2021-06-02, 19:53
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Tänk om det faktiskt var de tre Mållgorna som återvänt?
Nej, jag tror han hade allt genomgånget och klart och hade nog tänkt slå på stort med cacherna runt gården, märkligt stt onte HD eller JG tagit dem?
Nu har systerhax börjat röra på sig och det fortsätter loggas in på SDs konto även idag.
Citera
2021-06-02, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Vad skulle SOA:s motiv vara i LW:s fall? Han hade garanterat inte en susning om relationen innan LW:s död (av vad som framkommit i FUP pratar de inte ens om problem i den familjen). Rätt ska vara rätt som i öga för öga borde isåfall vara exakt det HD gjorde: sneknulla tillbaka!
Klart han vetat. Säkert lite stolt, Doa har nog dragit över en och annan, frun har samma isblick som dottern.
Lite locker room talk
Citera
2021-06-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Åtminstone denna gång är det förmodligen Admin på Geocaching HQ som kan vara upphov till datumuppdateringen på SDs profil. Alla hans cacher har arkiverats nu.

låter udda att de arkiveras av HQ, vet flera geocachare som lagt ut cacher som senare lämnat jordelivet vars cacher hänger kvar tills de får en NM logg på sig innan de då först tas bort av våra egna reviwers! varför är det skillnad här tro ?
Citera
2021-06-02, 20:16
Medlem
colis avatar
12.19: En första patrull har kommit fram. De dokumenterar och spärrar av ett större område."

"Klockan 12.22 finns det uppgifter om att en person har anträffats död."

Kan SD greppat ett vapen och barrikaderat sig någonstans? Hotat eller avlossat skott?
Därav först polisens avspärrning och sedan hittar de slutligen SD död, skjuten?
Citera
2021-06-02, 20:25
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Ja, den var visst borta. Men här är den igen:

Trailer för kortfilmen ”Goddag Domkraftskaft - Hjärstamannen på solskenshumör”:

https://gofile.io/d/TlTGXF

Själv har jag nu tagit bort en fläck med blodrött nagellack på min tvättmaskin. Den hamnade där av misstag i samma veva som FUP kom ut och jag lovade mig själv att den inte skulle tas bort förrän SD fått en dom för det brutala mordet på LW.

Nu är den borta. Det känns tomt. Precis som hela situationen, så lämnar detta ett hålrum i ens liv.

GRATTIS till den välförtjänta domen på 18 år efter allt ert slit #TeamÅsaHiding !

Man ser att SD håller väldigt hårt i pennan för fingret vitnar.
Han är inte glad.
Undrar om det finns en film från 28/5 också...
Citera
2021-06-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Någon i tråden postade en bild från ängen samma dag som Stefan upptäcktes avliden. www.bildtagg.se/bild/9t66o7bi9l6ddyz2rvtrgj

Det där blåmetalliska skaftet till vänster på bilden ,kan det var domkraftskaftet som SD ställt dit efter sitt självmord?

(spekulation)

Ursäkta om jag missat ngt, men hittades han utomhus?
Citera
2021-06-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Man ser att SD håller väldigt hårt i pennan för fingret vitnar.
Han är inte glad.
Undrar om det finns en film från 28/5 också...
Det sades något om sjukdomar han hade och jag har sett bilder och video på honom.
Han hade en konstig hud var han förgiftad ?
Citera
2021-06-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl

Bra fråga, tror inte det framgått.
Citera
2021-06-02, 20:35
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatusansker
låter udda att de arkiveras av HQ, vet flera geocachare som lagt ut cacher som senare lämnat jordelivet vars cacher hänger kvar tills de får en NM logg på sig innan de då först tas bort av våra egna reviwers! varför är det skillnad här tro ?

En gissning kan vara att man vill undvika hatiska loggar, med tanke på att han nu blev dömd för mordet på LW? På hans Instagram kan man redan se att dylika kommentarer dykt upp så hans anhöriga kanske vill undvika sådant på geosajten och har därför kontaktat HQ Admin (L*ckey) och bett dem låsa hans cacher för framtida kommentarer. Min gissning.
Citera
2021-06-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl

Det förmodas eftersom som i media ses avspärrningar vid ett skogsparti intill en äng.
Citera
2021-06-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det är en hatfilm riktad mot åklagaren Åsa Hiding.
Hur kan jag se denna film?
Citera
2021-06-02, 20:41
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Det sades något om sjukdomar han hade och jag har sett bilder och video på honom.
Han hade en konstig hud var han förgiftad ?

Tror tiden i häktet tog väldigt mycket på honom (som de förmodligen gör på det flesta). Som någon skrev tidigare i tråden om man kollar bilder på hono, innan och efter mordet/häktingen så ser han ut att ha åldrats 20 år trots att det bara handlade om två.

Tror många tittade snett på honom och som boende i Örebro kan jag bara bekräfta att alla (nåja, väldigt många) visste vem han var. Fanns en del tillfällen någon på kontoret efter lunchrasten berättade att de sett honom på lunchen eller i helgen etc. (detta skedde iofs mest i tiden kring frisläppandet) då han var "talk of the town". Han har även blivit konfronterad vid något tillfälle á la "hur fan vågar du visa dig här"-typ. Trodde faktiskt han skulle lämna stan omgående och flytta "hem" till Västerås eller dylikt.
Senast redigerad av Otto Flick 2021-06-02 kl. 20:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in