Citat:
Jag tror hon är för skadad för att skämmas.
Citat:
Kul den ungen ska ha på maskeraden. Svårt att både äta och delta i lekar.Jag tänker att man kan googla och tänka de mest konstiga och udda tankar. Men aldrig att jag tänkt på att sätta på ett barn en tvångströja.
Citat:
Ja honom är det synd om. Han bor säkert fortfarande på det där HVBet i Småland. Det må vara hur bra som helst. Men det är inget riktigt hem. Ett hvb är aldrig ett ställe där man bor på riktigt. Lillebror bor iallafall i familjehem. Hoppas att stora pojken kan få börja om i ett sådant oxå.
Ja, stackars barn. Tror jag läste att han hade fått byta fosterhem en del då de han hamnat i hade haft svårt att hantera honom. Han måste känt sig så övergiven och oönskad vart han än hamnade. Så fick han äntligen komma hem (för det var nog trots allt äntligen i hans ögon), så höll det i ett år, så lyckades hans mamma fucka upp hans liv - igen. Någon som vet om han bor på institution eller i fosterhem idag? Helt otroligt att han vill träffa R, men mamma är ju trots allt mamma. Och han har nog inte haft mycket annan trygghet i livet. Man får bara hoppas att han trots allt klarar sig bra, och får ett bra liv.
Men vad var det där med att R vaktade A? När var det?
Men vad var det där med att R vaktade A? När var det?