Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Filmat meddelande kanske... 😱
Kanske glömde att sätta på inspelningen och tog en bild, så han var tvungen att göra om det, Stefan mannen som dog 2 gånger..
Nej, ingenting skulle förvåna mig mindre, att han spelat in meddelande till eftervärlden.
Han var en tekniknörd, även om jag inser att han inte såg sig själv som skyldig, utan att Lena hade skuld i att han var tvungen att oskadliggöra henne, hon vägrade lyssna och lyda.
Stefans extraliv gällande att få en omstart med HD, som han naivt inte kunde förstå var otrogen och sexade med sillen, där hade han tilltro på hennes ord "bara vänner".
Han väntade tålmodigt på sin HD, tog alla tillfällen att visa att de levde och sov ihop, cachande genom landet, medan HD själv inte lagt upp någon bild på Stefan, endast benämnt honom med cachenamnet Herrteamdavidsson, som vem som helst.
Jag undrar om HD verkligen hade tänkt att de skulle gifta om sig, efter att Stefan friats och fått skadestånd? Hon klarade sig och fick pengar för sitt frihetsberövande, så vad tänkte hon skulle hända?
Någonting säger mig att hon skulle flyttat "hem" igen, blivit fru Davidsson och haft Stefan runt lillfingret.
Att de skulle leva som den perfekta familjen var viktigast av allt.
Synd att hon inte kan kalla sig sörjande änka och få änkepension