2021-05-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Vet inte vad du vill ha för video men du får nöja dig med vad som bjuds helt enkelt 😅
Rapport imorgon 😛
Du sa att det fanns så att man kunde se hur det fungerade live. Att jag var korkad som inte hittade. Förstår nu att det inte finns. Att du som vanligt försöker förvilla.
Citera
2021-05-28, 08:42
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Du sa att det fanns så att man kunde se hur det fungerade live. Att jag var korkad som inte hittade. Förstår nu att det inte finns. Att du som vanligt försöker förvilla.

Lägg ägg,det har jag inte sagt. Nu ljuger du igen som vanligt 😅
Sa att det finns hur mkt info som helst om hur KAIT fungerar. Sen om du gilllar tecknade filmer med Kalle Anka och Co är ditt lilla dilemma för att inte ta in info 😅
Citera
2021-05-28, 16:46
Medlem
Citat:
Lägg ägg,det har jag inte sagt. Nu ljuger du igen som vanligt 😅
Sa att det finns hur mkt info som helst om hur KAIT fungerar. Sen om du gilllar tecknade filmer med Kalle Anka och Co är ditt lilla dilemma för att inte ta in info 😅
Som vanligt invektiv när du gjort bort dig. Du sa att det fanns hands on att se men att jag var för dum för att hitta det. Det finns helt enkelt inget där man kan se systemet användas live och hur det fungerar då.
Citera
2021-05-28, 17:32
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Som vanligt invektiv när du gjort bort dig. Du sa att det fanns hands on att se men att jag var för dum för att hitta det. Det finns helt enkelt inget där man kan se systemet användas live och hur det fungerar då.

Länka gärna var jag sagt det ☺️
Citera
2021-05-28, 18:58
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Jag är nöjd med utvecklingen, Anoto är ett helt nytt bolag idag men det fattar inte du än 😊
Tog lite längre tid än man räknat med men jag har inte haft fel än angående nyttan med Dot Pattern.
Vi får se vad som sker dom kommande åren med KAIT i Mellanöstern, USA, Asien och Europa..👍

Jo lite puckad är du om du inte ens hittat info om hur KAIT fungerar 🤣🤣🤣
... och nästa år är Anoto ett helt nytt bolag med ny produkt... igen.

Inse att affärsidén är att göra nyemissioner.
Citera
2021-05-28, 20:08
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink

Ok..☺️
Citera
2021-06-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink

Verkar vara dags för en nyemission nu igen. Vilken i ordningen? Hur mycket utspädning? Någon ny fin anledning denna gången. Precis som alla andra gånger.

Var det rätt att alla avtal med skolor / skolmyndigheter i Asien etc runt om i världen för KAIT omsatte 200K senaste kvartalet? Med tanke på hur många skolor det är i USA Anoto basunerat ut att det ska vara så låter det rätt lite isåfall. Eller vad har jag missat.
Citera
2021-06-01, 23:25
Medlem
Citat:
Länka gärna var jag sagt det ☺️

(FB) Anoto Group - ANOT

(FB) Anoto Group - ANOT

Sen lite påhopp här och nej att det finns en powerpoint med text att kait gör si eller så är inte samma som en hands on av systemet för elev och lärare. Det finns inte någonstans.
(FB) Anoto Group - ANOT

I övrigt antar jag att du hoppar av lycka när det blir en nyemission. Det är bra eller? Precis som alla andra tillfällen. Ökat värdet för aktieägarna vid tidigare tillfällen? This time it is different?
Citera
2021-06-04, 22:19
Medlem
alienfins avatar
Citat:
(FB) Anoto Group - ANOT

(FB) Anoto Group - ANOT

Sen lite påhopp här och nej att det finns en powerpoint med text att kait gör si eller så är inte samma som en hands on av systemet för elev och lärare. Det finns inte någonstans.
(FB) Anoto Group - ANOT

I övrigt antar jag att du hoppar av lycka när det blir en nyemission. Det är bra eller? Precis som alla andra tillfällen. Ökat värdet för aktieägarna vid tidigare tillfällen? This time it is different?

Ursäkta sent svar men varför gör du påhopp och ljuger igen i vanlig ordning lille vän 🥰
Var har jag sagt det du påstår? Dina länkar du klistrar säger inte det iaf så snälla sluta ljug och kom med kasta skit på mig här.
Vi kan diskutera bolaget och tekniken istället och dess möjligheter istället för mig,ok?😘
Sen om du fortfarande inte förstår att hitta info om hur KAIT fungerar säger väl allt om dig eller...
Allt bra annars? 😅
Citera
2021-06-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursäkta sent svar men varför gör du påhopp och ljuger igen i vanlig ordning lille vän 🥰
Var har jag sagt det du påstår? Dina länkar du klistrar säger inte det iaf så snälla sluta ljug och kom med kasta skit på mig här.
Vi kan diskutera bolaget och tekniken istället och dess möjligheter istället för mig,ok?😘
Sen om du fortfarande inte förstår att hitta info om hur KAIT fungerar säger väl allt om dig eller...
Allt bra annars? 😅
Jag gör inga påhopp. Jag har länkat och svarat på dina frågor.

Diskutera tekniken vill jag gärna. Därför jag vill se en hands on av KAIT. Finns dock inte. Tycker det är konstigt.

I övrigt så tänker jag att du kanske bör vara lite ödmjuk då du haft fel hela vägen och jag och andra har haft rätt.

Gällande bolaget i sig som du vill diskutera. Hur ser du på nyemission. Torde bli rejäl utspädning. Och många optioner till Woon?
Citera
2021-06-05, 13:11
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Jag gör inga påhopp. Jag har länkat och svarat på dina frågor.

Diskutera tekniken vill jag gärna. Därför jag vill se en hands on av KAIT. Finns dock inte. Tycker det är konstigt.

I övrigt så tänker jag att du kanske bör vara lite ödmjuk då du haft fel hela vägen och jag och andra har haft rätt.

Gällande bolaget i sig som du vill diskutera. Hur ser du på nyemission. Torde bli rejäl utspädning. Och många optioner till Woon?

Det är de säkert värda. Kommer inte att bli billigt med den kompetensen vi har i bolaget nu men potentialen är så stor att det är det värt alla gånger.
KAIT Kommer att kosta en hel del initialt ju mer man växer men det är inget nytt under solen. Det vet alla om som investerat i KAIT så inga problem med det.
Citera
2021-06-05, 23:31
Medlem
Citat:
Det är de säkert värda. Kommer inte att bli billigt med den kompetensen vi har i bolaget nu men potentialen är så stor att det är det värt alla gånger.
KAIT Kommer att kosta en hel del initialt ju mer man växer men det är inget nytt under solen. Det vet alla om som investerat i KAIT så inga problem med det.
Kollade på kaits hemsida. Rådgivarna har goda meriter men de sitter ju i flertalet motsvarande råd. Och är inte operativa. Så vilken kompetens är det då? De andra som är i teamet har ju ingen speciell kompetens om man kollar cv. De första som dök upp när KAIT kom, bla programmerare har ju alla lämnat nu. Woon har jag sett något klipp på på Youtube när han föreläser för en klass och det klippet inger noll förtroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in