2021-05-31, 11:36
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Inte alls märklig. Det är det enda rimliga, förutom ett omval. Att låta resultatet stå fast är det näst bästa alternativet och klart mycket bättre än att ge segern till förloraren.

För problemet med valfusk är man dels har svårare att fastställa vem som är skyldig än man har att fastställa att det fuskats och därtill så kan man aldrig veta vad det rätta resultatet skulle varit utan fusk. För hittar du fusk till den ena partens fördel, hur kan du veta att inte också den andra fuskat (men mindre "framgångsrikt")? Kan man vara säker på att allt fusk upptäckts? Och om man anlitar en partisk granskare (som i Arizona), kommer de att rapportera att de hittar fusk även till Trumps fördel?

Nej, i en fungerande demokrati tillämpar man omval vid upptäckt systematiskt fusk. Kan man inte ha omval får resultatet stå kvar, men lämpligen kan man då försöka undanröja riskerna inför nästkommande val.

Hur anser du att det man kan förlora om motståndare fuskat?

Har fuskaren vunnit då? Märkligt tycker jag.

Hur vet du att auditen i AZ inte kommer notera felaktiga röster på Trump?
2021-05-31, 12:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Here we go again.... Samma fantasier som för ett halvår sedan.

Hade inte fel då och inte nu heller. Att du har en korrupt demokratisk maskin som jobbar emot detta är ju också fakta, betyder att lögnen vann då, men inte denna gång, vi får se.

Som noterat är Trump's tid som President max 10-år totalt, detta är en viktig faktor. Vi får då två och en halv President period med Trump där man under Bidens del uppmärksammat, väckt människor och rensat systemet för valfusk framåt. En ganska optimal situation om du frågar mig

Både Biden och Kamala kommer bli impeachade.
USA har mig veterligen aldrig tidigare impeachat en Vice President.

2022 har Republikaner både Kongress och Senat + Rino's har plockats bort. Let the game begin.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-31 kl. 12:53.
2021-05-31, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hade inte fel då och inte nu heller. Att du har en korrupt demokratisk maskin som jobbar emot detta är ju också fakta, betyder att lögnen vann då, men inte denna gång, vi får se.

Som noterat är Trump's tid som President max 10-år totalt, detta är en viktig faktor. Vi får då två och en halv President period med Trump där man under Bidens del uppmärksammat, väckt människor och rensat systemet för valfusk framåt. En ganska optimal situation om du frågar mig

2022 har Republikaner både Kongress och Senat + Rino's har plockats bort. Let the game begin.

Haha din pajas, du hade fel i precis allt du förutspådde Härligt med ny fantasier, då vet vi att vi kommer att få oss många skratt i framtiden.
2021-05-31, 13:12
Medlem
Citat:

Måste bara fråga, vad skall dom bli anklagade och avsatta för?
Och Trump, ja han har ju haft sin tid i vita huset och lär med tanke på sin ålder och sitt fördunklade sinnelag inte hinna få ännu en period som president. Biden var ju ett gränsfall med tanke på sin ålder även om han tack och lov visade sig ha alla hästar i stallet och visade Trump var valskåpet skall stå.
2021-05-31, 13:13
Medlem
Citat:

Du skriver om saker som inte har hänt och som aldrig kommer att hända. Detta medan din sektledare både är den ända som blivit ställd inför Riksrätt två gånger och den som fått allra flest från sitt eget parti att rösta för en fällning.

Du har dessutom inte haft ett ända rätt sedan du dök upp på politiksidorna och började skriva din trams.

För sakens skull, nämn en enda sak, som kommit till ett avgörande och där du korrekt förutspått utgången!

Hur går det förresten med Frankfurtserven?, hur många tappra dog vid fritagningen, var är dessa begravna, och var befinner sig Gina Haspel?

Hur menar du att Trump skall lyckas vinna ett val, han som förlorat allt han ställt upp i? Mannen är en född looser.
2021-05-31, 13:56
Medlem
klybans avatar
Citat:

Problemet om det du skriver och att detta hindras av att man inte har några bevis alls nu efter en ytterligare veckat gått.
Och nu är vi uppe på vecka 30 av inga systematiska valfusk.

Vad det berättar om dina fantasier om hur länge rumpen kan vara president, det är att efter dessa 30 veckor har man inga bevis för systematiskt valfusk och att trumpen givetvis aldrig kan bli president denna period.
Då successionsordningen är en helt annan, och bevis har man inga ens, man vågar ju inte ens ta dom till domstolen.(Då de vet om att de blir av med sina licenser om man komemr med quacknon svammel.)

Du är utan tvekan de som haft mest fel av alla på hela Politik USA, och just för du kommer dagligen med nya påståenden som du sen inte vill prata om.

Vi ställer oss frågande till när din Frankfurtserver är här, men det visat sig inte ens den sker.
Så vad är det som triggar dig att ljuga så mycket, för det blir ju kontentan av att ha fel så ofta.

Resten av världen har sedan länge insett att man har bara bevis för en sak, och det är trumpens försök till systematiskt valfusk och pressa delstater att "hitta" röster.
Men det vill du inte prata om, rätt talande faktiskt att det enda beviset vill ni inte veta av.(fascism i sitt esse.)
2021-05-31, 14:17
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Måste bara fråga, vad skall dom bli anklagade och avsatta för?
Och Trump, ja han har ju haft sin tid i vita huset och lär med tanke på sin ålder och sitt fördunklade sinnelag inte hinna få ännu en period som president. Biden var ju ett gränsfall med tanke på sin ålder även om han tack och lov visade sig ha alla hästar i stallet och visade Trump var valskåpet skall stå.

Som jag skrev innan, när massivt valfusk visas upp. Vi startar i Arizona. Tar tillbaka elektorerna för Biden och byter fysiskt ut Senatorn. Bara detta drag kommer ge en våg av audits. Tro inget annat.

...Om du tror att fusket bara är i den sex stater, tror du dessutom fel.

Judicial Watch noterar att 353 counties i 29 stater har över 100% röstande jmf registrerade röstberättigade.

Det här var inget val, detta var en kupp förklädd som ett val.

Att både Biden och Harris kommer bli impeachade och att basera detta på att man vunnit valet på hjälp från Kina eller liknande är troligt, finns sannolikt många exempel på vilka som hjälpte dem vid detta tillfälle sannolikt 2022 när Kongressen och Senaten är Republikansk.
2021-05-31, 14:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Som jag skrev innan, när massivt valfusk visas upp. Vi startar i Arizona. Tar tillbaka elektorerna för Biden och byter fysiskt ut Senatorn. Bara detta drag kommer ge en våg av audits. Tro inget annat.

...Om du tror att fusket bara är i den sex stater, tror du dessutom fel.

Judicial Watch noterar att 353 counties i 29 stater har över 100% röstande jmf registrerade röstberättigade.

Det här var inget val, detta var en kupp förklädd som ett val.

Att både Biden och Harris kommer bli impeachade och att basera detta på att man vunnit valet på hjälp från Kina eller liknande är troligt, finns sannolikt många exempel på vilka som hjälpte dem vid detta tillfälle sannolikt 2022 när Kongressen och Senaten är Republikansk.
Men problemet är att du nu efter 30 veckor inte ens visat upp ett systematiskt valfusk.
Så vad du skrivit innan är ointressant då inget är styrkt för systematiskt valfusk.
2021-05-31, 15:08
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Gott Nixter. Där kom ju bevisen för valfusk, äntligen. Det tydligaste tecknet på valfusk när sådant förekommer är ett valdeltagande på över 100%. Rudy Guiliani hade hittat ett county med valdeltagande på över 700% och det är ju sådant här som ska upp i ljuset och till domstol. Vilket av dom 353 tycker du är viktigast att visa upp och anmäla till därför avsedd myndighet?

Stop The Valfusket

Mike Pensé
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-05-31 kl. 15:12.
2021-05-31, 16:21
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Som jag skrev innan, när massivt valfusk visas upp. Vi startar i Arizona. Tar tillbaka elektorerna för Biden och byter fysiskt ut Senatorn.
Återigen, elektorerna har redan röstat, deras röster har certifierats och presidenten har svurits in. Detsamma gäller senatorsvalet. Det finns ingen mekanism för att man i detta skede skulle kunna återkalla några röster eller elektorer i redan certifierade val. Så som processen fungerade så hade ni fram till den 8:e december på er att komma med klagomål, och ni lyckades inte hitta någonting relevant.
2021-05-31, 16:25
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Källan för detta är här: https://www.judicialwatch.org/press-releases/new-jw-study-voter-registration/

Nixter ljuger som vanligt om vad som faktiskt sägs. Sanningen var att 353 counties hade fler registrerade väljare än uppskattade röstberättigade. Hur många som faktiskt röstade framgår inte (vilket är naturligt eftersom undersökningen gjorde 2 månader innan valet).
2021-05-31, 16:54
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:

Din grandiosa självbild är underhållande men att säga att du alltid har rätt är samma som att tippa 1x2 på en match på stryktipset.

”Antingen vinner Trump eller så är det fusk”

Kolla, jag hade rätt!

Förutom den lilla detaljen att inget valfusk påvisats 😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in