Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Ja, så var det.
Det är inte vilken väninna som helst, hon är med överallt. Möjligen mer efter att HD dumpade sillen.
Jag tyckte HD var manisk innan med sitt frenetiska loggande som helgen innan mordet men här ligger hon i lä.
K har varit med flertal ggr ihop m SD och HD på resor.
.. Och loggen rullar på med överdos av glada gubbar och hjärtan som om inget speciellt hänt och hon var FTF på 8 av SOAS nya serie.
Sörja SD behöver hon inte, men Geocaching ter sig inte alltid sunt. Gå in i burkdimma borde få en icd-kod.
Väninnor brukar vara med lite överallt. Ligger i sakens natur. Och umgänget minskar kanske när någon träffar ny kille. Inte unikt för HD och hennes polare.
Sen så kan man ju sätta loggandet i perspektivet skriva på Flashback om du fattar hur jag menar. Och om man rannsakar sig själv vad som är sundast. Vara ute i naturen och logga eller hänga på tangenterna och ”logga inlägg” om andra människors privatliv på lite lösa boliner.
Enligt dig är HD manisk. Och hon ligger i lä jmfr med GC-mänskan K. Alltså är GC-mänskan K psykiskt sjuk enligt din retorik och logik?
Och då har hon varit aktiv sedan 2009 i detta maniska tillstånd. Mer manisk än HD som ligger i lä då enligt dig. För med ”manisk” förstår jag att du kopplar det till HD:s sjukdom i vanlig ordning.
Så jag tror inte man kan dra så många ”maniska” växlar i dess rent medicinska bemärkelse. Då får du ju dra JS över den kammen som ju faktiskt loggade ihop med HD den där helgen.
Eller varför inte en stor del av GC-Sverige när du ändå är i farten?
Ja hon verkar vara en väldigt positiv och aktiv person den här geocacharen K. Att hon loggat FTF i skogen vid Folketorp några veckor innan självmordet ska du nog inte dra några stora växlar på.
Cacherna publicerades 1/5 för övrigt om jag minns rätt utan att dubbelkolla.
Och varför skulle hon sörja SD i geologgar?
Att nedvärdera alla i HD:s närhet känns mer som smutskastning än koll på läget. Hon geocacharen K kanske gråtit massor över SD men har väl rätten att själv avgöra om det ska råda nån sorts sorgeflor och annat i loggarna för att det ska passa din linje här.
Vad man än tycker om HD så är det väl bra att hon har några kompisar kvar som kan stötta henne för allt är nog inte superenkelt nu efter SD:s härjande.