2021-05-25, 16:13
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Han verkar dessvärre inte vara lika försigkommen och på som Sofia. 😄
Nä, men tillräckligt för att ha haft en massa kul i sänghalmen.

Jag vet inte om du har varit i Båstad sommartid, men det är i princip en stor ”knullfest”. Prinsen har nog inte undgått att vara en del av den, och det var väl i Båstad han träffade Sofia?
Citera
2021-05-25, 17:29
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Nä, men tillräckligt för att ha haft en massa kul i sänghalmen.

Jag vet inte om du har varit i Båstad sommartid, men det är i princip en stor ”knullfest”. Prinsen har nog inte undgått att vara en del av den, och det var väl i Båstad han träffade Sofia?

Jag kan Båstad av skäl som jag inte vill lämna ut här. Men försök inte ens att lära mig denna del av landet. Mitt liv började där när jag valdes in i Davids Cupskolan som ung. Och jag är ännu kvar i den lilla idyllen.
Knullfest? Ja, om man är så andefattigt med obefintlig och riktig kunskap om hur hela livet i Båstad lever, ja då drar man till med något larvigt pubertalt. Ta Knullfest …
Kom igen.

En ort som Båstad behöver muskler för att överleva så otroligt länge som man har gjort.
Och etiketten Knullfest säger allt om den som skrev inlägget och ingenting om Båstad.

Och att nu, efter Stoppa Pressarnas rejäla snedtramp, hänvisa till dom ang Prinsessor i Sverige och i Båstad, ja herregud.

Då har man det ganska tunt. Trasigt rentav.

Citera
2021-05-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag kan Båstad av skäl som jag inte vill lämna ut här. Men försök inte ens att lära mig denna del av landet. Mitt liv började där när jag valdes in i Davids Cupskolan som ung. Och jag är ännu kvar i den lilla idyllen.
Knullfest? Ja, om man är så andefattigt med obefintlig och riktig kunskap om hur hela livet i Båstad lever, ja då drar man till med något larvigt pubertalt. Ta Knullfest …
Kom igen.

En ort som Båstad behöver muskler för att överleva så otroligt länge som man har gjort.
Och etiketten Knullfest säger allt om den som skrev inlägget och ingenting om Båstad.

Och att nu, efter Stoppa Pressarnas rejäla snedtramp, hänvisa till dom ang Prinsessor i Sverige och i Båstad, ja herregud.

Vi förstår att det måste ha varit jobbiga somrar för dig i Båstad när du inte fick ligga.
Citera
2021-05-26, 09:41
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Vi förstår att det måste ha varit jobbiga somrar för dig i Båstad när du inte fick ligga.

Du förstår ingenting mer än att jobba med att få ihop catchiga oneliners för att kunna hävda dig.
Det blir sisådär.

För mig får man gärna vara grov, påpeka att kejsaren saknar kläder och mycket annat.
Men när man snackar utpräglat bullshit och kommer undan med det.
Då blir det billigt.

Klart som fan att det knullas i Båstad. Som överallt. Och det är detta med att Båstad skulle sticka ut som ett en stort swingerkalas som känns så genant.

Herregud Båstad ska under högsäsong leva 24/h per dygn. Och det gör att det den största delen av dygnet är allt annat än party party.
Och då är den, vilket jag inte uppskattar, mycket en parad av världsmästare o backslick.
Hyrda dyra bilar och en teaterföreställning som saknar syre.

Men det är en annan historia.

Citera
2021-05-26, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfTheBestSS
Sofia lär ha haft måååånga fler sexpartners än prinsen.

Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Han verkar dessvärre inte vara lika försigkommen och på som Sofia. 😄

Ja,,, han var ju med Emma i 10 år.. Betvivlar att prinsen skull vara otrogen. Det hade man ju hört om
Citera
2021-05-26, 13:44
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Kom igen.

Jag förstår inte riktigt vad du vill med ditt inlägg.

Att Båstad är ett knullmecka sommartidd sedan decennier är välkänt. Jag var där första gången 1982.

Då var det...
Strand. Tjej.. Knull.

Släkten har sommarhus i Båstad.

mvh
Fiskmåsen
Senast redigerad av BIB3l 2021-05-26 kl. 13:57.
Citera
2021-05-26, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaboco
Ja,,, han var ju med Emma i 10 år.. Betvivlar att prinsen skull vara otrogen. Det hade man ju hört om

Det är nog både Emma och Sofia
som har förfört Carl-Filip än
det motsatta förhållandet. 🐖
Citera
2021-05-26, 15:50
Medlem
Citat:

Det är knappt att vi fått höra om Knugens felsteg, så osannolikt är det inte.
Citera
2021-05-26, 20:28
Medlem
Citat:

Det är svårt att svara dig när du inte kan sammansätta en mening.
Citera
2021-06-03, 19:57
Medlem
Citat:
Emma Pernald är ju inte en sådan som skvallrar i media -men Emma o prinsen var ett par när han började träffa Sofia.
Vid den tiden prinsen fanns i Alnarp så reste Sofia t Skåne o de två träffades.
prinsen själv sa att han o Emma fortfarande ett par.
Det gick kanske en tid innan Emma insåg vad som pågick med hennes prins.
Sofia arbetade vid nattklubben MarQuee New York
prinsen reste runt i Usa vid den tiden. Antar de två träffades även då.
Vid förlovningen uttryckte prinsen sig kryptiskt
när han sa att Sofia transformerat honom.
Citera
2021-06-04, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Vid förlovningen uttryckte prinsen sig kryptiskt
när han sa att Sofia transformerat honom.
En sådan transformation som Carola på sin tid påstod kunde framkallas genom förbön?
(Mitt sämre jag i farten nu. Egentligen tycker jag att prinsen borde lämnas ifred. Vänlig och oförarglig)
Citera
2021-06-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
En sådan transformation som Carola på sin tid påstod kunde framkallas genom förbön?
(Mitt sämre jag i farten nu. Egentligen tycker jag att prinsen borde lämnas ifred. Vänlig och oförarglig)

Visst kunde han lämnas ifred. Men nu är det så att den där jävla misslyckade latmasken har fri kost, logi och fru på min bekostnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in