2019-11-08, 11:50
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Ingen order alltså.

Jodå👍 en liten en men dock en order😁
Citera
2019-11-08, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Där trodde du helt fel och jag helt rätt😁👍
Så sluta ljug om att ni har rätt om allt.
Tja, vet ju inte om det betalats än ens. Eller om det blir betalt 3 år ens. Är ju Anoto. Lex Cevahir.
Citera
2019-11-08, 12:09
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Tja, vet ju inte om det betalats än ens. Eller om det blir betalt 3 år ens. Är ju Anoto. Lex Cevahir.

Citerar bara😎

“This is a truly revolutionary product and I believe it will change education forever. We are hoping that KAIT is going to be a distinct competitive advantage for us. We are happy to sign a multi-year contract to use KAIT,” said Jinseo Lee, Managing Director of Shidae."

Firar vi med en flaska rödtjut just nu😘

Mvh.en mkt nöjd Anotoägare
Citera
2019-11-08, 13:13
Medlem
Citat:
Citerar bara😎

“This is a truly revolutionary product and I believe it will change education forever. We are hoping that KAIT is going to be a distinct competitive advantage for us. We are happy to sign a multi-year contract to use KAIT,” said Jinseo Lee, Managing Director of Shidae."

Firar vi med en flaska rödtjut just nu😘

Mvh.en mkt nöjd Anotoägare
Vad har det med Adna att göra? 20000 I månaden till anoto. Hur mycket är ens vinst då? Rapport snart.

Ordern gällande Adna? Referens, eller du kan iallafall säga vilket år den kom.
Citera
2019-11-08, 13:16
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Vad har det med Adna att göra? 20000 I månaden till anoto. Hur mycket är ens vinst då? Rapport snart.

Ordern gällande Adna?Referens, eller du kan iallafall säga vilket år den kom.

Du är den snurrigaste person jag nånsin diskuterat med på nätet😂😂😂
Du verkar glömma vad du läst nästa sekund du skriver på ett nytt inlägg hehe.
Röker du på mkt el är det nått medfött?
Citera
2019-11-08, 13:49
Medlem
Citat:
Du är den snurrigaste person jag nånsin diskuterat med på nätet😂😂😂
Du verkar glömma vad du läst nästa sekund du skriver på ett nytt inlägg hehe.
Röker du på mkt el är det nått medfött?
Ett klassiskt svar från dig. Väntat.
Citera
2019-11-08, 14:20
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ett klassiskt svar från dig. Väntat.

Nej men helt seriöst alltså. Tänker du nånsin på innebörden av vad du läser eller är du bara så upphettsad av din grej så du skiter helt i vad som förmedlas tillbaka?
Bara en undran, inget illa menat men vad jag kan läsa av dina inlägg så tar du inte in nånting🤔
Du går på som en trasig gammal diskskiva🤣
Senast redigerad av alienfin 2019-11-08 kl. 14:24.
Citera
2019-11-08, 14:54
Medlem
alienfins avatar
Är riktigt imponerad av Mosenergo,killswitchthcjsjtjch el nått sånt och co👍
De måste vara enormt rika idag och att de ens bemödar sig i att diskutera börsen visar på vilket stort hjärta de har❤️
Synd att de bara berättar om sina stora vinster efteråt😂😂😂
Citera
2019-11-08, 15:11
Medlem
Citat:
Nej men helt seriöst alltså. Tänker du nånsin på innebörden av vad du läser eller är du bara så upphettsad av din grej så du skiter helt i vad som förmedlas tillbaka?
Bara en undran, inget illa menat men vad jag kan läsa av dina inlägg så tar du inte in nånting🤔
Du går på som en trasig gammal diskskiva🤣
Inget förmedlas tillbaka. Det är problemet. Jag har bett om referens till order av Adna. Du säger att det finns men kan inte visa på det. Du svarar aldrig på frågor. Därav att jag frågar igen, du försöker med halmgubbar och annan ogiltig argumentation. När man vill har svar på fråga så säger du att man är dum i huvudet eller så kommer det en massa invektiv. Du har kommit med uttalanden om både det ena och det andra som ska leda till stora inkomster under ett par år. När det inte händer så är det som om du aldrig sagt det utan du börjar från början igen. Jag ställde frågan vad som 2020 ska leda till att Adna ska slå när det fram till nu inte lett till några order. På flera år. Det är ett punktmönster, vad I den grundläggande funktionaliteten skall ändras eller få utökad features som gör att det slår 2020? Men den frågan som är mer än relevant är man dum i huvudet för att man ställer. Och så vidare. Nu är det Kait som är helt fantastiskt.
Citera
2019-11-08, 15:14
Medlem
Citat:
Är riktigt imponerad av Mosenergo,killswitchthcjsjtjch el nått sånt och co👍
De måste vara enormt rika idag och att de ens bemödar sig i att diskutera börsen visar på vilket stort hjärta de har❤️
Synd att de bara berättar om sina stora vinster efteråt😂😂😂
För min del är det intressant då anoto är unikt i sin förmåga att gå med förlust efter förlust och överleva tack vare aktieägare. Och det är de sistnämnda som är så intressanta. Varför är man kvar efter alla märkliga pm och svikna löften.
Citera
2019-11-08, 15:29
Medlem
alienfins avatar
Citat:
För min del är det intressant då anoto är unikt i sin förmåga att gå med förlust efter förlust och överleva tack vare aktieägare. Och det är de sistnämnda som är så intressanta. Varför är man kvar efter alla märkliga pm och svikna löften.

Tja,finns många anledningar men lönar sig inte att förklara för en som inte begriper..
Varför är du så sjukligt intresserad av oss?
Citera
2019-11-08, 16:01
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Det är ett punktmönster, vad I den grundläggande funktionaliteten skall ändras eller få utökad features som gör att det slår 2020?

Punkterna är bara ett sätt att veta var på pappret man befinner sig, typ GPS-koordinater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in