Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Hur kan du vara så säker i din uppfattning? Har du tillgång till domarna.? Om så dela med dig då för då finns ju chansen att jag blir övertygad om att du har rätt - för du är ju 100 säker eller hur? Skumt värre att t.ex. han N.Armstark håller så hårt i dem om de nu är så starka. Borde ju bara vara å smälla upp dem som kraftfulla bevis. Precis som det en gång var innan t.ex. jag och någon annan med rätta började ifrågasätta dem.
Jag har läst dem tidigare och det har skrivits nummer och ref till utgivande rätt. Har du så stort intresse av dem så är det väl bara att skicka ett Mail till resp rätt och begära en kopia av domen.
Att jag har min uppfattning är att jag såg inget som jag tyckte var konstigt i domarna. De resonerade och hade bedömningar som det brukar.
Även den JO bedömning som fanns nyligen i tråden har jag läst och den ger inte heller nån anledning för min egen bedömning att tro att det blivit fel beslut.
Ja jag köper att rätten gjort ett korrekt utslag i det här fallet efter omprövning i hovrätt.