2021-06-24, 20:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Nu börjar cirkusen ...

Pajasen Bergmark sitter ensam som vanligt
och spyr ur sej galla och narr .. och på fyllan

https://youtu.be/J0ftX8I3kto

Är han någonsin ute på sjön med båtjäveln? Tvivlar på att den ens är sjöduglig. Han borde ha massa film från när han ligger på svaj eller i olika gästhamnar nu när juni har varit vädermässigt bästa i mannaminne. Konceptet han sitter på egentligen rätt bra. Det skulle kunna göras massa intressanta filmer som han varvar med politik, intervjuer och film från fin svensk natur. Men han verkar bara kasta bort alltihop genom att plocka de lägst hängande frukterna.
Citera
2021-06-24, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Är han någonsin ute på sjön med båtjäveln? Tvivlar på att den ens är sjöduglig. Han borde ha massa film från när han ligger på svaj eller i olika gästhamnar nu när juni har varit vädermässigt bästa i mannaminne. Konceptet han sitter på egentligen rätt bra. Det skulle kunna göras massa intressanta filmer som han varvar med politik, intervjuer och film från fin svensk natur. Men han verkar bara kasta bort alltihop genom att plocka de lägst hängande frukterna.

Och dessutom hotar om våld om tittarna
inte gör som han säger ..

Dåren spolar ner hela kanalen i toaletten

Bra strategi ..
Senast redigerad av SKIL 2021-06-24 kl. 20:32.
Citera
2021-06-24, 23:10
Avslutad
Citat:

Hede jag varit i Håkans sits hade jag rustat upp båten, och givit mig ut på en rejäl seglats. Men Håkan orkar inte ens masta på, utan trivs bäst under däck, och suga på ett glas vin.
Citera
2021-06-24, 23:17
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Hede jag varit i Håkans sits hade jag rustat upp båten, och givit mig ut på en rejäl seglats. Men Håkan orkar inte ens masta på, utan trivs bäst under däck, och suga på ett glas vin.

Jag vet precis vad det innebär att äga och underhålla en större båt. Det är väldigt mycket mer än vad Håkan drar in på kanalen och det är lite synd kan jag tycka. Om Håkan varit en driven jävel skulle han kanske kunna skapa en fin skärgårdskanal med fokus på svensk kultur och få ut sitt budskap på bättre sätt. Men han orkar inte med arbetsinsatsen. Klippa lite kartonger och säga "rätt saker" berusad i en halvfärdig segelbåt följer minsta motståndets lag. Var är ambitionen? Vad är hans mål?

Det finns en hel del han sagt som jag kan skriva under på men jag tänker inte göra det för jag tycker han skämmer ut hela den politiska rörelse jag vill se avancera. Han är inte värd följarna han har i min värld.
Citera
2021-06-25, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Nu börjar cirkusen ...

Pajasen Bergmark sitter ensam som vanligt
och spyr ur sej galla och narr .. och på fyllan

https://youtu.be/J0ftX8I3kto

Herregud gubben är ju Aprak😄
Citera
2021-06-25, 07:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Jag vet precis vad det innebär att äga och underhålla en större båt. Det är väldigt mycket mer än vad Håkan drar in på kanalen och det är lite synd kan jag tycka. Om Håkan varit en driven jävel skulle han kanske kunna skapa en fin skärgårdskanal med fokus på svensk kultur och få ut sitt budskap på bättre sätt. Men han orkar inte med arbetsinsatsen. Klippa lite kartonger och säga "rätt saker" berusad i en halvfärdig segelbåt följer minsta motståndets lag. Var är ambitionen? Vad är hans mål?

Det finns en hel del han sagt som jag kan skriva under på men jag tänker inte göra det för jag tycker han skämmer ut hela den politiska rörelse jag vill se avancera. Han är inte värd följarna han har i min värld.
Att dricka och tycka synd och sig själv, tror jag. Jag tror att han har upplevt/ställt till med många och stora relationella och affärsmässiga misslyckanden i sitt liv: nu ältar han dessa för sig själv, hur det är alla andras fel, att det kunde varit på det ena eller andra sättet. Jag har träffat många som haft en period i sitt liv då de snuddade rejäl framgång, sen sket det sig. Påfallande många av dessa (män*) har sökt sig till krogen och andra olycksbröder där de kan "skryta" om hur bra de haft det, och för varje gång sagan livssagan berättas kryddas den lite extra - de liksom bygger sitt liv bakåt i tiden, i stället för framåt...
_______
* en och annan bedagad kvinna, som haft någon mindre roll i en film eller modellat/mannekängat, kan man också hitta. Bara att besöka valfri Dovas en vardags-eftermiddag...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2021-06-25 kl. 07:28.
Citera
2021-06-25, 08:06
Medlem
LightCameraActions avatar
Håkan ska hyllas för han kan leva vid sidan om skit-samhället men ändå har rätt stort inflytande i opinionen. En stänkare emellanåt behövs självfallet som medicin.

Alternativet är att gå helt off-grid och off-matrix som att bara segla iväg på öppet vatten.
Citera
2021-06-25, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Håkan ska hyllas för han kan leva vid sidan om skit-samhället men ändå har rätt stort inflytande i opinionen. En stänkare emellanåt behövs självfallet som medicin.

Alternativet är att gå helt off-grid och off-matrix som att bara segla iväg på öppet vatten.
Har Bergmark "rätt stort inflytande i opinionen"? Han är en tragisk alkoholist som av sina anhängare borde uppmanas att söka hjälp i stället för att jamsa med i tokigheterna.

I sista sändningen uppmanar han tittarna att rösta på SD samtidigt som han inte vill att man ska rösta på de åtta riksdagspartierna.

HB uppmanar till fysiskt våld mot Center-och MP-politiker. Ska han själv utföra det är jag inte orolig. Dock är det en uppvigling!
Citera
2021-06-25, 09:47
Medlem
LightCameraActions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Har Bergmark "rätt stort inflytande i opinionen"? Han är en tragisk alkoholist som av sina anhängare borde uppmanas att söka hjälp i stället för att jamsa med i tokigheterna.

I sista sändningen uppmanar han tittarna att rösta på SD samtidigt som han inte vill att man ska rösta på de åtta riksdagspartierna.

HB uppmanar till fysiskt våld mot Center-och MP-politiker. Ska han själv utföra det är jag inte orolig. Dock är det en uppvigling!
Jaså. Vi kan säga att det pågår folkmord och inbördeskrig i Sverige då. Kämpa på Håkan!
Citera
2021-06-25, 10:35
Avslutad
Citat:

Vad kostar det per år ? Han har swischfnaskat ihop en hel del pengar och fnaskade ihop 200 000 på väldigt kort tid till KFM.
Citera
2021-06-25, 10:40
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Jaså. Vi kan säga att det pågår folkmord och inbördeskrig i Sverige då. Kämpa på Håkan!

Håkan kämpar i kriget om swishpengarna, där alla lögner är tillåtna!
Citera
2021-06-25, 10:51
Medlem
Om nu pajasen bergmark väntar på att bli avstängt på heltid på YT, så
jobbar HB på bra, gårdagens fylleklipp kan knappast vara ok?

1: Ett seriöst koncept fungerar alltid
2: Ett pajas koncept som detta fungerar inte längden

Dåren väljer 2.an

Ang. masten på fartyget, nu är det midsommar, som HB skröt om att resa för
en vecka sen i klipp, finns knappast någon vits att resa midsommarstången
på fartyget efter sommaren. Vad tror ni?
(han borde nog söka hjälp hos soc snart istället för att vara en swishhora
eller segla iväg utan mast)

Men önskar pajasen en trevlig midsommar i fyllan ..
Senast redigerad av SKIL 2021-06-25 kl. 11:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in