2021-06-02, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
dere i tt gjengen har null tro på politiet og rettsmedisinere. Hvorfor henviser dere da til disse kildene.
Fordi veldig mange ikke klarer å skille mellom pressens spekulasjoner og det politiet har bekreftet.
Politiet har ikke bekreftet at AEH døde i S4, og da kan heller ingen si at rettsmedisinsk konkluderer med at AEH døde ved kvelning.

Og jeg lenket til sitatet i artikkelen, fordi tidl påtaleansvarlig HH uttalte i en e-post til VG:
– For øvrig er mye av det som er fremkommet i mediene spekulasjoner, og ikke bekreftede opplysninger fra politiet.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/02/04/195737732/vg-politiet-tror-pa-oppklaring-i-lorenskog-saken

"– Det tar den tiden det tar
Men til tross for at tiden går og ingen kan nagles til forsvinningen, har ikke politiet resignert, og viser til at politiet har etterforskningsplikt i alvorlige kriminalsaker av hensyn til fornærmede, pårørende og samfunnets interesse.

– Politiet må da uttømme alle farbare veier og spor som med rimelig grad av sannsynlighet kan lede til oppklaring. Det er derfor vanskelig å sette noen dato for når etterforskningen vil kunne sluttføres. Det tar den tiden det tar, sier statsadvokat Erik Marthinussen til*VG."

Hva har tt med meg å gjøre? Jeg heter Havhest, jeg er ingen gjeng.
Senast redigerad av Havhest 2021-06-02 kl. 02:01.
Citera
2021-06-02, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Man kan nesten lure på hva som har vært verst; Dø i S4 eller leve i S4.

Leve der har ikke vært noe stas. Og unger som tolererte behandlingen. Så på det som normalt.
Citera
2021-06-02, 08:31
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Team Tom
Tack för svar, så dumt.
Citera
2021-06-02, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Vad betyder ens TT?

Alle som holder muligheten åpen for at TH kan være uskyldig. Det var vel også en som trodde at TH visste hva som hadde skjedd med AE, som havnet i TT.

Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende fenomen i andre kriminalsaker som har blitt diskutert. Det kunne være interessant å fått en psykolog til å se på dette fenomenet.
Citera
2021-06-02, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Team Tom
Så det er det det betyr
Citera
2021-06-02, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
dere i tt gjengen har null tro på politiet og rettsmedisinere. Hvorfor henviser dere da til disse kildene.
Er også Lagmannsretten og Norges høyeste rett en del av TT gjengen ?
Citera
2021-06-02, 09:33
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Alle som holder muligheten åpen for at TH kan være uskyldig. Det var vel også en som trodde at TH visste hva som hadde skjedd med AE, som havnet i TT.

Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende fenomen i andre kriminalsaker som har blitt diskutert. Det kunne være interessant å fått en psykolog til å se på dette fenomenet.

Fullt så enkelt er det vel ikke.
TT er betegnelsen som dekker brukere som
1: Febrilsk fyller tråden med gamle spekulasjoner som forlengst er lagt vekk og sjekket ut. Gjerne 15-20 innlegg hver eneste dag.
2: Nekter å ta innover seg det faktum at TH er siktet på bakgrunn av en uhorvelig lang rekke beviser og indisier, hvor det meste er klausulert.
3: Angriper enhver form for uoffisielle opplysninger fra brukere som gang på gang har vist seg å være pålitlige.

Selvfølgelig kan TH være like uskyldig som OJ Simpson, men da handler det kun om at han kan slippe unna. Den muligheten er selvfølgelig tilstede.
Citera
2021-06-02, 10:10
Medlem
Kom igjen, forklar meg gjerne hvorfor politiet burde utelukke at TH er involvert i saken.

Tror man at kona fremdeles er i live på ukjent sted?

Historien om sønnen som oversvømmer badekar, fekter med mopp, knuser taklampe og får glasskår i ryggen med påfølgende blødende sår, men drar hjem før han er ferdig med å svabre opp sølet. Både TH og sønnen nekter å utdype denne fortellingen for politiet.

TH som kom hjem i vått vær, løp huset rundt med uteskoene på uten å avsette avtrykk. Dette nekter TH å forklare seg mer om.

Pistoleventyret ved Langvannet. Også her nekter TH å utdype omstendighetene i avhør.

På bakgrunn av blant annet dette skal man utelukke TH som skyldig i å ha sørget for at kona forsvant?
Citera
2021-06-02, 10:18
Medlem
Hvorfor ønsker en uskyldig TH med familie å begrense politiets informasjonstilfang i en så alvorlig sak?

Det reflekterer svært negativt på dem, hele gjengen. Hvor lenge vil alle barna orke å nekte å bidra til å oppklare saken?
Citera
2021-06-02, 10:19
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Historien om sønnen som oversvømmer badekar, fekter med mopp, knuser taklampe og får glasskår i ryggen med påfølgende blødende sår, men drar hjem før han er ferdig med å svabre opp sølet. Både TH og sønnen nekter å utdype denne fortellingen for politiet.

Er det bekreftet at sønnen også nekter å utdype?

Jeg har vært av den oppfatning at det kun var TH som har referert til og blitt avhørt om dette.

Interessant hvis sønnen har sagt noe om dette - eller latt være.
Citera
2021-06-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Er det bekreftet at sønnen også nekter å utdype?

Jeg har vært av den oppfatning at det kun var TH som har referert til og blitt avhørt om dette.

Interessant hvis sønnen har sagt noe om dette - eller latt være.

https://www.tv2.no/a/11744569/

Her fremgår det at alle de tre barna nekter å forklare seg videre.
Citera
2021-06-02, 10:56
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
https://www.tv2.no/a/11744569/

Her fremgår det at alle de tre barna nekter å forklare seg videre.

Jo, men det er jo "gammalt nytt" - barnas generelle forklaringsnekt.
Ingenting om badekaret i den artikkelen.

Jeg siktet spesifikt til badekarhistorien, som vi så langt kun har THs forklaring på.

Derfor ville det vært oppsiktsvekkende hvis det forelå informasjon om hvordan
sønnen stilte seg spesifikt til den historien. Noe vi altså per nå ikke vet noe om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in