Citat:
Ursprungligen postat av
Termos99
Såg din post tidigare där du jämför Hamas med SD, tyvärr så ser jag inte liknelsen och det tror jag inte du gör heller om du tänker på det.
Väljer att avstå från att svara på resten av ditt inlägg för din jämförelse faller så platt, starta en ny tråd om just det och så kommer jag dit om du vill.

Jag försöker nyansera bilden av vad Hamas egentligen är. Det är ingen som tjänar på att sprida en felaktig bild. Men, allt detta finns även redan behandlat mer utförligt bak tråden, säg runt senaste blodiga konflikten i Gaza. Man får hoppa några år..
Det är det som blir lite tradigt i sådanhär trådar, att samma argument, samma påståenden som kommer i princip från ett Israeliskt defence toolkit för sociala metoder, återanvänts till förbannelse.
Men jag tror recycling tiden nått sitt slut när alla läsare inser detta, att det dyker upp igen och igen.
Är man ny skribent så kanske man inte känner till detta, men en del återanvänder samma visor under samma vecka. Det är ganska sjukt.
Tråden är inte så lång, ta er lite tid och se hur debatterna har gått varma under tidigare konflikter, så ser ni mönstren