2021-06-01, 19:05
Medlem
Jag har då börjar prova nätdejting. Problemet är att alla män är så himla fula och oattraktiva och tror att de kan få en 8-10 poängare trots att de själva ser ut som skit, alltså som 1-3 poängare.

Vad fan är det frågan om? Tror män på fullaste allvar att det räcker att ha mycket pengar på bankkontot eller någon slags "status" och så är saken biff?

Jag skiter väl i din jävla status eller ekonomi. Det enda viktiga är att du är snygg, tar hand om dig själv och tränar och har ett sexpack. Du kan vara hur fattig som helst bara du ser ut som en modell. Det är det enda jag bryr mig om. Du ska vara mån om att tillfredsställa mig sexuellt genom att alltid se snygg och sexig ut.

Det ska vara sexigt och hett att knulla med en man, inte äckligt och framkalla kräkningar.

Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?
Senast redigerad av ciprus 2021-06-01 kl. 19:54.
Citera
2021-06-01, 19:10
Avslutad
Fy vilken äckligt ytlig människa du är, med alla dina krav på en killes utseende så - lycka till med alla dryga/egenkära "män" som garanerat ställer samma krav på dig själv, hoppas du lever upp till deras önskemål också.
Citera
2021-06-01, 19:11
Medlem
Mouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?
På samma sätt som de fula tjejerna. Tinder-effekt.
Citera
2021-06-01, 19:11
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Jag har då börjar prova nätdejting. Problemet är att alla män är så himla fula och oattraktiva och tror att de kan få en 8-10 poängare trots att de själva ser ut som skit, alltså som 1-3 poängare.
Vad är det för sajter/appar du registrerat dig på?

Håll dig borta från Tinder och Match och dylikt och välj de där redan existerande medlemmarna röstar om de nya som vill bli medlemmar ska släppas in eller inte så slipper du de som endast är snygga i sina egna ögon.
Citera
2021-06-01, 19:13
Medlem
Av dina inlägg kan man konstatera att du är sjukt okvinnlig, du kommer aldrig hitta en riktig man så som du är funtad. Men att hitta någon på din låga nivå kanske går.
Citera
2021-06-01, 19:14
Medlem
alpha1pojkens avatar
Skämtar du med mig? Jag tränar sjukt jävla hårt för att vara i form, fast nätdejting går ju åt helvete såklart, den rätta vinkeln, bakgrunden och allt annat är irriterande att ta bild på. Jag har knappt några tjejkompisar för att vi inte går i samma program, blir aldrig inbjuden på fest. Jag vete fan inte vad jag ska göra. Jag har ingen brist på social kompetens, jag är beredd på att bara gå till stranden och ragga under den här sommaren. Man vill ju självklart inte vara påträngande men vad ska jag göra annars? Vet inte hur du ser ut men om du är tjej så blir det lätt att få napp på dejtingappar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Du kan helt enkelt inte få en 10 poängare för att du inte är tillräckligt snygg. Eller så knullar du dåligt.
Var är alla 10 poängare då? Var hittar man dem? Jag ser bara fula oattraktiva män överallt som inte anstränger sig det minsta. Blir så jävla less.
Senast redigerad av ciprus 2021-06-01 kl. 19:40.
Citera
Medlem
På gymmet! Är du inte allt för blyg så kan du prata med valfri person du tycker är snygg och jag tror inte han har något emot det.
Citera
Medlem
Citat:
Så män är skitfula och otränade och feta och har dålig andedräkt och tror att de ändå ska få snygga tjejer därför att JAG är maskulin? Vad ballt att jag har den effekten på alla män i hela världen.

Så du träffar uppenbart dessa skitfula, av vilken anledning? Antar att du inte har så mycket val
Citera
2021-06-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
På gymmet! Är du inte allt för blyg så kan du prata med valfri person du tycker är snygg och jag tror inte han har något emot det.
Jag har redan provat gymmet fast tycker att alla är så himla fula i ansiktet då istället. Riktigt störande.
Citera
2021-06-01, 19:17
Medlem
alpha1pojkens avatar
Citat:
Var är alla 10 poängare då? Var hittar man dem? Jag ser bara fula oattraktiva män överallt som inte anstränger sig över huvud taget. Blir så jävla less.

Hur ser du själv ut? Tränar du ens överhuvudtaget? Vad gör dig så unik att du förtjänar vältränade män?
Citera
2021-06-01, 19:17
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Ja det gäller att vara snygg och rolig då kommer dem snygga människorna och jagar en. Man får aldrig va ifred. Du behöver inte leta låt dem jaga dig och sätt upp ett instagram konto eller youtube konto med snygga bilder och filmer på dig själv. Jag gillar också snygga och vill vara sån snygg tjej som många vill knulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in