Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Varför tror du att jag ska presentera "bevis" för dig? Hört talas om hävdvunnen erfarenhet?
Om jag hävdar att en rörtång av märket Bacho eller Kamasa Tools håller en högre kvalitet än motsvarande från Julas Hard Head så tror du mig inte utan att se en undersökning som visar på det.
Om jag hävdar att en Mercedes S klass är en bättre bil än en Lada Niva, så tror du mig inte heller eftersom bägge bilarna har fyra hjul och därmed borde hålla samma klass.
Vet du vad - jag tror inte vi kommer särskilt mycket längre i den här debatten. Fortsätt du att köpa olja på Biltema och häll i din bil, oavsett vad du kör för något. Jag kommer fortsätta att låta bli.
Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Svara på frågorna istället, så tar vi det därifrån istället för att hålla på och svamla runt.
Besvara frågorna?
"Varför tror du jag ska presentera bevis för dig?"
För art du påsrår en massa som är överdrivet,till exempel att det är fler som reklamerar saker än handlar på biltema..
"Hört talas om hävdvunnen erfarenhet?"
Hm,du har alltså själv handlat så mycket och så länge på biltema att du kan verifiera varenda av deras produkter..
Det var väl frågorna...
Och beroende på applikation,så kan en Niva vara många gånger bättre än en S-klass,jag tror att en S-klass skulle sitta fast ganaka snart i 30cm lervälling,men det är väl det som gör den bättre?
Köper du endast Eastwing-hammare också?
Jag har en polare som är snicksre sedan många år och frågade om dessa hammare (runt 700kr) är speciella/bra och svaret blev nej,vissa tycker om att ha en flashig hammare av någon anledning,han föredrar en så billig hammare som möjligt.
Om man tappar den,om den blir överkörd av en bil/lastbil som kör in på arbetsplatsen,om den behöver användas för något den inte är tänkt som osv...
Men mycket bättre än en hammare från en loppis,för en 20-lapp,eller två,är den inte,även om den kostar väldigt mycket och är väldigt snygg och har ett väldigt fint stål och äkta läder i greppet osv,osv..