Citat:
Ursprungligen postat av
Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.
Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.
För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.
När ska män förstå detta?
Ehm... Nej. Jag gillar sex. Mina kvinnliga vänner gillar sex. Vi gillar också samtycke och omtanke, vilket många män skumt nog inte verkar ha förstått innebörden av.
För att förtydliga i enlighet med min personliga smak: jag gillar långsamma rörelser, mjuka händer, fokus på närhet oh känslomässig närvaro
Det jag inte gillar: snubbar som pumpar likt en duracellkanin och tror att det ger mej nått