2020-06-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Kommer ni över Canox 2mg tveka inte helvete vilket drag i dom tror dom är bäst just nu i sverige om man inte kommer över svenska stavar då kanske.

Kan bara hålla med!
Citera
2020-06-25, 14:30
Medlem
Upplever att xanor gör mig ännu tråkigare och osocial, antar att den är bäst lämpad för ordentlig panikångest eller för att gå av tjack
Citera
2020-06-27, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattaru420
Tjena! Är det nån som har koll på hur det ser ut med konditionträning och alprazolam? Äter i medicinskt syfte och undrar om man kan tränat med benson i blodet eller skulle det försämra/vara farligt på nåt sätt? Nån som vet?

Åt låga doser i perioder. Blev först muskelsvag. En obehaglig känsla av att kroppens muskler inte fungerar.

Har slutat med det sen några månader tillbaks men är fortfarande inte mig lik fysiskt. Mycket tröttare vid träning. Alltså styrketräning är ingen direkt skillnad. Simmar tunga pass som är krävande och där märks det.

Mycket segare och tyngre. Blir tröttare och orkar inte trycka på. Så något har hänt.
Läste någonstans att energiomsättningen kan bli permanent skadade i musklerna.
Citera
2020-06-28, 14:38
Medlem
Hur är stada 1mg som finns lite överallt nu?
Citera
2020-06-28, 16:55
Medlem
Ksalol värkar vara det ända jag lyckas få tag på marknaden vad är eran åsikt om den benzon? Måste vara underdoserad eller har jag fel
Citera
2020-06-29, 00:47
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumgrabb
Ksalol värkar vara det ända jag lyckas få tag på marknaden vad är eran åsikt om den benzon? Måste vara underdoserad eller har jag fel
Beror på om du får tag i äkta eller inte, dom riktigt är jätte bra.
Citera
2020-06-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMatt9
Hur är stada 1mg som finns lite överallt nu?

Enbart köpt stada en gång, och upplevde att dom var svagare än ksalol t.om.
Citera
2020-06-29, 16:48
Medlem
Hur vanligt är det, att man när man är påverkad ax Xanor känner sig ganska nykter och har full kontroll, medan omgivning uppfattar en som att man är påverkad av nånting? Dvs, att man inte själv känner sig så värst påverkad (upplever att man beter sig normalt) men omgivningen lägger märke till det ganska tydligt?

Är ju lite läskigt om det är så att man känner sig "nykter" men utåt uppfattas det som att det är nåt som inte stämmer...
Citera
2020-06-29, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Hur vanligt är det, att man när man är påverkad ax Xanor känner sig ganska nykter och har full kontroll, medan omgivning uppfattar en som att man är påverkad av nånting? Dvs, att man inte själv känner sig så värst påverkad (upplever att man beter sig normalt) men omgivningen lägger märke till det ganska tydligt?

Är ju lite läskigt om det är så att man känner sig "nykter" men utåt uppfattas det som att det är nåt som inte stämmer...

Extremt vanligt.
Citera
2020-06-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Extremt vanligt.

På vilket sätt?

Att man sluddrar eller bara allmänt beter sig konstigt?
Citera
2020-07-03, 10:08
Medlem
Henry125s avatar
Hej alla,
jag hittade en annons på fs3 angående röda xanax som tydligen ska vara 5mg. Är det något att ge sig på eller är dom livsfarliga? Är det någon som provat dessa? De kallas red devils.
Citera
2020-07-04, 03:55
Medlem
Måste bara fråga. Jag har en ganska hög benzotolerans men kan vara utan i omgångar. Får ingen benzo utskriven så brukar beställa på nätet, Xanor 1mg:are. Jag har alltid tre så fort jag får dem men känner inte så mycket, jag blir mer normal och pallar ta tag i saker, som att diska, slänga sopor, umgås. Under dagen fyller jag på med 3st på eftermiddagen och tre på kvällen. Blir lite som godis. Mina vänner märker inte på mig att jag har tagit, möjligtvis pratar jag lite mer men jag pratar mycket i vanliga fall.

Hur mycket tar ni? Några av mina polare har fått testa mina och de blir näst intill bänga på 2 st.

Nu har jag bett om en PKA för att bli av med skiten för det kostar en del att ligga på topp (9 kr st x 9 om dagen = 81 kr, det blir ca 2400 i månaden. Plus att jag beställer zolpidem för 13 kr st och dem kan jag ta mellan 2.8 beroende på om jag kommer i säng eller ej). Så mitt största incitament är den ekonomiska biten. Dessutom vet jag ju att det inte är bra att gå CT på en så hög dos, även om jag gjort det ett par gånger då paket inte kommit fram

När jag pratade med min läkare (som är grymt bra) om PKA så frågade han hur mycket jag tar och blev lite bestört när jag sa att jag tar 9 mg om dagen. För mig är det inget konstigt men alla jag pratar med säger att de inte hade fixat den dosen.

Hur mycket tar ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in