you play Trent I can’t believe you played Trent you INJURED him!!!

Verkar som han kommer missa EM efter gårdagens skada.

// PoK
Citera
2021-06-04, 07:14
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Verkar som han kommer missa EM efter gårdagens skada.
Lite överdrivet citat men samtidigt väldigt träffande. Tyvärr.

När Trent petades första gången var det inte oförtjänt. Hade haft en jobbig säsong på många sätt men han tog det på rätt sätt. Spelade upp sig och förtjänade definitivt att tas ut i truppen. Tråkigt för honom att missa EM och ville givetvis inte se honom skadad men hade inte haft något emot om alla Liverpoolspelare fick vila i sommar.
Citera
2021-06-04, 11:06
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Lite överdrivet citat men samtidigt väldigt träffande. Tyvärr.

När Trent petades första gången var det inte oförtjänt. Hade haft en jobbig säsong på många sätt men han tog det på rätt sätt. Spelade upp sig och förtjänade definitivt att tas ut i truppen. Tråkigt för honom att missa EM och ville givetvis inte se honom skadad men hade inte haft något emot om alla Liverpoolspelare fick vila i sommar.

Själviskt tänkande, detta är bland det största fotbollsspelarna kan göra och drömmer om. Jag vill se de bästa spelarna spela för sitt landslag för ja, det blir så otroligt mycket häftigare matcher (oftast). Ta england nu tex. När hade dom senast ett sånt här spännande lag att se i fram i mot att se? På många sätt flera utav de bästa spelarna från PL som får möta andra stora nationer.

// PoK
Citera
2021-06-04, 14:18
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Själviskt tänkande
Absolut. Jag är självklart medveten om det. Nog önskar jag vissa spelare landslagsframgång men personligen rankar jag framgång för Liverpool bra mycket högre än framgång för Englands landslag. Vore skillnad om det gällde Sverige. På tiden jag satt klistrad över varenda fotbollsmatch jag hade tillgång till hade jag också önskat att se de bästa spelarna spela hela tiden. Den tiden är dock förbi. Jag lär inte se majoriteten av matcherna i EM. Förmodligen lär jag inte ens se alla Englands matcher.

Att fotbollsspelare ser landslagsspel bland det största som finns finns i fotbollsvärlden ser jag som positivt. Mina prioriteringar är annorlunda och bryr mig knappt längre om kvalmatcher, för att inte tala om träningsmatcher.
Citera
2021-06-04, 15:43
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Absolut. Jag är självklart medveten om det. Nog önskar jag vissa spelare landslagsframgång men personligen rankar jag framgång för Liverpool bra mycket högre än framgång för Englands landslag. Vore skillnad om det gällde Sverige. På tiden jag satt klistrad över varenda fotbollsmatch jag hade tillgång till hade jag också önskat att se de bästa spelarna spela hela tiden. Den tiden är dock förbi. Jag lär inte se majoriteten av matcherna i EM. Förmodligen lär jag inte ens se alla Englands matcher.

Att fotbollsspelare ser landslagsspel bland det största som finns finns i fotbollsvärlden ser jag som positivt. Mina prioriteringar är annorlunda och bryr mig knappt längre om kvalmatcher, för att inte tala om träningsmatcher.

Hear hear. Ja tyvärr är man väl inte lika ''glad'' i landslaget längre, vet inte riktigt vad det är. Kanske mästerskapen som har blivit meh. EM och VM efter 2014 tyckte jag inte var i närheten utav det som var 2014.

från det ena till det andra.

Citat:
Antonio Conte is not convinced about the #Tottenham job as he cannot win anything immediately. A decision is expected by Monday.
-Sky sport.

Fan vad fult, måste kunna vinna något på direkten.

// PoK
Senast redigerad av PommesOchKebab 2021-06-04 kl. 15:48.
Citera
2021-06-04, 18:38
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Själviskt tänkande, detta är bland det största fotbollsspelarna kan göra och drömmer om. Jag vill se de bästa spelarna spela för sitt landslag för ja, det blir så otroligt mycket häftigare matcher (oftast). Ta england nu tex. När hade dom senast ett sånt här spännande lag att se i fram i mot att se? På många sätt flera utav de bästa spelarna från PL som får möta andra stora nationer.

// PoK

England har haft bra mkt bättre lag i början på 00 talet, ändå floppat.
Citera
2021-06-04, 19:51
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
England har haft bra mkt bättre lag i början på 00 talet, ändå floppat.

Bra mycket bättre och ändå failade så hårt under EM 2000, medans detta EM har inte ens startat, får ju se vilket lag som gjorde ett bättre EM...

// PoK
Citera
2021-06-05, 18:48
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Skulle Kane vunnit Premier league player of the season? Nu fick Dias även det priset och andras fans snackar om att kane skulle vunnit. Ska han vinna för att han gjort flest mål och assists men inte vunnit någon titel? Priser för mål och assists finns ju och de fick han.

// PoK
Citera
2021-06-06, 19:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ja sa att jag inte ville se oljeshejkarnas lag i en final, de betyder inte att jag menar på att det är fel att köpa spelare?

Moore är knappast likvärdig med chelseas och Citys ägare, dummaste jag hört.

Jag nämner sällan Arsenal, det är mer du som nämner vissa andra klubbar, tex min.
Haha.. Du ville alltså inte se ”oljeshejkarnas lag” i en final, men du har inga problemer med att de spenderar mer pengar på spelarköp än övriga klubbar?

Peter Moore var på 60/70-talet fullt på höjd med vad Abramovich o Mansour har varit under 00/10-talet. Och om det inte vore för Peter Moore, så hade Liverpool i dag varit en mindre klubb än Oldham. Och du hade knappast ens hört talas om Liverpool FC om det inte var för Peter Moore.
Citera
2021-06-06, 19:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Nu har även Conte tackat nej till spurs

Kunde skriva en 100-sidors bok för att få plats till alla namn som har sagt nej till att bli spurs nästa manager.

Dock så tror jag att hela det här ryktet med Poch eller Conte till spurs enbart var ett spel för galleriet.
Citera
2021-06-07, 09:24
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nu har även Conte tackat nej till spurs

Kunde skriva en 100-sidors bok för att få plats till alla namn som har sagt nej till att bli spurs nästa manager.

Dock så tror jag att hela det här ryktet med Poch eller Conte till spurs enbart var ett spel för galleriet.

Uppgifter på om vart Conte är den som slagit av affären? Läst nämligen att spurs drog sig ur då han ville ha för mycket.

Alla visste innan att det inte skulle ske men det har ju i alla fall pratas om en stor tränare till skillnad mot något annat london lag :/

// PoK
Citera
2021-06-07, 16:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Uppgifter på om vart Conte är den som slagit av affären? Läst nämligen att spurs drog sig ur då han ville ha för mycket.

Alla visste innan att det inte skulle ske men det har ju i alla fall pratas om en stor tränare till skillnad mot något annat london lag :/

// PoK

Arsenal har ju nya Pep, vänta bara ca 2 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in