• 2
  • 3
2021-06-01, 12:23
Moderator
rotadents avatar
Jag är väldigt tveksam till den här trådens existensberättigande. Vi provar, men namedropping utan förklaring längre än en mening kommer att raderas och fortsätter det så åker hänglåset på.

//Mod
Citera
2021-06-02, 12:35
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Tråden är rätt dum och bör raderas.
Tycker tråden är utmärkt och bör bevaras.

Komplett.se. Ett jävla myglarföretag som vägrade skicka min order för att jag fick iväg en beställning när svenska kronan var värd mycket. Fittnyllet i kundtjänst tyckte jag skulle lägga om ordern och betala mer. De hade min beställning. De hade grejerna. De vägrade skicka till priser de själva satt.

Undermänniskor.
Citera
2021-06-02, 12:39
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Budbee. Någonslags jävla uber för paket. Helvete. Talar icke svenska eller engelska. Kommer ej på utsatt tid och man ska verifiera med bankid, men hur och var länken finns har budet ingen aning om.
Citera
2021-06-06, 17:04
Bannlyst
Elgiganten - Otrevlig och okunnig personal.
Telia - Katastrofal service.
Citera
2021-06-06, 23:41
Medlem
killawifes avatar
Jag kommer ihåg en gång för länge sen så fanns det en sida som hette Fairshopping. Där kunde folk skriva klagomål på företag och företagen fick sen automatiskt ett mail med en länk till tråden där de kunde svara. En del företag utnyttjade detta och många klagomål ändrades därmed till en positiv upplevelse istället när företagen hjälpte kunden. Detta var en bra sak där man som utomstående kunde få insyn i vilka klagomål som kunde existera och hur företagen skötte sin kundvård.

Men detta:

Elgiganten - Otrevlig och okunnig personal.
Telia - Katastrofal service.

Hur hjälper det någon eller gör någon nytta alls. Ingen information ges och företaget har inte en chans att försvara sig heller.
Och innan nån säger "Öhöhöhö. du skrev ju ett likadant inlägg själv, höhöhöhöhö" och tror att den minsann fick mig så skrev jag inlägget just som en pik mot hur jävla dum den här tråden faktiskt är. Inte den första på flashback iofs.
Citera
2025-10-03, 17:17
Medlem
SL, Sveriges enda företag som spionerar på och bestraffar personalens toalettbesök med böter.

https://www.mitti.se/nyheter/sparrva...148.92a610a98f
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in