2021-06-06, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
At RU som så mange andre ville bli millionær ser jeg ingen ting galt i. Til og med den krypto valuta utvinnings planen han hadde var ikke dum, med tanke på den enorme verdistigningen av krypto valuta etter dette. Han hadde virkelig blitt mange millionær om planen hadde gått i boks. Men nå vet vi at en voldelig person med kryptovalutakompetanse kom ham i forkjøpet.

Hvordan stiller TH seg til siktelsen av RU? Hva har han sagt om at mannen han har hatt mange møter med i forkant av dette har fått en tung siktelse hengende over seg?

Dersom RU hadde visst hvem som stod bak dette og den alvorlige forbrytelsen, hadde han da kommentert i vilden sky på åpne forum om det, både før og etter offentliggjøring?

Tror du ikke TH også observerte at den « guttungen» som han kalte ham, var en drømmer, en som var litt høy på seg selv og ville opp og fram? Det ligger jo i hans betegnelse av mannen som snart er 35 år og egentlig ingen « guttunge»? En scapegoat?
Citera
2021-06-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Tja, den eneste jeg kan komme på da er TH.
Vi vet at det ikke var TH som kidnappet AEH, han var på jobb. RU har snakket med en annen person.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-06-06 kl. 13:31.
Citera
2021-06-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Man må være stokk dum for ikke å forstå at dette er den siste puslespillbitene som falt på plass, etter at RU fortalte om Monero som en totalt usporbar kryptovaluta. Sønnen var kompis med broren til RU, ikke RU selv. Et kjapt søk på brorens venneliste, så forstår du at den ikke er hentet fra søndagsskolen...
Vel, broren til RU, er en person RU hundre prosent sikkert har snakket med, om Hvalen TH og kanskje også krypto kidnappinger. Hva har politiet gjort med det ?
Citera
2021-06-06, 13:29
Medlem
Citat:
Hvordan stiller TH seg til siktelsen av RU? Hva har han sagt om at mannen han har hatt mange møter med i forkant av dette har fått en tung siktelse hengende over seg?

Dersom RU hadde visst hvem som stod bak dette og den alvorlige forbrytelsen, hadde han da kommentert i vilden sky på åpne forum om det, både før og etter offentliggjøring?

Tror du ikke TH også observerte at den « guttungen» som han kalte ham, var en drømmer, en som var litt høy på seg selv og ville opp og fram? Det ligger jo i hans betegnelse av mannen som snart er 35 år og egentlig ingen « guttunge»? En scapegoat?
Jeg har ikke sagt at RU vet hvem som gjorde dette. Det jeg sier er at han vet hvem han snakket med om Hvalen TH og krypto valuta kidnappinger, før selve kidnappingen.

THs oppfattelse av RU før og etter kidnappingen vet jeg ikke noe om, da jeg ikke kjenner TH. Men jeg kan tenke meg at han er litt sur på RU.
Citera
2021-06-06, 13:31
Medlem
Citat:
. Men nå vet vi at en voldelig person med kryptovalutakompetanse kom ham i forkjøpet.

Vet vi dette?
Citera
2021-06-06, 13:33
Medlem
Citat:
Vel, broren til RU, er en person RU hundre prosent sikkert har snakket med, om Hvalen TH og kanskje også krypto kidnappinger. Hva har politiet gjort med det ?

Det vet bare politiet.
Citera
2021-06-06, 13:42
Medlem
Citat:
Det vet bare politiet.
Vi vet at de ikke snakket med andre personer RU var i kontakt med angående Hvalen. Hvis de heller ikke har snakket med broren om det samme, kan vi like så godt glemme hele saken. For da finnes det overhode ikke noen vilje til å finne løsningen, hos politiet.
Citera
2021-06-06, 13:44
Medlem
Citat:
Jeg har ikke sagt at RU vet hvem som gjorde dette. Det jeg sier er at han vet hvem han snakket med om Hvalen TH og krypto valuta kidnappinger, før selve kidnappingen.

THs oppfattelse av RU før og etter kidnappingen vet jeg ikke noe om, da jeg ikke kjenner TH. Men jeg kan tenke meg at han er litt sur på RU.

Hvorfor skulle han være litt sur på RU?

TH løy beviselig om at en forretningsforbindelse hadde ringt ham på formiddagen 31.10, slik at han ikke fikk ringt AE. Etterforskning viste at TH ringte ham. I følge udokumenterte kilder, er det co - gründeren i Elkr@ft , M@rius N*by* dette dreier seg om. (Som for øvrig også har problemer med orddeling når han skriver...)
TH har også kommet med egne teorier til politiet i e- poster hvor han mistenker forretningspartnere. Han var raskt ute med å nevne « guttungen». Mange å være sur på?
Citera
2021-06-06, 13:45
Medlem
#Nyhetskjendis
Citera
2021-06-06, 13:49
Medlem
Citat:
Vet vi dette?
Politiet har kartlagt en rekke moduskandidater som både har kunnskap om kryptovaluta og voldskapasitet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Kyo5b7/loerenskog-saken-politiet-snevrer-inn-antall-krypto-mistenkte
Citera
2021-06-06, 13:51
Medlem
Citat:
Vi vet at det ikke var TH som kidnappet AEH, han var på jobb. RU har snakket med en annen person.
Du ignorerer muligheten for medikamenter som inntil videre gjør et menneske uskadeliggjort.
Eller bare ting fra naturen. Du kan fnyse av innlegget mitt om revebjelle, men søk det opp så ser du hvor lite som skal til.
Citera
2021-06-06, 14:00
Medlem
Citat:
Vi vet at de ikke snakket med andre personer RU var i kontakt med angående Hvalen. Hvis de heller ikke har snakket med broren om det samme, kan vi like så godt glemme hele saken. For da finnes det overhode ikke noen vilje til å finne løsningen, hos politiet.
Det er jo interessant dersom politiet har gått glipp av et viktig spor. Da synes jeg du skal tipse dem her: tips@politiet.no
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in