2021-06-02, 15:12
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Så är det onekligen. Jag har höga förhoppningar på att Freppa mellanslag Kungen (som han kallar sig själv på Youtube) kan ta över rollen som fylleraggare med humörsvängningar efter Svidde. Det jag har sett av Freppa har varit lovande. Han är på alla sätt mycket mer trashig än Svidde. Fet som en gris, full så fort han kommer åt, lätt att reta upp och med ett leende som påminner om ett trasigt spjälstaket. Vi kommer nog att ha mycket glädje med Freppa framöver.

Freppa ser man aldrig som arg, han verkar vara lugnet själv. Dessutom har han en väldigt tragisk back-story i kamp emot cancer, etc. Han förtjänar inte att trollas som MMM tex
2021-06-02, 16:31
Medlem
patrikfardamps avatar
Vad jobbar Svidde med?
2021-06-02, 16:54
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Freppa ser man aldrig som arg, han verkar vara lugnet själv. Dessutom har han en väldigt tragisk back-story i kamp emot cancer, etc. Han förtjänar inte att trollas som MMM tex
Freppa verkar vara en snäll gubbe.
2021-06-02, 16:56
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikfardamp
Vad jobbar Svidde med?
Skogs röjning.
2021-06-02, 19:46
Medlem
mingtians avatar
Kommer svider börja hänga med freppa kung nu när han är utfryst från finrummet.
2021-06-02, 23:17
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Kommer svider börja hänga med freppa kung nu när han är utfryst från finrummet.
Ingen av dom har körkort och bor långt från varandra men det hade varit en kul video.
2021-06-02, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Problemet med Svidde är att han är lågbegåvad. Inte lika dum i huvudet som Micke, eftersom Micke är tydligt förståndshandikappad..

Vem är Micke?
2021-06-02, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porterbiff
Vem är Micke?
Micke magmys
2021-06-02, 23:51
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Micke magmys
Svidde och micke i en och samma video, det skulle bli slagsmål efter 24 minuter.
2021-06-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Svidde och micke i en och samma video, det skulle bli slagsmål efter 24 minuter.
Vem tror du skulle vinna?

Jag tror Svidde men bara om han är full och skriker på Cp-Micke.
2021-06-03, 00:15
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Vem tror du skulle vinna?

Jag tror Svidde men bara om han är full och skriker på Cp-Micke.
Svidde vinner. Den andra kan tjata hål i huvudet på Svidde och vifta med armarna. Svidde har ju styrkan att sopa till så det blir tyst.

Svidde och freppa skulle jag tro att det blir lyckat med hög promille och gott humör, en sån video skulle jag vilja se.
2021-06-03, 23:51
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ingen av dom har körkort och bor långt från varandra men det hade varit en kul video.

Det finns ju andra sätt att förflytta sig på och jag tror ingen av oss vill ha dem bakom ratten de skall ju supa tillsammans. Problemet är om Svidde spårar ur och Freppakungen därefter inte vill ha att göra med honom eftersom Svidde verkar bli totalt helgalen när han är riktigt full.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in