Citat:
Ursprungligen postat av
Assdefender
Nej det gör det inte. Kvinnor ligger fortfarande inte runt i samma utsträckning som män förutom ett fåtal kvinnor som är psykiskt störda. Om de kan få sex när de vill, hur kommer det sig att de flesta kvinnor föredrar att vara utan sex i flera år såvida mannen inte har lovat vara "trogen"?
Snarare är det samhället som stämplar dem som "psykiskt störda" med sin sexistiska dubbelmoral. En kvinnlig bekant till mig tycker om att byta sexpartner (oftast män men ibland även andra kvinnor), ha sex ofta och tycker att det enda som är riktigt avtändande är rika män. Det var först när hon fick veta om mina antipsykiatriska åsikter hon berättade det för mig. Hon har berättat att hon inte vågar ha sex med så fullständiga främlingar som hon skulle vilja av rädsla för att de kan visa sig vara psykologer som gör sociala experiment och att det skulle kunna få henne bokförd som "psykiskt sjuk". Det är nog många kvinnor som ljuger ner sin lust av rädsla för att stämplas som sjuka och tvingas i mediciner mot påstått "självskadebeteende", även sådana som inte är fullt så intresserade av sex som hon. Hon har till och med berättat att när hon fick ett enkätpapper av en psykolog när hon studerade på ett universitet påstod hon sig vilja ha sex 2 eller 3 gånger om året för säkerhets skull trots att hon egentligen vill varje dag.