Citat:
Dock uppnår man inget nu när man inte presenterat ett enda bevis för systematiskt valfusk och samtidigt låtsas om att trumpen inte försökt sig på ett systematiskt valfusk.Att övertyga så många väljare det bara går om att det skett ett omfattande valfusk är ju målet och rösträkningen i sig är bara en politisk teaterföreställning utan verkan på valresultatet. Något konkret svar lär vi därför inte få då det mer handlar om politisk indoktrinering i syfte att påverka framtida val.
Så väntan lär bli lång, mycket lång. Var är servern med alla bevis förresten.
Så väntan lär bli lång, mycket lång. Var är servern med alla bevis förresten.
Och vanliga människor som väljer att håla sig till fakta och inte quacknon, de kommer ändå aldrig gå på detta och pga ingen bevis kommer.
Och nu 30 veckor senare så inser jag att de aldrig heller kommer, och hur lång tid det ska ta och bevisa nått så självklart.
För vad de berättar är att det de säger är inte ens självklart, då de inte ens hittar något systematiskt valfusk än trumepens försök.
ps. den diskussionen att trumpen kommer ta bli president på legal väg, kommer aldrig ske innan efter nästa val tidigast.
Skoj också att en del berättar de inte förstår hur saker och ting fungerar, och tror successionsordningen är vilken ordning man stoppar sockret i kaffet
Jag börjar faktiskt skämmas för trumpnissarna har fel så ofta i denna tråd, alltid har de haft ett enda rätt är värt och tillägga och när det kommer till systematiskt valfusk.
Citat:
Kosmiskt nog var det rätt mycket prat om valfusk då med, och man startade upp en valfuskutredning.Gissar friskt här. Jag tror att DJT varit president om han vunnit valet. Däremot hade det nog varit lite lugnare vad gäller tjatet om valfusk. Någon liten undersökning om valfusk initierad av Trump som han senare lagt ner då resultatet inte blivit det förväntade. Spännande tanke dock.
Stop The DJT VoterFraud
Mike Pensé
Stop The DJT VoterFraud
Mike Pensé
Samma utredning lade ned i panik(troligtvis snabbaste nedlagda någonsin vid domen.) efter man stämde utredningen för undanhålla material i utredningen.
Sen när domare dömde att man msåte dela med sig av allt material till samtliga medlemmar i utredningen.
Det blev tidernas snabbaste nedlagda utredning.
Och enda frågan jag ställer mig där, vad hade man hittat eftersom man lade ned den så snabbt efter man bliv påkallad att dela med materialet till alla medlemmar i utredning.
Det måste varit något väldigt smaskigt, annars blir man bara fundersam och perplexad till den paniken.
Senast redigerad av klyban 2021-06-03 kl. 18:45.
Senast redigerad av klyban 2021-06-03 kl. 18:45.