2021-06-03, 16:22
Medlem
Liberationfronts avatar
Jag tror inte alls kvinnor går igång på samma saker initialt. Även när det kommer till akten så går Män igång på "att Knulla" eftersom mannen är det utförande parten.

Kvinnan går istället igång på "att BLI Knullad" eftersom hon är den mottagande parten. Kvinnan är således dömd till att bli knullad.

Sen går ju vissa tjejer igång på visuella saker som porr, o män gör inte det i viss mån. Jag tänder bara på porr för onani ibland, men föredrar fantasier (från tidigare bestigningar), lokala thaisalongen eller min kvinna. Kan rent av bli otänd på porr, känna ointresse.

Så din Flashback generalisering gäller inte.

Gillar inte heller att knulla jämt. Gillsr intimitet däremot. Mysa. Osv, men vi har bara sex på helger typ. Det räcker för mig. Sen när hon har ägglossning så är hon mer på.

Var väl mer när vi var yngre.

Men också män har en mer kontinuerlig könsdrift. Varför vi (som grupp) vill ligga mer, eller eg spruta mer
Senast redigerad av Liberationfront 2021-06-03 kl. 16:26.
Citera
2021-06-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillemaren
Jag är kvinna och jag har aldrig i mitt liv funnit en endaste man som har lika stor sexlust som jag själv. Jag känner mig typ förrådd av bilden av män i pop culture osv. Alltså för att förtydliga - jag vill ha sex ofta - alla män jag träffat mer än bara one night - vill inte ha sex lika ofta. Många av mina tjejvänner håller med mig och de vill också ha sex oftare än sin partner eller den man dejtar.

Så jävla besviken på att vara vuxen. var är alla dessa överkåta män?? är dom allihopa bara på FB och spelar tv spel??
Du ljuger. Alla kvinnor som jag har träffat har förr eller senare sagt att jag bara vill ha sex. Vi har haft sex flera gånger per dag och knullat i timmar men ändå avslutas allt för att hon känner att killen bara är ute efter att knulla. Då tar alltihopa slut pga det. Alla överkåta kvinnor är oftast störda i skallen och måste då kasta runt sin sexualitet på hundratals män. Det är sällan man träffar en kvinna som är översexuell med sin egen man.
Citera
2021-06-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Du ljuger. Alla kvinnor som jag har träffat har förr eller senare sagt att jag bara vill ha sex. Vi har haft sex flera gånger per dag och knullat i timmar men ändå avslutas allt för att hon känner att killen bara är ute efter att knulla. Då tar alltihopa slut pga det. Alla överkåta kvinnor är oftast störda i skallen och måste då kasta runt sin sexualitet på hundratals män. Det är sällan man träffar en kvinna som är översexuell med sin egen man.

Du kanske bara är kass på att knulla! Måste ju vara lite segt att ha någon som juckar i en om man inte gillar det!

Eller hur en kåt kvinna vill ha bra sex! Inte med flera hundra olika! Och min uppfattning är att många män är dåliga på att ligga och mest vill komma.
Citera
2021-06-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Du kanske bara är kass på att knulla! Måste ju vara lite segt att ha någon som juckar i en om man inte gillar det!

Eller hur en kåt kvinna vill ha bra sex! Inte med flera hundra olika! Och min uppfattning är att många män är dåliga på att ligga och mest vill komma.
Knappast, jag är bra i sängen och problemet har aldrig varit att jag inte fått dem att komma. Kvinnor är bara översexuella med flera män som singlar men i en relation så minskar sexet bit för bit. Finns hur mycket info som helst om det.

Att du dessutom kommer med ett kantigt uttalande om man är kass på att knulla visar mer på att du inte har koll. Sex kan man aldrig schematisera och därför har du helt fel när du babblar om dåligt och bra.
Citera
2021-06-03, 21:22
Medlem
Citat:
Kvinnor är bara översexuella med flera män som singlar men i en relation så minskar sexet bit för bit. Finns hur mycket info som helst om det.

Vad tror du det beror på? Mäns lust är som bekant oförändrad oavsett.
Citera
2021-06-03, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Vad tror du det beror på? Mäns lust är som bekant oförändrad oavsett.
Det blir väl slentrian. I början är missionären spännande, men efter några månader så kan man refrängen. Men så är det ju med allt. Första gången man hör en bra låt så träffar den starkare än när man har hört det tusen gånger.
Citera
2021-06-03, 21:30
Medlem
Citat:
Det blir väl slentrian. I början är missionären spännande, men efter några månader så kan man refrängen. Men så är det ju med allt. Första gången man hör en bra låt så träffar den starkare än när man har hört det tusen gånger.

Men inte för mannen. Mannen vill fortfarande ha mycket sex även i miserabla relationer, generellt sett. Jag tycker att det säger en hel del om hur de två könens sexualitet har olika utgångspunkter.
Citera
2021-06-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Ehm... Nej. Jag gillar sex. Mina kvinnliga vänner gillar sex. Vi gillar också samtycke och omtanke, vilket många män skumt nog inte verkar ha förstått innebörden av.

För att förtydliga i enlighet med min personliga smak: jag gillar långsamma rörelser, mjuka händer, fokus på närhet oh känslomässig närvaro

Det jag inte gillar: snubbar som pumpar likt en duracellkanin och tror att det ger mej nått
Citera
2021-06-03, 21:45
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Du ljuger. Alla kvinnor som jag har träffat har förr eller senare sagt att jag bara vill ha sex. Vi har haft sex flera gånger per dag och knullat i timmar men ändå avslutas allt för att hon känner att killen bara är ute efter att knulla. Då tar alltihopa slut pga det. Alla överkåta kvinnor är oftast störda i skallen och måste då kasta runt sin sexualitet på hundratals män. [Det är sällan man träffar en kvinna som är översexuell med sin egen man

Alltså ligga i timmar med in o ut gör vilken kvinna som helst öm och uttråkad efter ett tag, just saying 🙄
Senast redigerad av lillamy75 2021-06-03 kl. 21:51.
Citera
2021-06-03, 21:47
Avslutad
Jag tycker om sex men inte med en tillfällig fling/ons eller vad ungdomarna nu kallar det för idag. För mig är det något jag vill ha tillsammans med en partner med känslor inblandade. Det blir så mycket bättre då tycker jag, såpass mycket bättre att jag kan vara utan sex/närhet från det motsatta könet i flera år om det - i min värld - är helt betydelselöst.
Citera
2021-06-03, 22:01
Medlem
Citat:
Knappast, jag är bra i sängen och problemet har aldrig varit att jag inte fått dem att komma. Kvinnor är bara översexuella med flera män som singlar men i en relation så minskar sexet bit för bit. Finns hur mycket info som helst om det.

Att du dessutom kommer med ett kantigt uttalande om man är kass på att knulla visar mer på att du inte har koll. Sex kan man aldrig schematisera och därför har du helt fel när du babblar om dåligt och bra.

Det va en tes!
Och gissar att det är ett ömsesidigt beteende
Citera
2021-06-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Alltså ligga i timmar med in o ut gör vilken kvinna som helst öm och uttråkad efter ett tag, just saying 🙄
Menar inte bara in och ut, men tråkigt att din fantasi ommsex bara sträcker sig till in och ut, "just saying".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in