2019-02-03, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Nej det gör det inte. Kvinnor ligger fortfarande inte runt i samma utsträckning som män förutom ett fåtal kvinnor som är psykiskt störda. Om de kan få sex när de vill, hur kommer det sig att de flesta kvinnor föredrar att vara utan sex i flera år såvida mannen inte har lovat vara "trogen"?

Snarare är det samhället som stämplar dem som "psykiskt störda" med sin sexistiska dubbelmoral. En kvinnlig bekant till mig tycker om att byta sexpartner (oftast män men ibland även andra kvinnor), ha sex ofta och tycker att det enda som är riktigt avtändande är rika män. Det var först när hon fick veta om mina antipsykiatriska åsikter hon berättade det för mig. Hon har berättat att hon inte vågar ha sex med så fullständiga främlingar som hon skulle vilja av rädsla för att de kan visa sig vara psykologer som gör sociala experiment och att det skulle kunna få henne bokförd som "psykiskt sjuk". Det är nog många kvinnor som ljuger ner sin lust av rädsla för att stämplas som sjuka och tvingas i mediciner mot påstått "självskadebeteende", även sådana som inte är fullt så intresserade av sex som hon. Hon har till och med berättat att när hon fick ett enkätpapper av en psykolog när hon studerade på ett universitet påstod hon sig vilja ha sex 2 eller 3 gånger om året för säkerhets skull trots att hon egentligen vill varje dag.
Citera
2021-06-02, 20:42
Medlem
Tror inte kvinnor gillar sex på samma sätt som män.
För män är det ett måste, ett begär, ett fysiskt behov.
MInns när jag var 14-15 och vi va i stugan, va tvungen ta skotern hem när vi va ute och eldade, bara för att runka. Finns många liknande exempel från dom flesta män och killar medans tjejer knappast har så starkt behov.

Bästa män vet är garanterat sex. Hos vinnor är det antagligen ficka och umgås på första plats, och KANSKE sex på andra plats.

Kvnoor går inte runt och tänker; " åh, den där kuken vill jag ha i mig" medans män faktiskt tänker " henne vill jag knulla här och nu" när dom ser en tjej, hon behöver inte ens va snygg.

Tjejer gillar sex om det är på ett visst sätt. Att bara stoppa in kuken i henne är ungefär som att du skiter efter att ha hållit dig. Ganska skönt, men inte i närheten som att köra in kuken i fittan och få utlösning.
Citera
2021-06-02, 20:54
Medlem
Därför att dom stönar när kuken gör sitt jobb!
Citera
2021-06-02, 20:56
Medlem
Skillnaden är att sex hos män, det är kuken i fittan.
En kvinna kan njuta av smeknikngar och skit lika mycket även om hon inte blir penetrerad.

Med rätt partner gillar nog kvinnor sex lika mycket som män. Lätse frut att typ 70% av alla kvinnor var missnöjda med sitt sexliv och det säger väl ganska mycket. Alltså själva sexet.

Pratar man om sexlivet så är män mer missnöjda eftersom de inte får knulla tillräckligt ofta.
Citera
2021-06-02, 21:03
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Många killar vet inte hur man gör en tjej sugen på sex. De är fula och oattraktiva. Tråkigt att det ska bli så "Ja jag gillar inte sex" när man egentligen gillar det, bara det att det ska vara en snygg och sexig kille.
Citera
2021-06-02, 21:09
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Kvnoor går inte runt och tänker; " åh, den där kuken vill jag ha i mig"

Jo, det gör de.
Citera
2021-06-02, 21:11
Medlem
Citat:
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?
Det där stämmer inte helt. Om du träffar rätt kvinna som tänder på dig så kommer du märka.
Citera
2021-06-03, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jo, det gör de.

Inte i närheten av hur ofta män tänker så.
Citera
2021-06-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Tror inte kvinnor gillar sex på samma sätt som män.
För män är det ett måste, ett begär, ett fysiskt behov.
MInns när jag var 14-15 och vi va i stugan, va tvungen ta skotern hem när vi va ute och eldade, bara för att runka. Finns många liknande exempel från dom flesta män och killar medans tjejer knappast har så starkt behov.

Bästa män vet är garanterat sex. Hos vinnor är det antagligen ficka och umgås på första plats, och KANSKE sex på andra plats.

Kvnoor går inte runt och tänker; " åh, den där kuken vill jag ha i mig" medans män faktiskt tänker " henne vill jag knulla här och nu" när dom ser en tjej, hon behöver inte ens va snygg.

Tjejer gillar sex om det är på ett visst sätt. Att bara stoppa in kuken i henne är ungefär som att du skiter efter att ha hållit dig. Ganska skönt, men inte i närheten som att köra in kuken i fittan och få utlösning.

Äsch. Finns gott om kvinnor som gillar sex, precis som män gör. Men de kanske inte pratar om det. Hoppas du får lyckan att träffa dessa kvinnor en vacker dag.
Citera
2021-06-03, 08:32
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Kvinnor gillar helt enkelt inte sex.

När jag läst dina tidigare inlägg, så undviker du sex för att dina fittläppar hänger ner ett par centimeter. Hade du inte gillat sex, så hade det ju varit ett icke-problem.
Citera
2021-06-03, 11:12
Medlem
Haha. Vilken svart-vit beskrivning. Men tur ändå, att jag aldrig tagit någon bild av mitt könsorgan, så jag faller utanför beskrivningen av män, fastän jag är en man.

Initiativen, handlar väl snarare om andra initiativ som kvinnor inte heller tar, trots att dom anser sig vara emot traditionella könsroller. Nu talar jag inte om mitt eget liv, men jag har haft väldigt få av mina sammanlagt många vänner, där kvinnor varit den drivande i någonting som handlar om kärleksrelationer.
Citera
2021-06-03, 16:15
Medlem
Jag är kvinna och jag har aldrig i mitt liv funnit en endaste man som har lika stor sexlust som jag själv. Jag känner mig typ förrådd av bilden av män i pop culture osv. Alltså för att förtydliga - jag vill ha sex ofta - alla män jag träffat mer än bara one night - vill inte ha sex lika ofta. Många av mina tjejvänner håller med mig och de vill också ha sex oftare än sin partner eller den man dejtar.

Så jävla besviken på att vara vuxen. var är alla dessa överkåta män?? är dom allihopa bara på FB och spelar tv spel??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in