2021-06-02, 22:00
Medlem
Knarkpojkens avatar
Käkat dessa blå i ett bra tag nu.
Min polare började spekulera i att krossa dem o sniffa upp dem i näsan istället för att ta den oralt.
Jag har aldrig velat göra det för, dessa tabletter har alltid smakat skit men han sa det var nice och smakade inte alls. Sen har jag rökt iktoviril innan en hel del men käkar inte det. Går bra och röka eller kommer de smaka skit? tror dock jag käkat så mycket att smaken inte är så illa som i början.
Vad tycker ni ?
Har ni gjort det nasalt eller röka det också? vad var eran reaktion. Jag tycker personligen det är bättre och min vän som drog de nasalt snackade om de som värsta grejen.
Är det ens så mycket starkare eller är de placeboeffekten som spökar igen?-
Citera
2021-06-02, 22:25
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Käkat dessa blå i ett bra tag nu.
Min polare började spekulera i att krossa dem o sniffa upp dem i näsan istället för att ta den oralt.
Jag har aldrig velat göra det för, dessa tabletter har alltid smakat skit men han sa det var nice och smakade inte alls. Sen har jag rökt iktoviril innan en hel del men käkar inte det. Går bra och röka eller kommer de smaka skit? tror dock jag käkat så mycket att smaken inte är så illa som i början.
Vad tycker ni ?
Har ni gjort det nasalt eller röka det också? vad var eran reaktion. Jag tycker personligen det är bättre och min vän som drog de nasalt snackade om de som värsta grejen.
Är det ens så mycket starkare eller är de placeboeffekten som spökar igen?-

"Röka bens" är ju en gammal klassiker... ...alltså att det snarare förstörs och inte tas upp. (IV är dock justa prylar, men det är en annan sak).

Så nej, sabba inte dina X genom att röka sönder dem...

EDIT; Snorta... njee... visst ger det effekt, men bens är bens - inte vaket, typ.
Citera
2021-06-03, 00:49
Medlem
Någon som har koll på stavarna som finns just nu. Skall vara importerade från USA. Står xanax på ena sidan och en 2a på andra.
Och visst är det krut i dom.
Citera
2021-06-03, 01:36
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Någon som har koll på stavarna som finns just nu. Skall vara importerade från USA. Står xanax på ena sidan och en 2a på andra.

Har su testat dom själv?
Jämfört med t.ex 1mg.Ksalol, hur är dom?
Beställade su från FS? För såg att dom har 2 olika stavar fr0n två.olika Vendors? Köper jag så köper jag såklart det Bästa, billigaste och med snabbast leverans
Citera
2021-06-03, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Har su testat dom själv?
Jämfört med t.ex 1mg.Ksalol, hur är dom?
Beställade su från FS? För såg att dom har 2 olika stavar fr0n två.olika Vendors? Köper jag så köper jag såklart det Bästa, billigaste och med snabbast leverans

Dessa stavar fungerar utmärkt köpte av min kran för 50kr/st.
Tog en halv stav på kvällen och gick fortfarande vingligt på morgonen
Har tidigare köpt från FS där säljaren påstått att de har varit indiska. Dom var helt värdelösa
Senast redigerad av Avgiftningen 2021-06-03 kl. 02:04.
Citera
2021-06-03, 16:32
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Fick nya kartor idag, med brytskåra igen.
Märkta 52500 112023 till skillnad från dom Utan brytskåra som var märkta 40681 012024 (bortsett 1-2 som var märkta annorlunda. Men dom var typ lika bra som dom andra. Svårt att säga just då.)

Överväger nu Aldix-1 Alprazolam 1mg eller Alko1 Alprazolam 1mg (från NRX?)... köper typ 3-5 kartor av dom som är bäst. Men Aldrig testat dom innan.
Överväger även 100st Alprazolam STADA 0,5mg (pga bra pris, och läst att dom ska vara bra).

Nån som kan tipsa?
Citera
2021-06-03, 16:33
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Dessa stavar fungerar utmärkt köpte av min kran för 50kr/st.
Tog en halv stav på kvällen och gick fortfarande vingligt på morgonen
Har tidigare köpt från FS där säljaren påstått att de har varit indiska. Dom var helt värdelösa

Ok. Tack för infon!
Finns ju en annan som säljer 2mg Xanax stavar med.
Men vet inte hur dom är heller?
Citera
2021-06-03, 16:47
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
"Röka bens" är ju en gammal klassiker... ...alltså att det snarare förstörs och inte tas upp. (IV är dock justa prylar, men det är en annan sak).

Så nej, sabba inte dina X genom att röka sönder dem...

EDIT; Snorta... njee... visst ger det effekt, men bens är bens - inte vaket, typ.

Enda Benzon jag hört ska gå att röka (och få effekt, inte bara lägga på folie och elda) är FM1r och Dormicum 15mg
Citera
2021-06-03, 16:49
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:

Vart köpte du dom?
Jämfört med 1mg Ksalol hur är dom då?
Och Jämfört med svenska stavar, hur står sig dom då?
Citera
2021-06-03, 22:52
Medlem
Knarkpojkens avatar
Tänkte kolla över detta med skitandet på benso samt andra droger.
Pallar inte ställa frågan till någon på facebook eller så.
Nu är det såhär att jag skiter kanske var 3e vecka och jag vet att de låter lite konstigt men har varit så i många år.

Självklart känner jag av att jag behöver gå på toa ibland men struntar i det för är rädd för att jag ska förlora typ benson man intagit under dagen genom avföringen.
Nu precis gick det inte att hålla sig längre, har i 3 dagar ungefär kännt att jag behövt skita ett par gånger men inte gjort det.
Fick lite panik för 1 timme sen över en grej som jag fick reda på slängde i mig tre stycken blåa.
Sen för en halvtimme sen så gick jag och bajsade. Kommer det försvinna från min kropp och jag kommer vakna inatt svettig och inte känna av dem ännu mera eller va?.

Förövrigt så undrar jag om det saboterar mina organ om jag går så länge utan att gå och skita.
Går på opiater men väldigt låga doser, inga doser jag blir hög på direkt utan väldigt små men jag gör det varje dag. Nog därför jag inte skiter.

EN annan fråga: Är de bättre jag går o skiter iallafall varannan dag genom laxeringsmedel för att kunna känna av de blåa mer då man kanske tömmer magen och tarmar och sådant.
Snälla ta mitt inlägg seriös, blev jättenervös och var tvungen och inta extra men kände sen att jag var tvungen att gå på toa och efter 3 veckor utan att ha skitit då gör de ont med den första ska ni veta.
Dem är enorma också
Citera
2021-06-04, 02:02
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Frontin är dom Bästa "utländska" Alprazolamen som finns! 1mg sån är samma som dom svenska Xanor 1mg.
Så du har haft tur om du fått såna.
Kostar typ 700:- för 300st på FS.
Frontin är riktigt bra. Märkta med E313.
Citera
2021-06-04, 14:57
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Frontin är riktigt bra. Märkta med E313.

Skrev fel: 30st Frontin 1mg (en ask med 3 kartor)
går på runt 700kr med frakt & Bitcoin växel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in