Citat:
Ursprungligen postat av
Formann
Havhest har flere ganger hevdet at hun deltar her fordi hun er opptatt av rettssikkerhet, jeg kan ikke se at noen av hennes innlegg handler om det.
Det er stort sett bare svada og diskreditering av vitner, og det er det stikk motsatte av rettssikkerhet.
Jeg hadde gleden (?) av å følge diskusjonen om hun norske som forsvant på vei hjem fra byen i Landskrona, hvor hennes øst-europeiske samboer først ble mistenkt for å ha drept henne, så viste det seg at hun hadde falt i vannet mens hun tullet på vei hjem og gjemte seg for han. Hun var dritings og falt i sjøen.
Poenget med dette var at da var "Havhest" veldig aktiv, som en nordmann, i Landskrona, og kunne fortelle veldig mye om både Landskrona og denne damen, og hennes leven, viten og omgang, i Landskrona, som en annen nordmann i Landskrona.
Derfor tok jeg "Havhest" nogenlunde seriøst til å begynne med i denne tråden, han virket jo tross alt som en som hadde en genuin interesse for kriminalsaker generelt.
Men i så fall skulle jeg tro Havhest var spesielt uheldig, som både kjente personene og miljøet i Landskrona der hun dama forsvant, OG familien Hagen inkludert ektefeller og eks-ektefeller.
Havhest må gjerne få utdype dette selv.
(FB) Landskrona: Kvinna, 43 år, försvunnen (2019-12-24) E*rin M*kkelsen