Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
dere i tt gjengen har null tro på politiet og rettsmedisinere. Hvorfor henviser dere da til disse kildene.
Fordi veldig mange ikke klarer å skille mellom pressens spekulasjoner og det politiet har bekreftet.
Politiet har ikke bekreftet at AEH døde i S4, og da kan heller ingen si at rettsmedisinsk konkluderer med at AEH døde ved kvelning.
Og jeg lenket til sitatet i artikkelen, fordi tidl påtaleansvarlig HH uttalte i en e-post til VG:
– For øvrig er mye av det som er fremkommet i mediene spekulasjoner, og ikke bekreftede opplysninger fra politiet.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/02/04/195737732/vg-politiet-tror-pa-oppklaring-i-lorenskog-saken
"– Det tar den tiden det tar
Men til tross for at tiden går og ingen kan nagles til forsvinningen, har ikke politiet resignert, og viser til at politiet har etterforskningsplikt i alvorlige kriminalsaker av hensyn til fornærmede, pårørende og samfunnets interesse.
– Politiet må da uttømme alle farbare veier og spor som med rimelig grad av sannsynlighet kan lede til oppklaring. Det er derfor vanskelig å sette noen dato for når etterforskningen vil kunne sluttføres. Det tar den tiden det tar, sier statsadvokat Erik Marthinussen til*VG."
Hva har tt med meg å gjøre? Jeg heter Havhest, jeg er ingen gjeng.