Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Er det noen som har fått med seg om og når denne bilen kjørte vekk fra S4?
«Dette er observasjonene
Politiet har logget følgende observasjoner ved Hagens bolig:
Klokken 07:56:01 – 07:56:19. Rødt lys på gangveien som ikke beveger seg.
Klokken 07:56:30 – 07:56:23. Hvitt/lyst lys som beveger seg minimalt mot andemøteplassen. Politiet antar at dette er et kjøretøy.
Klokken 08:56:49 – 08:57:09. Lyst/hvitt lys beveger seg fra området andemøteplassen mot Sloraveien 4. Politiet antar at dette er et kjøretøy.
Rundt samme tidspunkt skal Tom Hagen ha dratt til Futurum næringspark, hvor han til daglig jobber.
Aftenposten fikk kunnskap om disse opptakene i mai i år.»
https://www.aftenposten.no/norge/i/yR3PWE/her-er-politiets-video-av-det-de-mener-er-en-bil-som-rygget-inn-til-ha
Har grublet og fundert på denne saken siden den ble offentliggjort, og hver gang jeg tror jeg har skjønt hva som har skjedd, stopper det opp fordi det er så mange løse tråder. Regner med at politiet har svar på noen av disse detaljene jeg mangler for å klare å se et helt bilde av hva som kan ha skjedd.
Min teori er at disse bilene har noe med saken å gjøre, men jeg vet ikke hva. Kan det ses i sammenheng med at TEH hadde lånt den ene bilen (Ford Focusen)? Lånte han den kvelden før eller på morgenen, skulle den leveres tilbake? Eller har TH vært ute og kjørt på natta/morgenen? En annen medhjelper?
Noe som skurrer ifht badekarhistorien i sammenheng med at TEH hadde lånt bilen for meg. Hvorfor så travelt med å komme hjem at han ikke rakk å vaske ordentlig? AE og TH kom jo hjem i 23-tiden, TEH dro hjem en stund før. Også var TEH så trøtt på morgenen først da AE ringte, og så når han senere ringte og sendte SMS om at hun ikke trengte å ringe tilbake fordi han skulle sove?