2021-05-08, 21:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Kan Anis nästan fyra språk? Har förstått att han förstår och pratar ryska , arabiska antar jag att han inte kan trots att hans pappa är från Libanon.
En släkting till mig var från tjeckoslovakien, tjeckiskan innebar att han kunde förstå och prata ett antal språk till som låg nära - ung som svenska/norska/danska.

Anis bör ju dessutom kunna svenska och engelska - så fyra språk låter fullt relevant.

Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Hur kommer hans hud kunna anpassa sig från att gå från typ 140 kilo till 70-80 kg? Måste han opera sig då?
Det är väldigt olika, för en del drar huden ihop sig andra behöver hjälp genom operation.
Citera
2021-05-09, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Anis verkar va i lite trubbel nu.
Sitter och skickar snusk till småbarn
https://www.youtube.com/watch?v=HEj0ZbI76pw

Kan va därför han hittat på historian om inbrottet, för att ta bort fokus och få han att framstå som ett offer istället ifall detta kommer fram.

Såklart inbrottet är för att få bort fokus.

Kan inte förstå hur han kan komma undan detta så som han gjorde.
Hur kan en pedofil få så mycket Tv tid etc eller få sjunga Sveriges officiella EM låt?

Är det accepterat att vuxna män skickar snuskvideos till små pojkar?
Citera
2021-05-09, 22:54
Medlem
BicOriginals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Kan Anis nästan fyra språk? Har förstått att han förstår och pratar ryska , arabiska antar jag att han inte kan trots att hans pappa är från Libanon.

Endast inom youtube-världen som det kan räknas som en prestation?
I svensk skola så lär man sig tre språk, knappast övermäktigt med att ha snappat upp ett ytterligare. Speciellt när man tar i beaktande att Anis likt typ flera andra miljoner i Sverige har föräldrar med utländsk bakgrund, grattis bara där har man minst ett språk till.
Citera
2021-05-14, 13:55
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En släkting till mig var från tjeckoslovakien, tjeckiskan innebar att han kunde förstå och prata ett antal språk till som låg nära - ung som svenska/norska/danska.

Anis bör ju dessutom kunna svenska och engelska - så fyra språk låter fullt relevant.

Det är väldigt olika, för en del drar huden ihop sig andra behöver hjälp genom operation.
Men kommer han inte få sjuka bristningar och ärr genom att huden måste ändras sig så fort. För det får ju oftast om man går upp eller ner snabbt i vikt
Citera
2021-05-14, 14:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Men kommer han inte få sjuka bristningar och ärr genom att huden måste ändras sig så fort. För det får ju oftast om man går upp eller ner snabbt i vikt
Bristningar handlar i stor utsträckning om arvsanlag. De som uppkommer p g a vikt borde ju uppstå när man går upp - inte ner.
Citera
2021-06-03, 11:39
Medlem
Hans kanal har förvandlats till en "Tjej-kanal" den senaste månaden sedan han började dra fram sin lycksökande flickvän i tid och otid vars Grej är att alltid sitta inbäddad i en filt eller gigantisk stickad tröja och bidrar med noll värme eller personlighet.

Helt plötsligt börjar Anis göra videor om miljön, go woke, feminism och styling. Sojapojke!
Citera
2021-06-03, 12:03
Medlem
OffensiveDopeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats_atari
Hans kanal har förvandlats till en "Tjej-kanal" den senaste månaden sedan han började dra fram sin lycksökande flickvän i tid och otid vars Grej är att alltid sitta inbäddad i en filt eller gigantisk stickad tröja och bidrar med noll värme eller personlighet.

Helt plötsligt börjar Anis göra videor om miljön, go woke, feminism och styling. Sojapojke!
Varför är alla youtubers soyboys?
Citera
2021-06-07, 15:55
Medlem
Jag har bara sett några reaktionsvideos på ”Lyxfällan”. De var bra.
Citera
2021-06-18, 14:59
Avstängd
micro113s avatar
Anis är ju den som slagit igenom IRL. Melodifestivalen, Let´s Dance, sidekick i Idol m m ..
Citera
2021-07-01, 17:05
Medlem
Klart att Anis ska leda Rockbjörnengalan.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ckbjornen-2021
Citera
2021-07-01, 17:09
Medlem
Masingas avatar
Hur den sopan fått så mkt tid i rampljuset kommer jag aldrig förstå. Helt värdelös.
Citera
2021-07-03, 00:42
Medlem
geek12s avatar
Anis har varit otrogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in